quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef tjakkad het volgende:Mij valt bovendien op dat er klaarblijkelijk twee kampen zijn:
1. De Louwensians, een sectarische verzameling mensen die niets anders doen dan Nederland neerzetten als bananenrepubliek. Als agnost heb ik niets met zulke sectes.
2. Louwes en advocaat Knoops
In beide gevallen lijkt EL me het brein. Maurice houdt zich wat Michael betreft een beetje in, maar op het Ernest Louwes weblog van Ada wordt nog steeds flink tekeer gegaan. Het lijk me logisch dat EL verantwoordelijk is voor datgene wat er op een weblog wat zijn naam draagt, geplaatst wordt.
Schijnbaar zitten daar de financieel belanghebbenden die dankbaar gebruik/misbruik maken van sectarische types. Sectes zijn vaak levensgevaarlijk: in het geval van Ernst Louwes roepen ze op tot en zetten aan tot haat.
Er zal maar een idioot zijn die het leest en M&M iets aandoet. Hanss van Ada (Ernest Louwes) roept ook vaak enge dingen. Hij was ook degene die opriep tot "even langsgaan om uitleg te vragen" bij de notaris.
In het pleidooi waarin Knoops probeerde die bloedvlekjes weg te kletsen met bloedhoesten en later met bloedniezen viel hij bij mij wel een beetje door de mand. Het is niet geloofwaardig wanneer een serieuze advocaat steeds op verschillende manieren iets probeert te ontkennen voor zijn client.
Je kunt het DNA niet op al die verschillende plaatsen, bovendien in 3 verschillende vormen, op de blouse frauderen. Leugens schrijven is de enige mogelijkheid om te frauderen met dat DNA. Hieraan zouden dan veel NFI-medewerkers moeten hebben meegedaan.
Trouwens, diezelfde Eikelenboom heeft ook gezegd dat er geen DNA van EL op het mes zat. Als Eikelenboom met de politie had willen frauderen, waren ze veel sneller klaar geweest wanneer ze meteen hadden gezegd dat er wel DNA van EL op het mes zat.
Als Knoops werkelijk het nieuwste NFI-onderzoek naar de Hoge Raad heeft gestuurd wordt het echt een beetje mallotig. Eerst hele verhalen over fraude, contaminatie etc. etc. en vervolgens een rapport van hetzelfde NFI, als aanvulling naar de Hoge Raad sturen. Hoe moet je zoiets nog serieus nemen?
Uiteindelijk denk ik toch dat EL achter de hetze en haat zit. Wil hij dat er niet wordt "aangezet tot haat" etc. etc., dan kan hij er voor zorgen dat dit niet gebeurt. El doet niets anders dan brieven schrijven vanuit zijn cel en de families van Ada en EL hebben regelmatig contact.
Stel je voor dat jij zelf "onterecht" vastzat. Zou je dan zo'n haatcampagne opzetten tegen onschuldige mensen en tegensprekers proberen de mond te snoeren? Is dat de manier om vrij te komen, over de rug van een ander? In dit geval een psychiatrisch patient, een zwakkere uit de samenleving: een ideale kandidaat?
Geen stijl, ik heb er geen woorden voor, echt.
Dat ze niet stoppen Michael en zijn vriendin door het slijk te halen, begrijp ik niet. Michael had geen motief, er zijn 0,00000 sporen van hem gevonden en hij kan het in de tijdlijn niet gedaan hebben.
Dat ze doorgaan met Michael beschuldigen, is voor mij onbegrijpelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mickmek op 09-06-2007 08:49:30 ]
Michael is onschuldig. Er zijn 0,00 sporen van hem gevonden.
De Nederlandse speurhonden Spike en Rex hebben net als hun Britse collega Eddie vast niet gelogen.