Ja er zijn ook zeer zeker leuke avonden in Tivoli nu hoor, maar het is gewoon niet mijn tent zeg maar. Sowieso vind ik Utreg qua stappen redelijk saai...quote:Op zondag 8 juli 2007 04:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ach het is tegenwoordig niet zozeer alto, alsmeer een breder publiek. Techno en electro avonden zoals bijvoorbeeld Rauw worden nou niet bepaald bevolkt door Metalheads in zwarte tshirts, alsmeer door 'hippe' 30+ juridici die voor de vleesmarkt komen.
Ja, zelfs Enschede is spannender!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja er zijn ook zeer zeker leuke avonden in Tivoli nu hoor, maar het is gewoon niet mijn tent zeg maar. Sowieso vind ik Utreg qua stappen redelijk saai...![]()
Weet je catharijnesingel te vinden?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef SHE het volgende:
En die briljant laan, waar zit die vanuit het bureau gezien?
Is dat die weg langs de texaco daar rechts?
Als je voor het bureau staat, met je gezicht naar het spoor, dan is het de weg rechts achter je.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef SHE het volgende:
En die briljant laan, waar zit die vanuit het bureau gezien?
Is dat die weg langs de texaco daar rechts?
Je bedoelt dus gewoon de weg langs het bureau?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Als je voor het bureau staat, met je gezicht naar het spoor, dan is het de weg rechts achter je.
Nou, als je van de springweg komt, dan moet je richting de Catharijnesingel, dan weg van het station rijden en op het end als je bij de stoplichten de keuze hebt tussen links richting Ledig Erf of rechts onder de brug door moet je naar rechts.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef SHE het volgende:
Yep; maar daar heb ik toch niets te zoeken? Ik vetrek natuurlijk vanaf de dat veldje van het bureau
( als ik stomme dingen zeg; mag je slaan hoor! )
Die ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon de weg langs het bureau?
Ja da's richting lunetten toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:54 schreef FloggingMolly het volgende:
Binnendoor kan ook hoor, wil je uitleg?
En de 't Goylaan is aan het einde van de WA Vultostraat. Als je de Briljantlaan afrijdt, loopt deze over in de Vultostraat. Daar moet je vervolgens bij de stoplichten links. Ook te herkennen aan de vlakte aan de linkerkant waar ooit een flat stond.
Aaaaaaah, zeg dat dan gelijk......quote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja da's richting lunetten toch?
maar die route wil ik dus niet
Ik wil de binnendoor route zoals Rouetnet aangeeft, die duurt namelijk maar 8 minuten
Die gaat over de goylaan, beneluxlaan en de taludweg?
Die wil ik, pretty please![]()
Niet te verwarren met Poolcafé de Bolle Zeug en snackbar de Stramme Reiger.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef SHE het volgende:!!!!
Die is toch veeeel makkelijker!
Nu ga ik er helemaal uit komen. Ben ik u vreselijk dankbaar en zie ik jullie allemaal voor een borrel in cafe het dorstig hertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |