Ze identificeren zich meer met Nederlanders dan Marokkanen.quote:
Bloed heeft hier dus niks mee te maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Indo's zijn repatrianten. Indo's hebben allemaal Nederlands of West-Europees bloed.
quote:De Brauwer is bang om terug te gaan naar de klas waar ze al tientallen jaren lesgeeft.
yup, the good ol' biblequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef erkel het volgende:
Ik stel voor: Oog om oog, tand om tand
quote:Exodus 21:24, 25
24 oog voor oog, tand voor tand, hand voor hand, voet voor voet,
25 blaar voor blaar, wond voor wond, striem voor striem.
Levi 24:20
20 breuk voor breuk, oog voor oog, tand voor tand; hetzelfde letsel, dat hij een mens heeft toegebracht, zal hem toegebracht worden.
Deutorium 19:21
21 Gij zult hem niet ontzien; leven om leven, oog om oog, tand om tand, hand om hand, voet om voet.
In tegendeel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:01 schreef Commensaal het volgende:
Hebben ze in België soms net zulk geitenwollensokkenonderwijs als in Nederland?
In Rusland word je zo in een heropvoedingskamp geplaatst. De meeste docenten beginnen de houding aan te nemen van Job Cohen en durven niet hard in te grijpen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef LasTeR het volgende:
Het moet eens afgelopen zijn met die "stoere" allochtoontjes.
Ze heeft geen mazzel dat ze in België leeft. Als je daar een (kind van een/jonge) allochtoon op zijn nummer wilt zetten, dan kun je theoretisch gezien dood geschopt of geslagen worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mevrouwtje heef mazzel dat het in België is gebeurd en dat ze maar een paar tanden mist. In NL wordt je door je kop geschoten.........
OMFG Meki je gaat dit toch niet goed praten? Of wel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
stelletje hyprocrieten
allemaal wakker... ga maar gerust slapen
waarom verbaasd mij deze reactie weer niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
stelletje hyprocrieten
ik keur niks goed. ik haat het als jullie met 2 maten metenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
OMFG Meki je gaat dit toch niet goed praten? Of wel?
Slapen? Het is nog geeneens 8 uur. Wat bazel je nou man?
Spreek je eerst ff uit tegen dit gruwelijke bericht, anders gaan we nog denken dat je het allemaal ok vindquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
stelletje hyprocrieten
Face it, het waren waarschijnlijk kutmarokkanen die ook in Belgie de straat aan het terrorisen zijn, net zoals ze hier in Nederland doen. En waren het geen Marokkanen dan waren het vast Surinamers of Antillianen, al zullen ze die niet zoveel hebben in Belgie, dus het zullen wel Marokkanen zijn geweest. Kutmarokkanen dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
stelletje hyprocrieten
Natuurlijk is dit afschuwelijk maar men geeft hier elke allochtoon de schuld van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Spreek je eerst ff uit tegen dit gruwelijke bericht, anders gaan we nog denken dat je het allemaal ok vind![]()
hier wordt niet met 2 maten gemeten, behalve door jou, compadrequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
ik keur niks goed. ik haat het als jullie met 2 maten meten
we weten helemaal niks. dus vooruit lopen kan helaas nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Face it, het waren waarschijnlijk kutmarokkanen die ook in Belgie de straat aan het terrorisen zijn, net zoals ze hier in Nederland doen. En waren het geen Marokkanen dan waren het vast Surinamers of Antillianen, al zullen ze die niet zoveel hebben in Belgie, dus het zullen wel Marokkanen zijn geweest. Kutmarokkanen dus.
Tsja, heel lang ben ik voor allochtonen opgekomen en heb ik geprobeerd niet te generaliseren. Het zijn echter dezelfde allochtonen die mij dit onmogelijk hebben gemaakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit afschuwelijk maar men geeft hier elke allochtoon de schuld van.
bijvoorbeeld de TS
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier wordt niet met 2 maten gemeten, behalve door jou, compadre![]()
Zo kan ik hetzelfde zeggen over andere groepen. Maar ik generealiseer geen bevolkinsggroepenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, heel lang ben ik voor allochtonen opgekomen en heb ik geprobeerd niet te generaliseren. Het zijn echter dezelfde allochtonen die mij dit onmogelijk hebben gemaakt.
Goed voor jou, maar ik heb geen zin meer om Marokkanen de hand boven het hoofd te houden als ik overal om me heen wangedrag van die gasten zie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo kan ik hetzelfde zeggen over andere groepen. Maar ik generealiseer geen bevolkinsggroepen
Zeg meki waar lees jij dat alle allochtonen de schuld krijgen, ik zeg zelfs ergens nadrukkelijk dat het niks met de allochtone gemeenschap te maken heeft, dit is een nederlands probleem en het tuig dat dit soort roverstreken flikt moet gewoon een paar corrigerende tikken ontvangen en daarna de zee in gemieterd worden, nergens staat er dat alle marokkanen of alle allochtonen gelynched moeten worden oid, dus doe niet zo kortzichtig, ik ben beter van je gewend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
stelletje hyprocrieten
Geldt ook voor hun. zij hebben blijkbaar geen zin in Autochtonen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed voor jou, maar ik heb geen zin meer om Marokkanen de hand boven het hoofd te houden als ik overal om me heen wangedrag van die gasten zie.
Dan gaan ze lekker naar marokko. Dat is toch verdomme geen excuus man...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Geldt ook voor hun. zij hebben blijkbaar geen zin in Autochtonen ?
Niet elke allochtoon is schuldig, maar één enkele in dit bericht. Alleen stapelen de berichten over misdrijven en misstanden met allochtonen in de hoofdrol zich steeds meer opquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit afschuwelijk maar men geeft hier elke allochtoon de schuld van.
bijvoorbeeld de TS
zo`n heerlijke standaard reactiequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Seneca het volgende:
Ik keur die actie van die jongen af, maar kan er wel begrip voor opbrengen
ik ben het zowaar met u eenschquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
En Meki, ik heb de laatste tijd eens wat reacties van dat volkje gevolgd, en ik moet zeggen dat ik geschokt ben en ik mij schaam voor het ras de mensheid als ik lees hoe dat tuig praat.
Ik heb er geen goed woord meer voor over, kansen? mn reet, hulp? te laat.
Dit soort tuig moet direct de grens over getrapt worden of ze nou in nederland zijn geboren of niet.
Gaan ze maar in polen wonen oid.
blijkbaar.quote:
Is er ergens gezegd dan dat als het een autochtoon geweest zou zijn, dat het maar goed is dat hij dat mens een peer gaf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
ik keur niks goed. ik haat het als jullie met 2 maten meten
Dan tiefen ze toch godverdomme op naar hun fucking Berberberg. Ik heb het nu echt gehad met die kankermarokkanen. Net weer, m'n vriendin was bij me komen eten op het werk en in de tijd dat ze hier was had een groepje van die mongolen zich verzameld voor de deur om te hangen. Ondertussen een beetje op haar fiets zitten en er tegenaan trappen. Op een gegeven moment gaat m'n vriendin weg en trekt de deur echt hard open waardoor een van de Marokkanen die er tegen geleund staat achterover valt. Eigen schuld dus, maar die klotemarokkanen beginnen gelijk met kankerhoer dit en kankerhoer dat. Dus ik zeggen dat ze normaal moesten doen en dan krijg je ook gelijk een grote bek en wordt er tegen het raam getuft. Dus nu mag de Marokkaanse schoonmaakster morgen de kwat opruimen van haar landgenoten. Stoere jongens hoor. Optiefen met die mongolen, voor eens en altijd. Het is tijd dat de politiek eens echt wakker gaat worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Geldt ook voor hun. zij hebben blijkbaar geen zin in Autochtonen ?
Waar wil je heen brengen ??quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan tiefen ze toch godverdomme op naar hun fucking Berberberg. Ik heb het nu echt gehad met die kankermarokkanen. Net weer, m'n vriendin was bij me komen eten op het werk en in de tijd dat ze hier was had een groepje van die mongolen zich verzameld voor de deur om te hangen. Ondertussen een beetje op haar fiets zitten en er tegenaan trappen. Op een gegeven moment gaat m'n vriendin weg en trekt de deur echt hard open waardoor een van de Marokkanen die er tegen geleund staat achterover valt. Eigen schuld dus, maar die klotemarokkanen beginnen gelijk met kankerhoer dit en kankerhoer dat. Dus ik zeggen dat ze normaal moesten doen en dan krijg je ook gelijk een grote bek en wordt er tegen het raam getuft. Dus nu mag de Marokkaanse schoonmaakster morgen de kwat opruimen van haar landgenoten. Stoere jongens hoor. Optiefen met die mongolen, voor eens en altijd. Het is tijd dat de politiek eens echt wakker gaat worden.
Voor mijn part breng ik ze zelf naar Marokko, maar liever heb ik dat ze jullie zelf gaan.quote:
En als dat niet kan omdat ze Nederlanders zijn ? wat danquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor mijn part breng ik ze zelf naar Marokko, maar liever heb ik dat ze jullie zelf gaan.
Dan vrees ik dat het niet lang meer duurt voordat er echte rellen uitbreken. Gelukkig hebben de meeste van die infantiele lui ook een Marokkaans paspoort (door die fijne wet van jullie), dus we kunnen gerust het Nederlandse paspoort afpakken zonder dat die lui statenloos worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef Meki het volgende:
[..]
En als dat niet kan omdat ze Nederlanders zijn ? wat dan
Sluiten we een deal met Rusland en sturen we al onze ongewenste Nederlanders daarheen, blank of wit ik geef geen shit. Zien hoe leuk ze een Siberisch strafkamp vinden. Wedden dat ze daarna een stuk socialer zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef Meki het volgende:
[..]
En als dat niet kan omdat ze Nederlanders zijn ? wat dan
gewoon met de trein dus..quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat het niet lang meer duurt voordat er echte rellen uitbreken. Gelukkig hebben de meeste van die infantiele lui ook een Marokkaans paspoort (door die fijne wet van jullie), dus we kunnen gerust het Nederlandse paspoort afpakken zonder dat die lui statenloos worden.
Nee, ik heb graag (en liever) dat ze oprotten naar Marokko.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef Meki het volgende:
[..]
gewoon met de trein dus..
of je zit je liever op de rellen te wachten wat je graag wilt
mogen de 600.000 Nederlanders racisten mee die op Wilders stemdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sluiten we een deal met Rusland en sturen we al onze ongewenste Nederlanders daarheen, blank of wit ik geef geen shit. Zien hoe leuk ze een Siberisch strafkamp vinden. Wedden dat ze daarna een stuk socialer zijn.![]()
kan niet. hoe wil je het dan doen danquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik heb graag (en liever) dat ze oprotten naar Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |