Ik zit er ook sterk aan te denken om voor macro maar een S3 of zo te kopen. Net zo duur als een macrolens, maar ook handig als ff-snel-meeneem unit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
tijd om the good old Sony weer eens uit het stof te halen, daar heb ik een mooie voorzetlens voor. op mijn Pentax geen macrogedoe, maarja sterk croppen kan ook altijd nog

ik heb een Raynox250, op zich wel handig dingetje, je klikt 'm gewoon voor je lens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zit er ook sterk aan te denken om voor macro maar een S3 of zo te kopen. Net zo duur als een macrolens, maar ook handig als ff-snel-meeneem unit.

Ik zou met die Raynox zeker je AF uitzetten...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb een Raynox250, op zich wel handig dingetje, je klikt 'm gewoon voor je lens.
weet iemand trouwens of ik zoiets ook ongestraft voor mijn Pentax kan zetten? die ene keer dat ik het probeerde kwam er zo'n raar geluidje (soort knetter) dat ik 'm met kloppend hart héél snel er weer af heb gehaald

weet je ook wat voor beest t was?quote:

* Puckzzz reserveert alvast de derde plaatsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:31 schreef Ymke het volgende:
Deze misschien , maar wil eigenlijk een macro zonder beesten maken
[afbeelding]

Ik kan natuurlijk ook deze insturen , die vind ik ook wel stoerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz reserveert alvast de derde plaats
erg mooi Ymke!![]()

Woooowww die is gaafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook deze insturen , die vind ik ook wel stoer
[afbeelding]

Ik had er ook al wat moeite mee toen ik hem in de mailbox vond.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:54 schreef Ynske het volgende:
Heb een hele tijd zitten kijken naar de inzendign van Sensisyl.
Kan iemand mij vertellen waar deze foto zijn scherpe punt heeft? ik kan m niet vinden
vind t overigens wel een aparte bloem

Het is een passiebloemquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:54 schreef Ynske het volgende:
Heb een hele tijd zitten kijken naar de inzendign van Sensisyl.
Kan iemand mij vertellen waar deze foto zijn scherpe punt heeft? ik kan m niet vinden
vind t overigens wel een aparte bloem

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:37 schreef freud het volgende:
Binnenkort maar even libelles op de foto zetten...

Ik heb een geheim wapenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Onderschat het niet
Lastiger dan je denkt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |