abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:26:57 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_51602573
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Huh?
Ik ben een 10 dagen thuis geweest (onder protest en gezeur van de arbo trouwens, die vonden dat veel te lang) en daarna weer gelijk fulltime aan het werk.
Ik kreeg ontstekingen in de tweede week en met grote moeite ben ik na 6 weken weer gaan werken. Met overal pijn, achteraf veel te vroeg.

Arbo ging bij mij ook zeuren, toen ben ik maar parttime gaan werken van mijn vakantie uren want mijn gezondheid was mij liever.

Het ligt er helemaal aan hoe de operatie verloopt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_51611398
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vandaag een brief van dat ziekenhuis, 23 augustus moet ik er heen!
Spannend! Ik ga voor je duimen Vixen!
Wat gaan ze dan precies doen? DNA afnemen? Hoe lang moet je dan wachten op de uitslag?
pi_51623917
ik ben zelf 8 weken thuis geweest.. maar ik had geen vaste baan, ik was klaar met mijn opleiding en ben daarna via het uitzendbureau aan de slag gegaan! dus er zat ook totaal geen haast bij en ik heb het echt heeel rustig aan gegaan waardoor ik geen complicaties en super mooie littekens heb!
ik ben ook heel ziek geworden van de narcose (ik heb een erg zwakke maag dus dat ramde er hard in..) ik heb 4 dagen voor dood in het ziekenhuis gelegen en moest minimaal 8x per dag kotsen.. en dat doet me daar een portie pijn als die borstspieren helemaal bont en blauw zijn! :| kreeg op een gegeven moment morfine omdat mijn borstspieren en maag zoveel pijn deden van het kotsen.. de wonden zagen er super mooi uit maar ik hield niets binnen dus lieten ze me niet gaan
pi_52014342
Vanmorgen bij PC geweest, intakegesprek gehad. Hij heeft alles uitgelegd en een borstonderzoekje gedaan, vragen gesteld mbt gezondheid e.d.

Hij gaat een aanvraag indienen bij mijn verzekering, ik krijg vanzelf bericht van de verzekering of ze de verkleining goedkeuren of niet. Bij positief bericht kan ik contact opnemen met het ziekenhuis om me te laten inplannen. Er is nauwelijks een wachtlijst.

Verder heb ik foto's moeten laten maken voor het geval de verzekering ernaar vraagt.

Het viel mij op dat de PC niet eens vroeg of en welke klachten ik heb .

Ik was zó nerveus voor het gesprek, nu ben ik blij dat ik het achter de rug heb.

Mijn moeder heeft eind mei haar BVK in dit ziekenhuis laten doen en heeft nog steeds geen spijt, ze is dolgelukkig met haar nieuwe borsten.

Nu dan maar afwachten
#geen
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:16:41 #80
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52014385
ah duchess, das al heel poditief
die goedkeuring kan wel eventjes duren, maar ik ken eigenlijk niemand bij wie een BVK werd afgekeurd nu ik er over na denk....
komt helemaal goed
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_52014586
Mijn moeder had de goedkeuring binnen 3 weken. Ach ik ben er ook niet bang voor hoor dat het afgekeurd zal worden. Cup F

Maar eerst lekker naar Barcelona in September
#geen
pi_52282248
Ik heb vandaag de goedkeuring van de verzekering binnengekregen, heel snel dus, ondanks vakantietijd enzo.

Ik hoef nu alleen nog maar de PC te bellen om de datum te plannen, de wachttijd is slechts 6 weken...

Echter krijg ik nu toch wel weer twijfels
Gek is dat hé???

De machtiging van de verzekeraar is in ieder geval geldig tot volgend jaar augustus
#geen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:40:04 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52282644
Gefeliciteerd met je goedkeuring DuchessX!

Die twijfels zijn zenuwen vermoed ik. Denk dat bijna iedereen wel een moment kent van, moet het nou echt, is het echt zo erg?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_52282839
Ja dat zal het zijn...
Als ik bij livera of hunkemöller al die leuke bh-tjes in een c-cup zie hangen weet ik weer waar ik het voor doe
#geen
pi_52282874
Ook raar: het moment waarop de PC vraagt welke cup je graag wilt hebben. Euhm ja doe mij maar een c-cup
Net of je aan het shoppen bent
#geen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:56:19 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52282982
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:50 schreef DuchessX het volgende:
Ja dat zal het zijn...
Als ik bij livera of hunkemöller al die leuke bh-tjes in een c-cup zie hangen weet ik weer waar ik het voor doe
Dat vergeet ik nooit meer! De eerste keer dat ik voor nieuwe beha's kon shoppen na de operatie.

Echt een feest!!!
En die prijzen vielen me zo mee!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_52287183
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef DuchessX het volgende:
Ook raar: het moment waarop de PC vraagt welke cup je graag wilt hebben. Euhm ja doe mij maar een c-cup
Net of je aan het shoppen bent
Naar wat mijn pc mij verteld heeft is het meestal zo dat je 2 cupmaten omlaag gaat zeg maar...

Ik had F/G en heb nu D, waar ik heeel blij mee ben! Met een cup D kun je ook bij Livera, etc. heel goed slagen en een C is ook meteen wel erg klein (tenminste dat idee heb ik dan??)

Succes iig, en die zenuwen die zijn normaal hoor, bij mij ging het ook heel snel (werd 2 weken na mn afspraak al geopereerd!) dus dan ga je inderdaad twijfelen of het echt wel zo erg is en of het het allemaal wel waard is...

MAAR GELOOF ME JE GAAT ER GEEN SPIJT VAN KRIJGEN
pi_52287201
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:56 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dat vergeet ik nooit meer! De eerste keer dat ik voor nieuwe beha's kon shoppen na de operatie.

Echt een feest!!!
En die prijzen vielen me zo mee!!!
Ik heb deze zomer gewoon voor het eerst zo'n triangelbikini met echt alleen van die touwtjes... pff dat had ik een paar jaar terug nooit kunnen denken dat ik zoiets aan zou trekken
pi_52292477
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef DuchessX het volgende:
Ook raar: het moment waarop de PC vraagt welke cup je graag wilt hebben. Euhm ja doe mij maar een c-cup
Net of je aan het shoppen bent
Ik wist niet welke cup ik wilde hebben. Ik ben bij de hema gaan kijken naar bh's en een B cup leek me zo vreselijk klein, dus ook maar voor een c gekozen.
pi_52297351
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Naar wat mijn pc mij verteld heeft is het meestal zo dat je 2 cupmaten omlaag gaat zeg maar...

Ik had F/G en heb nu D, waar ik heeel blij mee ben! Met een cup D kun je ook bij Livera, etc. heel goed slagen en een C is ook meteen wel erg klein (tenminste dat idee heb ik dan??)

Succes iig, en die zenuwen die zijn normaal hoor, bij mij ging het ook heel snel (werd 2 weken na mn afspraak al geopereerd!) dus dan ga je inderdaad twijfelen of het echt wel zo erg is en of het het allemaal wel waard is...

MAAR GELOOF ME JE GAAT ER GEEN SPIJT VAN KRIJGEN
Fijn om dit soort berichten te lezen

Mijn moeder is van een F naar een C-tje gegaan (en HEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg blij nog steeds).

Ik merk dat ik de verkleining steeds meer zie zitten
De twijfels zijn al minder aan het worden
#geen
pi_52297375
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik wist niet welke cup ik wilde hebben. Ik ben bij de hema gaan kijken naar bh's en een B cup leek me zo vreselijk klein, dus ook maar voor een c gekozen.
En ben je er nu achteraf blij/tevreden over? Ik bedoel over die cupmaat?
#geen
pi_52452177
Vandaag heb ik toch maar gebeld om een datum te plannen, had het even voor me uitgeschoven omdat ik het toch wel eng vond

17 oktober intake op de opname afdeling en gesprek met de narcotiseur en 24 oktober operatie

Ik mag alvast bhtjes kopen
#geen
pi_52465805
wow keispannend duchess!!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52466076
Ja dat is al snel ! Wel gaaf natuurlijk
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_52470854
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef pinquit het volgende:
wow keispannend duchess!!!!
Ja Vind het best eng hoor!!!!
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja dat is al snel ! Wel gaaf natuurlijk
Hoe staat het er bij jou voor nu meis?
#geen
pi_52554743
Ik heb donderdag de eerste afspraak in Groningen ivm het genetisch onderzoek.
Alleen werd ik vandaag gebeld dat ze het liefst eerst mijn vader testen (het komt van zijn kant van de familie). Donderdag zou dan uitgelegd worden waarom, nou ben benieuwd. Niet zo blij mee eigenlijk omdat ik bang ben dat het dan NOG langer kan gaan duren voor mij. Of dat uberhaupt door gaat weet ik niet, want toen dit bekend werd jaren terug was hij er heel duidelijk in, hij wilde zich niet laten testen.

Nouja ik zie het ook donderdag wel
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_52592676
Erg spannend allemaal Vix. Ben heel benieuwd naar morgen.
#geen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:07:05 #98
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52592855
ik ben benieuwd vixen... Heel veel succes morgen in elk geval!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_52593793
ik lees hier nu een tijdje mee en vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie een borstverkleining ondergingen en hoe oud jullie er zeker van waren dat jullie het wilden.

Ik ben nu 17, 1.71 met een cup 70F. Ik heb een smalle taille en daardoor heb ik het idee dat ik nogal 'uit vorm' ben (zoals ik hier ook wel vaker las)... Ook vaak last van mn rug etc. Ik zit nu een jaar over een borstverkleining na te denken maar ik ben erg bang voor de gevolgen: bang dat ik toch ontzettende spijt krijg, en dan is er geen weg meer terug (tenminste, niet naar de 'oude borsten'). aan de andere kant lijkt het me ook zo fijn om eens normaal bikini's en bh's te kunnen shoppen, blousjes en de meeste shirtjes en jassen etc aan te kunnen op zo'n manier dat ik er ook nog enigszins gevormd uit zie. nu valt mn taille altijd weg, wil ik dat mn borsten niet hevig geplet worden .

wat was voor jullie de druppel die de emmer deed overlopen? Waarom hebben jullie het uiteindelijk wel/niet gedaan?

ik zit nog helemaal niet in het medische proces of zo, ik probeer alleen maar voor mezelf uit te vinden wat ik wil
(ben natuurlijk ook nog erg jong; hoewel ik al 2,5 jaar cup F heb (erg fijn, op je 14e))
pi_52594765
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef NoralyZ het volgende:
ik lees hier nu een tijdje mee en vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie een borstverkleining ondergingen en hoe oud jullie er zeker van waren dat jullie het wilden.

Ik ben nu 17, 1.71 met een cup 70F. Ik heb een smalle taille en daardoor heb ik het idee dat ik nogal 'uit vorm' ben (zoals ik hier ook wel vaker las)... Ook vaak last van mn rug etc. Ik zit nu een jaar over een borstverkleining na te denken maar ik ben erg bang voor de gevolgen: bang dat ik toch ontzettende spijt krijg, en dan is er geen weg meer terug (tenminste, niet naar de 'oude borsten'). aan de andere kant lijkt het me ook zo fijn om eens normaal bikini's en bh's te kunnen shoppen, blousjes en de meeste shirtjes en jassen etc aan te kunnen op zo'n manier dat ik er ook nog enigszins gevormd uit zie. nu valt mn taille altijd weg, wil ik dat mn borsten niet hevig geplet worden .

wat was voor jullie de druppel die de emmer deed overlopen? Waarom hebben jullie het uiteindelijk wel/niet gedaan?

ik zit nog helemaal niet in het medische proces of zo, ik probeer alleen maar voor mezelf uit te vinden wat ik wil
(ben natuurlijk ook nog erg jong; hoewel ik al 2,5 jaar cup F heb (erg fijn, op je 14e))
Ik was 19, bijna 20.
Bij mij was het gewoon die uiteindelijke stap zetten en naar de dokter gaan, waarom ik dat uiteindelijk ook echt deed, tja op een gegeven moment was ik het gewoon echt beu en had ik me die hele zomer weer zo rot gevoeld met mn bikini en kleren die niet goed staan.

Ben blij dat ik het gedaan heb!
Let wel ff op dat je het niet te vroeg doet ivm dat je eventueel nog verder kunt groeien, maar daar kan je pc je ook wel weer over vertellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')