Aan jou heb ik helemaal niks meer, zak lekker door de strontquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
stormpje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan jou heb ik helemaal niks meer, zak lekker door de stront
Kut te laatquote:
Ik was stout tegen moots, ik moet door het stof kruipen, bemoei je er niet meequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was stout tegen moots, ik moet door het stof kruipen, bemoei je er niet mee
Laat ze die kut-eend even vergeven danquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Moots is lievvvvv en dapperrrrrrrrrrrrrrrrr
Zie je wel moots is de ALLERLIEFSTE, ik wist hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Humpf....... omdat ik zo blij ben met mezelf vandaag vergeef ik je!
Maar kutjekoba, had je dat progje van hidiho er niet overheengegooid?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je wel moots is de ALLERLIEFSTE, ik wist het![]()
![]()
Ik ben ook blij met je
Ga je me nou gelijk weer uit de brand helpenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar kutjekoba, had je dat progje van hidiho er niet overheengegooid?
Iets van 5 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, boeit het ook eigenlijk.
Julliequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik wist wel dat jullie vanalles achter mijn rug om liepen te doen!
Vuige kloons!
Tof, gaan we nu staken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan moet halen![]()
Ik nietquote:
IK zal ff voor je kijken ik heb het ergens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan moet halen![]()
Jij bent ook liefquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
IK zal ff voor je kijken ik heb het ergens.![]()
WTF als je tegen betaalde streams bent, dan is dit juist topquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Of moet ik nu iets over principes zeggen ofzo.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Of moet ik nu iets over principes zeggen ofzo.
Dat klinkt dan weer iets minder liefquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, net alsof wij allemaal geen pricipes hebben!
Ik lach altijd in mijn eendjequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik moest gisteren zo lachen om die posts van Ian...... er werd vanaf boven gevraagd waarom ik in godsnaam in mn eentje zat te lachen....
Kut is dat he....... dat kikkerpak is ook zo gruwelijk warm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier de eend ga uithangen zonder eerst mijn eendenpak aan te trekken he![]()
![]()
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615quote:
Even blazen en schoon! Doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ik mijn MSN maar eens ga afstoffen
Ik ben veel te lui om terug te lezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615
Jij zei toch dat je het had?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615
Ik ook ik pleur haast in slaap hiero. Ik ga ff de tuin in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om terug te lezen![]()
Ik denk dat ik nog eerder betaal![]()
![]()
Dank voor je moeite iigquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook ik pleur haast in slaap hiero. Ik ga ff de tuin in.![]()
Zullen we even msn-enquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
ik heb het ook, maar je had het moeten runnen terwijl de streams het nog deden (geloof ik).
Moet je even je msn pm-enquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
welja
ik heb het ook al met peet gedaan vandaag!
quote:
Eenddddddddddd dit programmaatje moet je hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hier een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
Maak hiermee een backup van de licentie
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat benquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:38 schreef petraa het volgende:
[..]
[..]
Eenddddddddddd dit programmaatje moet je hebben.
Ja had ik ook, gewoon streams kopen deze maand of week en dan kan je het wel gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat ben![]()
![]()
Koop je toch een licentie voor 1 dag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat ben![]()
![]()
Ben jij een lulquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja had ik ook, gewoon streams kopen deze maand of week en dan kan je het wel gebruiken.
En jaaaaaaaaaa ik ben zo'n lul die de streams heeft gekocht![]()
Slim veulertje!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Koop je toch een licentie voor 1 dag?
Hoe kom ik anders aan je msn?quote:
Wat een slim paard ben je ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Koop je toch een licentie voor 1 dag?
Je had hem ook aan mij kunnen pm-en, kutjekoba......quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders aan je msn?![]()
Het is ook al niet meer nodig nu
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Is het bij jullie ook zo mega warm ???????????
broeierig en benauwdquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Is het bij jullie ook zo mega warm ???????????
dat ding heb ik op de computer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef kleinzusje het volgende:
good morning![]()
Ian ken jij het progje sonyvegas ?
Neem 786 ijsklontjes, gooi ze in een bad en ga in het bad zitten....quote:
Ik heb hier geen bad!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem 786 ijsklontjes, gooi ze in een bad en ga in het bad zitten....
Het smeltingsproces zal direct stopgezet worden![]()
Naakt? Je bent bang dat je niet blijft drijven als je een zwembroek aandoet??quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb hier geen bad!![]()
Ja, een tyfusgroot zwembad in de achtertuin...
Maar ik zwem niet.
Want dan zien vrouwen mij naakt.
Mijn bovenlichaam!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naakt? Je bent bang dat je niet blijft drijven als je een zwembroek aandoet??![]()
Hoi Ianquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Lithski.
Is het bij jou ook 40 fucking graden!?
Wordt moslim en sterfquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:56 schreef Polonium-120 het volgende:
ik wil een maagd... kan ik afkoelen...
ik moslimquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wordt moslim en sterf![]()
Dan kan je nog kiezen ook!
En ik moet echt alles opnieuw installeren hier op m'n laptop.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch fucking niet normaal!?
Ik ga godverdomme deaudt.
Doe net alsof je moslim bent en net alsof je sterft!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moslim![]()
ik ben zo heet, ik wil een maagd...
Wtf, why!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik moet echt alles opnieuw installeren hier op m'n laptop.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net alsof je moslim bent en net alsof je sterft!
Misschien trapt Allah er in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |