Das mijn pa zelfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
/
By the way.. iemand was je voor....
![]()
Top 10 mooiste en minst mooiste plekken van Nederland
Je vader ook al op fok...!quote:
Jah, hij vroeg mij zo wtf is fok! Ik zo vertellen van forum enzo waar je kunt discussieren, nu is mijn pa wel zo'n discussie-man. Vandaar dat hij zich zelf ook ff heeft gemeldquote:
neej, schreeuw ik gewoon naar beneden! Als ik op mijn afstudeerbedrijf zit bel ik hem wel op. Doe ik niet via fok! Straks weet iedereen wat t zoontje van onze smaakpolitie eetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wat heb je gepost ?
Hey pa jij ook hier ?
Wat eten we vanavond ?
waarom geloof ik er niets van dat hij je vader is...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, hij vroeg mij zo wtf is fok! Ik zo vertellen van forum enzo waar je kunt discussieren, nu is mijn pa wel zo'n discussie-man. Vandaar dat hij zich zelf ook ff heeft gemeld![]()
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom geloof ik er niets van dat hij je vader is...!![]()
![]()
en hoe vies zijn eigen keuken isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej, schreeuw ik gewoon naar beneden! Als ik op mijn afstudeerbedrijf zit bel ik hem wel op. Doe ik niet via fok! Straks weet iedereen wat t zoontje van onze smaakpolitie eet![]()
Die man word over een maandje 37... jij bent 20? mooi op tijd voor je vader om kinderen te krijgen..!quote:
No shit, sherlockquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die man word over een maandje 37... jij bent 20? mooi op tijd voor je vader om kinderen te krijgen..!![]()
Hadden wij niet laatste een post over een oma van 36/37quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die man word over een maandje 37... jij bent 20? mooi op tijd voor je vader om kinderen te krijgen..!![]()
Alles kan tegenwoordig, maar geloof het ook niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, op zich wel erg vreemdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Alles kan tegenwoordig, maar geloof het ook niet echt eigenlijkvreemd he ?
Jaah uuuh, als jij met een sollicitatiegesprek een uur te laat komt en zegt dat ene uurtje nemen ze het ook niet in dank afquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Geus heeft me geholpen!
Nou phoehoe.. dat ene jaartje...!![]()
als jij een meisje neemt maakt het toch ook niet uit of ze 10 of 11 is?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaah uuuh, als jij met een sollicitatiegesprek een uur te laat komt en zegt dat ene uurtje nemen ze het ook niet in dank af!
Moet je je eigen insinuaties niet weerspiegelen op mij. Viespeukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als jij een meisje neemt maakt het toch ook niet uit of ze 10 of 11 is?![]()
Jij ging appels met peren vergelijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je je eigen insinuaties niet weerspiegelen op mij. Viespeuk![]()
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je je eigen insinuaties niet weerspiegelen op mij. Viespeuk![]()
Appels met peren jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij ging appels met peren vergelijken!ik geef alleen een vergelijking qua leeftijd en niet met iets heel anders...!
![]()
Want van vieze appels wordt je vast niet vrolijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Appels met peren ja! Geen vieze appels en peren!
![]()
Jij kent mij toch ook door en door hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:39 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Want van vieze appels wordt je vast niet vrolijk
Herzlichen Glückwunsch Gooverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |