Staat zo in het boekje ja?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef Sisko het volgende:
Ik wordt zo doodziek van die creationisten. Ze komen simpelweg zonder enige goede argumenten.
Precies, dat soort argumenten. Of argumenten die redelijk klinken, maar die allang weerlegd zijn door verschillende wetenschappers.quote:
Das knap, ook de Koran joh?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:27 schreef Sisko het volgende:
[..]
Precies, dat soort argumenten. Of argumenten die redelijk klinken, maar die allang weerlegd zijn door verschillende wetenschappers.
Ik snap je vraag niet helemaal, of wilde je zeggen dat de koran als wetenschappelijk naslagwerk gebruikt mag worden wat betreft argumentatiequote:
Is de Koran een argument tegen de evolutietheorie? Ik meende dat het het heilige boek van de Islam was.quote:
De Koran vind ik persoonlijk helemaal een loos geloof, het is een slap aftreksel van de Bijbel geschreven door een stel agressieve, moordlustige en gestoorde mensen.quote:
Jij stelt dat (creationistische) argumenten die redelijk klinken weerlegd zijn. Geldt jouw statement ook voor de Koran?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal, of wilde je zeggen dat de koran als wetenschappelijk naslagwerk gebruikt mag worden wat betreft argumentatie![]()
Dus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is de Koran een argument tegen de evolutietheorie? Ik meende dat het het heilige boek van de Islam was.
Tof man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef bigore het volgende:
[..]
De Koran vind ik persoonlijk helemaal een loos geloof, het is een slap aftreksel van de Bijbel geschreven door een stel agressieve, moordlustige en gestoorde mensen.
De Koran spreekt evolutie toch niet tegen? Stond er niet ergens dat mens en dier uit water gevormd zijn?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef Triggershot het volgende:
Jij stelt dat (creationistische) argumenten die redelijk klinken weerlegd zijn. Geldt jouw statement ook voor de Koran?
Klopt, maar het wordt wel gangbaar geacht als 'creationisme'quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De Koran spreekt evolutie toch niet tegen? Stond er niet ergens dat mens en dier uit water gevormd zijn?
Het geldt ongetwijfeld voor bepaalde bewering die in de Koran gedaan worden, geef er maar een paar die wetenschappelijk te weerleggen zijn en ik waag wel een poging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij stelt dat (creationistische) argumenten die redelijk klinken weerlegd zijn. Geldt jouw statement ook voor de Koran?
Om eerlijk te zijn ben ik geen enkel tegengekomen die tegen evolutie ingaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het geldt ongetwijfeld voor bepaalde bewering die in de Koran gedaan worden, geef er maar een paar die wetenschappelijk te weerleggen zijn en ik waag wel een poging.Maar de Koran an sich is nog steeds een boek en geen creationistisch argument, hoewel ze er misschien wel in staan.
Dan was je eerste vraag in dit topic toch eigenlijk al zinloos?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik geen enkel tegengekomen die tegen evolutie ingaat.
mensen kunnen iets anders sugererenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan was je eerste vraag in dit topic toch eigenlijk al zinloos?![]()
Dus het adam en eva verhaal staat niet in de Koran? Wat is dan eigenlijk het verschil tussen de Koran en atheisten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik geen enkel tegengekomen die tegen evolutie ingaat.
haha, meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In de koran bakt Allah de mens uit klei. De eerste laat ie te lang bakken, wordt daarom te zwart en dus afgekeurd. De tweede laat ie te kort bakken, blijft daarom te bleek en wordt ook afgekeurd. De derde is precies bruin genoeg en word goed gekeurd. En zo zijn volgens de koran ook de mensenrassen onstaan.
Het geloof in God.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Dus het adam en eva verhaal staat niet in de Koran? Wat is dan eigenlijk het verschil tussen de Koran en atheisten?
Ja dat is wat ik ervan begrepen heb.. zou best niks van kunnen kloppen maar toch. Er zit wel een duidelijk racistische ondertoon in.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In de koran bakt Allah de mens uit klei. De eerste laat ie te lang bakken, wordt daarom te zwart en dus afgekeurd. De tweede laat ie te kort bakken, blijft daarom te bleek en wordt ook afgekeurd. De derde is precies bruin genoeg en word goed gekeurd. En zo zijn volgens de koran ook de mensenrassen onstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |