abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50204185
pi_50204247
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef DaFan het volgende:
toch nog iets positiefs vandaag...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50204299
quote:
Uhm... er valt weinig terug te vallen. De meeste zijn eind de maand al klaar met stage
pi_50204387
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef crossover het volgende:

[..]

Nou, het zou wel lekker rustig zijn in SES zonder deze slowchat
[..]

Nog even geduld
Maar dan heb jij niets te doen en dan zegt Danny dat je niet meer nodig bent... Je wil toch niet dat wij je werk kapotmaken...?
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef Janetje het volgende:

[..]

Kutmods.
Nou hoor je het ook eens van iemand anders crossover!

Maar goed ik lees net de Update en ik denk dat het ons wel moet lukken!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_50204520
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef denB het volgende:

[..]

Uhm... er valt weinig terug te vallen. De meeste zijn eind de maand al klaar met stage
Zoiets ja, wat gaan we eigenlijk doen met ons stage SC ding in de vakantie? Open houden en beetje praten over het zoeken naar nieuwe stages? Dicht gooien en begin van de nieuwe periode door tellen? Dicht gooien en overnieuw beginnen?

Ik stem voor open houden, zal langzaam lopen dan, maar dat maakt niet veel uit dan. Ik ben 21 juni klaar (2 weken nog). Mijn volgende stage is dan in februari weer ofzo (afstuderen).

Ohwja, morgen ben ik jarig
pi_50204692
GVD, GVD, GVD... toch ff mijn hele dag verkloot door dat gedoe van begeleider, terwijl we zo lekker bezig waren vandaag! nou ja, thuis gewoon weer verder en zoveel mogelijk afmaken, dan kunnen we het maandag gewoon uitprinten dus al met al toch wel een goed gevoel aan deze dag overgehouden alleen laat dat gezeik van mijn begeleider me maar niet los

mijn laatste post voor vandaag, ik spreek jullie vanavond
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50204718
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Goover het volgende:

[..]

Zoiets ja, wat gaan we eigenlijk doen met ons stage SC ding in de vakantie? Open houden en beetje praten over het zoeken naar nieuwe stages? Dicht gooien en begin van de nieuwe periode door tellen? Dicht gooien en overnieuw beginnen?

Ik stem voor open houden, zal langzaam lopen dan, maar dat maakt niet veel uit dan. Ik ben 21 juni klaar (2 weken nog). Mijn volgende stage is dan in februari weer ofzo (afstuderen).

Volgend jaar nieuwe opleiding. En dan in 2010 weer stage lopen

Gefeli alvast morgen eerst naar de orthodontist
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:00:28 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50204728
pi_50204756
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, GVD, GVD... toch ff mijn hele dag verkloot door dat gedoe van begeleider, terwijl we zo lekker bezig waren vandaag! nou ja, thuis gewoon weer verder en zoveel mogelijk afmaken, dan kunnen we het maandag gewoon uitprinten dus al met al toch wel een goed gevoel aan deze dag overgehouden alleen laat dat gezeik van mijn begeleider me maar niet los

Tot morgen ReMcOrE
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_50204786
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik stem ook voor open houden... Ik moet tot 17 augustus en tegen die tijd zijn er vast wel weer nieuwe ongelukkigen gekomen...!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
pi_50204912
Open houden. Ik ga 29 juni pleite, blijf mss nog wat in de vakantie
In Februari ga ik ook weer stage lopen, net als Goover.

Alvast gefeliciteerd trouwens want morgen ben ik er niet

En Remcore: t Komt allemaal wel goed Gewoon maandag inleveren en dan van de rest van je week genieten zonder deadline
pi_50204933
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Ik stem ook voor open houden... Ik moet tot 17 augustus en tegen die tijd zijn er vast wel weer nieuwe ongelukkigen gekomen...!
Ohw, ik dacht dat de meeste wel een zomerstop hadden, maar jij kachelt gewoon door. Dan kan de reeks gewoon open blijven. Wij komen soms wel even zwaaien naar je
pi_50205004
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Arme jij.. Ik moet officieel nog tot morgen
pi_50205024
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef Goover het volgende:

[..]

Ohw, ik dacht dat de meeste wel een zomerstop hadden, maar jij kachelt gewoon door. Dan kan de reeks gewoon open blijven. Wij komen soms wel even zwaaien naar je
En toch stiemkem uitlachen of niet?

Mensen ik ga dr vandoor... Maakt die layouts morgen wel af
pi_50205045
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef DaFan het volgende:
Open houden. Ik ga 29 juni pleite, blijf mss nog wat in de vakantie
Gezellig
quote:
Alvast gefeliciteerd trouwens want morgen ben ik er niet
Dankje
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:11:52 #191
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50205092
Open houden, omdat ik wel van een beetje leedvermaak hou

pi_50205148
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Arme jij.. Ik moet officieel nog tot morgen
PB

Officieel, tot hoe lang blijf je dan?
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:13:09 #193
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50205149
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef DaFan het volgende:
Open houden. Ik ga 29 juni 17 juli pleite, blijf mss nog wat in de vakantie

Zo ik was even hard aan het werk net (zoeken naar een afstudeerstage ), maar ook even stoeien met HTML, wellicht wordt het nog wat met mijn skills haha.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_50205200
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Zo ik was even hard aan het werk net (zoeken naar een afstudeerstage ), maar ook even stoeien met HTML, wellicht wordt het nog wat met mijn skills haha.
Wie is HTML, en waarom heeft ie zoveel geluk
Oh en met HTML kan ik ook wel helpen dus vraag maar raak Behalve morgen en maandag, en de rest van het weekend!
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:15:16 #195
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50205230
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:

Dat is ook echt klote, beetje achterbaks ook dat hij zolang heeft gewacht dat te zeggen. Maar laat je niet gek maken, het komt wel goed! Lekker even iet sleuks doen vanavond!
pi_50205268
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Goover het volgende:

[..]

PB

Officieel, tot hoe lang blijf je dan?
moet nog wat kleine dingen doen.. en eindgesprek.. De docent heeft echt dus geen zin om te terug te mailen voor een eindgesprek..
pi_50205271
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Afstudeer stage gevonden dan...?

Ik heb zin in Koffie..:!
Het is mijn zus, gast.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:19:43 #198
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50205415
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wie is HTML, en waarom heeft ie zoveel geluk
Oh en met HTML kan ik ook wel helpen dus vraag maar raak Behalve morgen en maandag, en de rest van het weekend!

Ik ben nog een noob maar het probleem is een beetje dat op ons social network, de codes van myspace lay-outs (van die generators, weet niet of je die kent) niet werken in internet explorer, maar wel in Firefox (deels). En de code wil ook alleen werken als achtergrond, maar de boxen (met user informatie e.d.) die blijven in de lay out van ons eigen platform. Ik heb dus een code nodig die de boxen doorzichtig maakt....
Ik snap nu al niks meer van mijn eigen gebrabbel, naja, komt de boodschap over?
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:20:57 #199
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50205470
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Afstudeer stage gevonden dan...?
Naja, ben me even aan het orienteren, eigenlijk wil ik naar Barcelona, maar dat gaat niet makkelijk worden denk ik... Hoe heb jij dat gefixt, ik denk aan een bemiddelingsbureau, maar dat vind ik ook niet perfect!
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:22:13 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50205523
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:19 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik ben nog een noob maar het probleem is een beetje dat op ons social network, de codes van myspace lay-outs (van die generators, weet niet of je die kent) niet werken in internet explorer, maar wel in Firefox (deels). En de code wil ook alleen werken als achtergrond, maar de boxen (met user informatie e.d.) die blijven in de lay out van ons eigen platform. Ik heb dus een code nodig die de boxen doorzichtig maakt....
Ik snap nu al niks meer van mijn eigen gebrabbel, naja, komt de boodschap over?
En jij bent een vrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')