yupquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
FKA, kun je de OP iets bijschaven dat die alinea die je net quotete duidelijk maakt dat het om lurkers gaat en niet om welwillende deelnemers (newbee of oudgediende?)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Een grootmoeder die nu in de buurt van Heiligendam aan het demonstreren is...
Weet het juiste antwoord wel te plaatsen, maar niet te benoemen...
Als wetenschappelijk opgeleid persoon doelde ik uiteraard in eerste instantie op de wiskundequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:17 schreef PhysicsRules het volgende:
In de wiskunde is een axioma een basisaanname waarvan alle andere wetmatigheden worden afgeleid.
check, en nu nog een derde.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Electriciteit?
inductie is een wisselwerking tussen electriciteit en magnetisme, een logisch gevolg van de maxwell wetten, dus helemaal geen slechte gokquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef MREn het volgende:
Hm, inductie is natuurlijk magnetisme![]()
Grrr..parate kennis 5 VWO is toch wat diep afgezakt..
je bedoelt waarschijnlijk het diëlectrisch verplaatsing, die zit al in je genoemde electriciteit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De-electriciteit?
Er gaat nog geen lampje branden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef MREn het volgende:
Ik blijf in een cirkel denken van magnetische velden, spoelen, bewegende staafjes enzo, dus het zal wel een o, ja antwoord worden
Of algemener bleek later: electromagnetische straling. Radiogolven, microgolven, IR, licht, UV, röntgen, gammastraling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef MREn het volgende:
licht ???
Naturellement.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vichy!
dat is net zo bijzonder als 02/04/08 in mijn ogenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef DiviFilius het volgende:
dan is het 07 / 07 / 07
Is niet echt een rijk toch? Meer een verbond...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef steekbal het volgende:
common wealth
Het rijk gevormd door alle Britse kolonieën wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Is niet echt een rijk toch? Meer een verbond...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het rijk gevormd door alle Britse kolonieën wel.
Dat is ook een soort tegenstelling, maar dan een waarin de spreker/schrijver zichzelf echt tegenspreekt. Een plastic blikje, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
typo, moet contradictie in termen zijn
of contradictio in terminus
Veel verder kom ik niet met mijn middelbare school Nederlandsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef PhysicsRules het volgende:
en toen bleef het oorverdovend stil
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is ook een soort tegenstelling, maar dan een waarin de spreker/schrijver zichzelf echt tegenspreekt. Een plastic blikje, bijvoorbeeld.
vind ik wel een goeie suggestiequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
nick leeson?
was die niet overleden aan een of andere ziekte?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
nick leeson?
Ja, kan je uitleggen wat dat is?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Cross Site Scripting toch?
Het land is goed, de stad nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Een maf kasteel in Toronto.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ik dat ding in Toronto gezien hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Het land is goed, de stad niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |