Of ze staan op een drukke zaterdag bij de Hema de deur open te houden, omdat ik vind dat degene die achter je aan komt niet zo'n glazen plaat tegen zn neus hoeft te hebben... Niemand die even dank je wel zegt en als je niet ingrijpt staan ze er om 5 uur nog...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Saffier het volgende:
Wat is dat nou voor moeite om éven íets terug te zeggen?? Al is het idd maar zo'n kort zinnetje terug. Of iets van 'Goed hoor! Dahag!'(wel zwaaien natuurlijk) Ik snap dat niet, probeer je een kind normen en waarden mee te geven en dan worden ze keihard genegeerd. Ik kan daar niet bij hoor. en zit me er boos over te maken ook![]()
Dat kunnen ook leuke gesprekjes zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:35 schreef marit1978 het volgende:
![]()
ik kijk zó uit naar de eerste lachwekkende gesprekjes hier!
vooralsnog:
ik: brrrroeoeoeoeoe
ilse: ieeeee
ook leuk hoor![]()
Briljant!!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie moet iedere vrije dag, tussen de middag een half uurtje dvd kijken. Soms moet ik dan even werken of wil gewoon even rust. Ik heb Jolie geleerd hoe ze de dvd op pauze kan zetten. Van de week was ik aan de telefoon, Jolie keek 'ome Willem' Op een gegeven moment zei ze drie keer achter elkaar mijn naam, het beeld stond stil.
Jolie: mamaaa lizaaa ik MOET nu echt wat vragen
Ik: ik ben even aan de telefoon, wacht maar eventjes
Jolie: maar mama
Ik: nou goed, wat is er?
Jolie: lust ik bloemkool met een papje?
Ik: huh? wat? nee? euh ja? denk ik wel
Jolie: oke, dank je wel, sorry mama
*dvd gaat weer aan
Ome Willem: met een papje?
Jolie: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:55 schreef CarOnline het volgende:
Lara had een grote tak met blaadjes gevonden.
Mijn man: Kijk Lara, met de blaadjes kan je een spelletje doen.
En Lara enthousiast: Kwartetten?!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Luchtbel het volgende:
'Want als ik kan praten heb ik mama tegen jou gezegd en toen was jij mijn mama.
Nou, en haar moeder kan het ons weer zo mooi vertellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef chacama het volgende:
Jolie wat kan jij toch mooi vertellen.
Dank je wel voor deze briljante en volledig offtopic tip.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
tip aan de ouders, verwaar loos je kind niet, en vooral niet rond 12 - 17 anders kun je het nog wel eens lastig krijgen ;>
Sterre (bíjna 2) heeft een graafmachine aan het werk gezien. En dat wilde ze vertellen ook!quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:28 schreef kozakken het volgende:
Jonne: "ik wil een groene appel'....
Nogmaals: "ik wil een groene sappige appel"(omg wat heeft hij nu weer gekeken
)
Misschien ook wel een kinderpraatjequote:Op maandag 27 augustus 2007 08:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze briljante en volledig offtopic tip.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Misschien ook wel een kinderpraatje, maar ik vind al die andere een stuk leuker om te lezen eerlijk gezegd!
Een van mijn peuters (een jongetje) schijnt thuis verteld te hebben dat ook hij een baby in zn buik heeft. Mama nog proberen uit te leggen dat dat niet kan bij jongetjes. Maar hij was zeer stellig, juf heeft een baby in de buik, dus hij ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |