Maar dan heb jij niets te doen en dan zegt Danny dat je niet meer nodig bent... Je wil toch niet dat wij je werk kapotmaken...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, het zou wel lekker rustig zijn in SES zonder deze slowchat
[..]
Nog even geduld
Nou hoor je het ook eens van iemand anders crossover!quote:
Zoiets ja, wat gaan we eigenlijk doen met ons stage SC ding in de vakantie? Open houden en beetje praten over het zoeken naar nieuwe stages? Dicht gooien en begin van de nieuwe periode door tellen? Dicht gooien en overnieuw beginnen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef denB het volgende:
[..]
Uhm... er valt weinig terug te vallen. De meeste zijn eind de maand al klaar met stage
Volgend jaar nieuwe opleiding. En dan in 2010 weer stage lopenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Zoiets ja, wat gaan we eigenlijk doen met ons stage SC ding in de vakantie? Open houden en beetje praten over het zoeken naar nieuwe stages? Dicht gooien en begin van de nieuwe periode door tellen? Dicht gooien en overnieuw beginnen?
Ik stem voor open houden, zal langzaam lopen dan, maar dat maakt niet veel uit dan. Ik ben 21 juni klaar (2 weken nog). Mijn volgende stage is dan in februari weer ofzo (afstuderen).
Ohwja, morgen ben ik jarig![]()
Tot morgen ReMcOrEquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, GVD, GVD... toch ff mijn hele dag verkloot door dat gedoe van begeleider, terwijl we zo lekker bezig waren vandaag! nou ja, thuis gewoon weer verder en zoveel mogelijk afmaken, dan kunnen we het maandag gewoon uitprintendus al met al toch wel een goed gevoel aan deze dag overgehouden
alleen laat dat gezeik van mijn begeleider me maar niet los
![]()
![]()
mijn laatste post voor vandaag, ik spreek jullie vanavond![]()
Ik stem ook voor open houden... Ik moet tot 17 augustus en tegen die tijd zijn er vast wel weer nieuwe ongelukkigen gekomen...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Zoiets ja, wat gaan we eigenlijk doen met ons stage SC ding in de vakantie? Open houden en beetje praten over het zoeken naar nieuwe stages? Dicht gooien en begin van de nieuwe periode door tellen? Dicht gooien en overnieuw beginnen?
Ik stem voor open houden, zal langzaam lopen dan, maar dat maakt niet veel uit dan. Ik ben 21 juni klaar (2 weken nog). Mijn volgende stage is dan in februari weer ofzo (afstuderen).
Ohwja, morgen ben ik jarig![]()
Ohw, ik dacht dat de meeste wel een zomerstop hadden, maar jij kachelt gewoon door. Dan kan de reeks gewoon open blijven. Wij komen soms wel even zwaaien naar jequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik stem ook voor open houden... Ik moet tot 17 augustus en tegen die tijd zijn er vast wel weer nieuwe ongelukkigen gekomen...!![]()
Arme jij.. Ik moet officieel nog tot morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik stem ook voor open houden... Ik moet tot 17 augustus en tegen die tijd zijn er vast wel weer nieuwe ongelukkigen gekomen...!![]()
En toch stiemkem uitlachen of niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat de meeste wel een zomerstop hadden, maar jij kachelt gewoon door. Dan kan de reeks gewoon open blijven. Wij komen soms wel even zwaaien naar je![]()
Gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef DaFan het volgende:
Open houden. Ik ga 29 juni pleite, blijf mss nog wat in de vakantie
In Februari ga ik ook weer stage lopen, net als Goover.
Dankjequote:Alvast gefeliciteerd trouwens want morgen ben ik er niet
PBquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Arme jij.. Ik moet officieel nog tot morgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef DaFan het volgende:
Open houden. Ik ga 29 juni 17 juli pleite, blijf mss nog wat in de vakantie
In Februari ga ik ook weer stage lopen, net als Goover.
Wie is HTML, en waarom heeft ie zoveel gelukquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Zo ik was even hard aan het werk net (zoeken naar een afstudeerstage), maar ook even stoeien met HTML, wellicht wordt het nog wat met mijn skills haha.
Dat is ook echt klote, beetje achterbaks ook dat hij zolang heeft gewacht dat te zeggen. Maar laat je niet gek maken, het komt wel goed! Lekker even iet sleuks doen vanavond!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, GVD, GVD... toch ff mijn hele dag verkloot door dat gedoe van begeleider, terwijl we zo lekker bezig waren vandaag! nou ja, thuis gewoon weer verder en zoveel mogelijk afmaken, dan kunnen we het maandag gewoon uitprintendus al met al toch wel een goed gevoel aan deze dag overgehouden
alleen laat dat gezeik van mijn begeleider me maar niet los
![]()
![]()
mijn laatste post voor vandaag, ik spreek jullie vanavond![]()
moet nog wat kleine dingen doen.. en eindgesprek.. De docent heeft echt dus geen zin om te terug te mailen voor een eindgesprek..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
PB![]()
Officieel, tot hoe lang blijf je dan?
Afstudeer stage gevonden dan...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Zo ik was even hard aan het werk net (zoeken naar een afstudeerstage), maar ook even stoeien met HTML, wellicht wordt het nog wat met mijn skills haha.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wie is HTML, en waarom heeft ie zoveel geluk
Oh en met HTML kan ik ook wel helpen dus vraag maar raakBehalve morgen en maandag, en de rest van het weekend!
Naja, ben me even aan het orienteren, eigenlijk wil ik naar Barcelona, maar dat gaat niet makkelijk worden denk ik... Hoe heb jij dat gefixt, ik denk aan een bemiddelingsbureau, maar dat vind ik ook niet perfect!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Afstudeer stage gevonden dan...?![]()
En jij bent een vrouwquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een noob maar het probleem is een beetje dat op ons social network, de codes van myspace lay-outs (van die generators, weet niet of je die kent) niet werken in internet explorer, maar wel in Firefox (deels). En de code wil ook alleen werken als achtergrond, maar de boxen (met user informatie e.d.) die blijven in de lay out van ons eigen platform. Ik heb dus een code nodig die de boxen doorzichtig maakt....
Ik snap nu al niks meer van mijn eigen gebrabbel, naja, komt de boodschap over?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |