Inderdaad had erbij moeten vermeldenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Zitten er bij die 1200 euro ook dingen als sigaretten en drank?
Dan loop het wel hard op natuurlijk. Maar dan zou ik nog niet weten hoe je aan 1200 euro komt.
Misschien koopt hij wel heel vaak krasloten ofzo van het boodschappengeld?
Zo dat doe je goed hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef zout-droppie het volgende:
Ik ben hier thuis met 2 volwassenen en 2 kinderen (in de luiers) en ben gemiddeld 200 tot 250 kwijt per maand incl. de luiers.
dat is best weinig! dat zou ik voor mezelf uitgeven als ik niet zo vaak uit eten ging. wel incl wijn e.d.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef zout-droppie het volgende:
Ik ben hier thuis met 2 volwassenen en 2 kinderen (in de luiers) en ben gemiddeld 200 tot 250 kwijt per maand incl. de luiers.
Dan is alcohol wel een grote kostenpost.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:11 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Inderdaad had erbij moeten vermelden
bij die 1200 euro is incl -Shag voor een maand en drank zoals wijn en bier-
Hoewel er 6 blikjes bier gehaald worden (halve liters is zo een 4 euro)
en die fucking wijn van hem is wel wat prijziger.
Gaat in 1 week 8 Liter witte wijn (dat was zown 10 euro)
en 5 liter rode wijn (ook zown 10 euro)
*Zuiplap*
lijkt me wel als ie zo'n 2 flessen per dag drinktquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is alcohol wel een grote kostenpost.
Heeft je vader een drankprobleem?![]()
Daar komt het wel op neer ja,quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
13 liter per week = 1.86 liter per dag.... ach hoe kom je daar zo bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Af en toe bij anderen eten, Das stukken goedkoperquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Zo dat doe je goed haha
Whats Your Secret?
Lol, ik zit op me werk nu, moet tot 17:15 werken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Byte_Me het volgende:
waar blijft de bon?
Veel succes gewenst met je vader van de drank af helpen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
jah 80 euro aan wijn in de maand is idd wel veel.
Het dikt die prijs wel erg aan.
Maar is dat zo een boosdoener in het verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |