ik doe niet aan streamsquote:Op zondag 10 juni 2007 20:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dan kijk je toch streaming anime?
http://tv-links.co.uk/index.do/3
Jouw beurt om een foto te makenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef archgallo het volgende:
Fruits Basket.
mag ik er anders 1tje posten? Ik weet wel 1tje die nooooit geraden gaat wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jouw beurt om een foto te maken
Dat mag zeker. Ik heb hier sowieso niet echt veel anime spullen liggen, behalve DVDs en manga. Zou niet weten waar ik een foto van zou moeten maken (of van internet plukken).quote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef zquing het volgende:
[..]
mag ik er anders 1tje posten? Ik weet wel 1tje die nooooit geraden gaat worden
inmiddels na eten een stuk of 50 dvd's doorgebladerd, nog niet gevondenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef mschol het volgende:
vanaaf eff shaguna no shana (oid) eff zoeken (lees: ik weet niet op welke dvd/spindel)
Okay, ik wist niet zeker wat de bedoeling was.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef outcast_within het volgende:
Niet van internet plukken iig.
Wel zelfgemaakt. Limited edition FoK style picca's he
We get it, we get it.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef mschol het volgende:
shaguna no shana is foetsie
heb 3 spindels a 50 dvd's doorgebladerd maar kan em niet vinden
kutzooi...
--edit--
ow wacht, nog een 4de spindel met slechts 25 dvd's ofzo gevonden... daar zal ie dan wel tussen zitten...
nopequote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef outcast_within het volgende:
Trinity blood?
Omdat het een priester is die bloed drinkt?
ik was nou net me beklag aan et doen dat het niet door te zoeken isquote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
We get it, we get it.
Je hebt heel veel dvd's met anime erop. Good for you.
On a side note:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lamunequote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
deze komt met hints, het is geen neon genesis hoewel het wel misato is op de foto
hier zullen jullie het even mee moeten doen
dit is veel leuker hierquote:Op zondag 10 juni 2007 22:28 schreef woutabest het volgende:
Anders maken jullie een topic aan in MEN
nog meer kijk voerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest denken aan Rahxephon... Zit er in het begin van de serie niet een scène met zo'n flesje?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ey lopende anime encyclopodie! doe ook es een gokje naar het plaatje
Wat ik overigens niet met hem eens wasquote:
Oh, maar ik dacht al RahXephon voordat de hint kwam, hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:46 schreef Frag_adder het volgende:
Ik zat ook al aan RahXephon te denken, zij het niet dat meneer zelf nog tegen mij zei:
[..]
Wat ik overigens niet met hem eens was![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef outcast_within het volgende:
Tengen toppen guren lagan 10
Thrust through the skies!was dat niet ep 11????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
also in ep 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy-Bquote:Op maandag 11 juni 2007 12:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Rahxephon... Zit er in het begin van de serie niet een scène met zo'n flesje?
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
was dat niet ep 11????
also in ep 11oh nou ja die nieuwe iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat dorp met alleen maar vrouwen dat de travo techneut zei: how boring![]()
Van jezelf verkleed als een sailor moon meisje?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Jordy-B het volgende:
'k maak met een uurtje wel even een foto, hoor...
+1 Outcast_within?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef outcast_within het volgende:
Van jezelf verkleed als een sailor moon meisje?
het idee alleen alquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
10... durf je die speedsubs aan?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens, het is een wonder!!
Het topic is nog niet eens vol
Had ik niet verwacht.
LC 9 was tof!
Ben nu 10 aan het downloaden![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |