Ik vond toen die actie met dat bekende voermerkquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Opzich is de winkel niet geweldig, handig dat je even kan passen. En geweldig dat ze een leuk huismerk hebben maar verder...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ben ik wel vaker hoor... remember Lobasca dr eerste posts??
En zo zijn er wel meer die gewoon een normaal, hulpvaardig antwoord krijgen als ze een normale vraag stellen....
Ik geloof nooit dat ze daar ook veel aan kwijt waren. Zeker niet aan mij want ik rij wel maar ik heb geen paardquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:52 schreef nineke het volgende:
Ik vond toen die actie met dat bekende voermerkwel tof, alleen jammer dat ik nog volop aan t sparen was toen de actie al een half jaar afgelopen was
![]()
Ja blond ja
Dit was je eerste SC post:quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, hoe ging dat toen ik voor het eerst in de SC deed posten?
Was een uitstekende binnenkomer dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ik zo frappant vind: Alleen ECHTE newbies reageren geschokt wanneer iemand kutnewbie tegen ze zegt...
Het is een soort van test geworden![]()
Haha, NEE!quote:
Wtf, was dát mijn eerste!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was je eerste SC post:
[..]
Was een uitstekende binnenkomer dus
WIe gaat er nou voor z'n lol studeren in belgie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef nineke het volgende:
Haha, NEE!
Ik studeer er alleen maarIk kom gewoon uit NL.... Ik zal dat toch eens moeten veranderen, heb er al vaker commentaar op gehad van andere mensen (niet hier...)
Zelfkennis?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, was dát mijn eerste!?
Jezus, ik ben echt goed.
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
WIe gaat er nou voor z'n lol studeren in belgie?![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
Ik ga maar is op me bed aan![]()
Truste lieve schatten en Eend.
Ben ik geen lieve schat danquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
Ik ga maar is op me bed aan![]()
Truste lieve schatten en Eend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |