dat zijn vingers me dunktquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:33 schreef smammela het volgende:
ja daar bij, de "toekomstige tietjes" van het kindje
ja die was er luchtig jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
Ja...heb ff teruggekeken, maar idd...niet veel. Alleen ff leuke intermezzo met Tezz..![]()
Nog steeds die kutvragen Ludo ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik ook een avondje wat later ben gebeurt er hier werkelijk helemaal niets. Nu ben ik trouwens alsnog druk bezig met andere dingen als Fokken.
ik bedoel vluchtig!quote:
Nee daar ben ik mee gestopt. Ben nu nog een startpagina over Zeeland aan het maken voor stagequote:
quote:
Want je gaat studeren ofzo daar ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee daar ben ik mee gestopt. Ben nu nog een startpagina over Zeeland aan het maken voor stage.
Plus dat ik ondertussen aan het kijken ben voor kamer in Breda..
Dat is het plan iig, het veilige Zeeland verlatenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het plan iig, het veilige Zeeland verlaten.
Ja maar ik ben nog jong en wil op kamersquote:
Je hebt gelijk ook ! Ik heb me lekker uitgeleefd in Rotterdam eo (kom oorspronkelijk uit Krimpen a/d IJssel), maar nu heb ik hier toch wel een fijn plekje gevonden..quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog jong en wil op kamers.
Zeker als ik later ooit kinderen zou krijgen, waar ik me nu absoluut nog niets bij voor kan stellen, is Zeeland ideaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook ! Ik heb me lekker uitgeleefd in Rotterdam eo (kom oorspronkelijk uit Krimpen a/d IJssel), maar nu heb ik hier toch wel een fijn plekje gevonden..![]()
Zeker...strand lekker dichtbij, gezonde lucht, ruimte, mooie omgeving...alleen voor school zal ze straks (middelbare school) al gauw ver moeten reizen. Maar da's nog een paar jaar niet aan de orde..quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeker als ik later ooit kinderen zou krijgen, waar ik me nu absoluut nog niets bij voor kan stellen, is Zeeland ideaal.
Ik moest 8km fietsen, worden ze enkel hard van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeker...strand lekker dichtbij, gezonde lucht, ruimte, mooie omgeving...alleen voor school zal ze straks (middelbare school) al gauw ver moeten reizen. Maar da's nog een paar jaar niet aan de orde..![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest 8km fietsen, worden ze enkel hard van.
sterkte dan vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:11 schreef Tezz het volgende:
Argh....dit wordt een zware dag.........heb een bijeenkomst van het werk, een soort peptalk om de fusie van twee jaar terug te evalueren enzo. Dan moet ik dus met 100 vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 55 een hele ochtend in 1 ruimte zitten en workshops volgen enzo.................argh.......................
Anyway. Fijne dag dus allemaal.![]()
Nou sterkte inderdaad. Ik ben ook niet onbekend met workshops een toolboxen (wat een kretologie ook btwquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:11 schreef Tezz het volgende:
Argh....dit wordt een zware dag.........heb een bijeenkomst van het werk, een soort peptalk om de fusie van twee jaar terug te evalueren enzo. Dan moet ik dus met 100 vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 55 een hele ochtend in 1 ruimte zitten en workshops volgen enzo.................argh.......................
Anyway. Fijne dag dus allemaal.![]()
Too bad man !quote:
Werk ze nog!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
sterkte dan vandaagIk moet zo weer werken.. en daarna met een collega over de kermis
![]()
gezondheidquote:
Nou, als ik alles heb ingenomen, dan soms kan ik niet uit m'n ogen kijken, dan doet licht gewoon pijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef smammela het volgende:
ja is t zo erg?![]()
zo zie je maar: harddrugs zijn niet slecht![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, als ik alles heb ingenomen, dan soms kan ik niet uit m'n ogen kijken, dan doet licht gewoon pijn.![]()
Ogen zijn bloedrood, blijf niezen en het snot loop m'n neus uit alsof er een kraan open staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |