Ok, ik hou het even in de gaten. Als je ze los gaat verkopen hou je ze wel voor mij apart?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef CaLeX het volgende:
liever in een deal, maar als ik het meeste over 3/4 mensen kan spreiden voor hetzelfde geld ben ik wel bereid om het op te splitsen.
nogmaals: voorlopig niet, eerst eens kijken of er animo is voor alles in eens. anders zal ik volgende week ook losse verkoop aankondigen.
zelfde voor mij aubquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:46 schreef TBC_Mysterio het volgende:
[..]
Ok, ik hou het even in de gaten. Als je ze los gaat verkopen hou je ze wel voor mij apart?
Den Haagquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef bigbass het volgende:
waar op te halen?
LE-ZENquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:01 schreef cellardoor het volgende:
hoeveel zou je willen voor Children of Mana??
en hoeveel eventueel voor je ds zelf?
kan, maar staat er duidelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:55 schreef cellardoor het volgende:
[..]
nou zeg, dat kan ook aardiger
ik trek me bij deze terug
nee, DS & spellen zijn niet regiogebondenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef bigbass het volgende:
btw, afkomst van de spellen maakt toch niet uit voor speelbaarheid he?
ik ben gewoon lui en als het zo makkelijk is, doe jij toch 288 bieden, kan je de rest met winst verkopenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef rece het volgende:
Ik zie niet wat het probleem is. Stel je krijgt 18 euro ex per spel = 16 x 18 = 288 dan heb je de DS nog die je zeker 50 euro oplevert. Dus losse verkoop brengt je een stuk meer op. Ik zou het wel weten.
Nogmaals 20 inclusief voor Phoenix II.
Daar heb ik ook wel vertrouwen inquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Voor als de losse verkoop ingaat, en dat zal wel gebeuren.
50 voor de DS.
alleen jumpstars en nintendogs voor zover ik weerquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:04 schreef Messidona het volgende:
japanse spellen zijn in het japans neem ik aan?![]()
Ehr... dan test je dat toch even?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
alleen jumpstars en nintendogs voor zover ik weer
bij die ander (PW2) kan je de taal aanpassen.quote:
nee sorryquote:Op maandag 11 juni 2007 10:11 schreef Boldguy het volgende:
voor het hele swikkie:
[TR/TK] Palm one treo 650
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |