Leidsche Rijn moet oprotten, het is gvd veel te druk in De Meern. Herken het allemaal niet meer terug als ik weer eens terug ben...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens wordt Leidsche Rijn wel fijn. De Boemerang is leuk wonen heb ik me laten vertellen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Leidsche Rijn moet oprotten, het is gvd veel te druk in De Meern. Herken het allemaal niet meer terug als ik weer eens terug ben...
Geenquote:
Geen ervaring met Jumbo.quote:
Jamaar ik zal voor 1.00 thuis zijn, okee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef Q. het volgende:
Door de week uit gaan, wat een stelletje twintigers zijn jullie toch.![]()
.
Alleen op zaterdag. Dat mag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
En zit jij niet meer in de "ontkennende-ik-ben-geen-student-meer-maar-gedraag-me-soms-wel-zo-fase"?![]()
Jumbo is tof. Ik denk een week of twee. Zoveel kan het nooit zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen ervaring met Jumbo..
'k Ben wel benieuwd hoe lang het 'ombouwen' gaat duren en ik dus naar AH moet.
Studenten gaan alleen nooit uit op zaterdag, maar dit terzijde.quote:
*grin*quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Svyatagor het volgende:
Studenten gaan alleen nooit uit op zaterdag, maar dit terzijde.![]()
Echte studenten hebben geen pas. Alleen een aura van liederlijkheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
Waarom moet je dan nog op zoveel tenten in Utrecht op zaterdag je studentenpas laten zien?
om "de echte Utrechters" buiten te houden. Sterrenwijkers enzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
Waarom moet je dan nog op zoveel tenten in Utrecht op zaterdag je studentenpas laten zien?
31 graden verdaag. Ben ikblij dat ik airco heb op mijn werk. Jammer dat ik trouwens naar mijn werk moet. Ging liever aan het water liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef The6thgate het volgende:
tropisch klimaat hier zeg....zweet mn kamer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |