quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Echo99 het volgende:
Ik vind die miss met dat korte haar (achter, in het midden) maar ranzig
Voor mij maakt het niet zoveel uit of je een gehandicapte meid op tv ranzig noemt zonder haar ooit gezien of gesproken te hebben, of dat je dat tegen mij zou zeggen. Je hebt blijkbaar niets tegen het aanvallen van anderen op basis van hun uiterlijk, ik heb ook geen problemen met het aanvallen van anderen op basis van hun gedachtengoed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil zeggen dr. Freud is dat je je veel te druk maakt om mensen die een andere mening toegedaan zijn. Ik deel jouw standpunt niet, is dat een reden om de persoonlijke aanval te openen?
Dat was een grapje. In het midden achter op de foto staat een manquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[..]
Voor mij maakt het niet zoveel uit of je een gehandicapte meid op tv ranzig noemt zonder haar ooit gezien of gesproken te hebben, of dat je dat tegen mij zou zeggen. Je hebt blijkbaar niets tegen het aanvallen van anderen op basis van hun uiterlijk, ik heb ook geen problemen met het aanvallen van anderen op basis van hun gedachtengoed.
Maar ik maakte ook maar een garpjequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat was een grapje. In het midden achter op de foto staat een man![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Maar ik maakte ook maar een garpje![]()
!! Snapte je dat dan niet
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |