Toch wel, er zijn speciaal lampen geplaatst. BSOL noemt ze net ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Of ze zetten 't klaar voor morgen? Lijkt me niet logisch om rond de klok van 23 uur een introtje te maken.
Als het goed is gaan ze zo (misschien) beginnen met een kraanshotje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Taurus het volgende:
Mag ik even weten waarom iedereen zich mooi aan 't maken is?![]()
Oh! Die is wel wat heftiger. Heb je het gehoord vanmiddag?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Midazolam
![]()
Ik begreep ook Melatoninequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh! Die is wel wat heftiger. Heb je het gehoord vanmiddag?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melatoninequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
Melatonine was het volgens mij wat Eric gebruikt. Is een natuurlijk iets.
Melatonine (slaapmiddel) ervaringen?
ja die komt eraanquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
Waar is die "terror" nou?
De eerste serie hebben ze juist gemaakt. De laatste beelden uit de tuin was toen ze gingen opstellen voor de dichtbij serie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef F04 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze zo (misschien) beginnen met een kraanshotje.
Ze moeten zometeen weer die promo opnemen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
Waar is die "terror" nou?
Bedoel je de orale terror?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:44 schreef Spartel het volgende:
Ik mis de otale terror die vanavond zou komen..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melatonine
Zou ook kunnen ja..meestal gebruikt bij een jet-lag, die heeft Eric natuurlijk elke dag![]()
en of ze samen gaan taggen of 1 op 1.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Huub en Jaap smoezen. 'Belangrijk is dat Eric kwetsbaar is....'
Komt Lee Towers?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef F04 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze zo (misschien) beginnen met een kraanshotje.
Inderdaad. Hij vroeg 'Hoe ga je dat bewerkstelligen'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
en of ze samen gaan taggen of 1 op 1.
Jaap komt maar aarzelend over.
Gezelligquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moeten zometeen weer die promo opnemen.
Camera aan het uiteinde van de draaibare kraan. Hij hangt dan iets hoger, maar belangrijker is dat je 'glijdende' shots kunt maken. Soepele bewegingen dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef Taurus het volgende:
Wat is een kraanshotje?
Dus Huub slaat een gitaar stuk, genereert niet het gewenste effect en de hele Cos gaat SMS'en voor Huub? How come? Het lijkt toch een erg lompe actie; een instrument vernielen waarvan je denkt dat het Brian toebehoort.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
Huub's slaat Brian gitaar stuk... de aktie lijkt wat mislukt.
Het is nu BEAN: Brian,ric, Amanda en Natasia en Huub wordt door hen onder vuur genomen.
Er zijn wat plannetjes om gezellig een kampvuurtje te bouwen.
BEAN lijkt in een overwinningsroes. Amanda voelt zich sterk. Of is het camouflage van het Jensen debacle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |