Koop een RGB kabel voor 3 tientjes, probleem dan ook opgelostquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef steeg het volgende:
ik heb dead rising, ik speel op een nogal oude tv. Als ik nou HD koop, kan ik de tekst dan wel lezen?
Ik was sneller.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[Xbox 360 centraal] #232 Met dé sleeper-hit van 2007!
Komt u allen!
Doel je op de Persistent war mode?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die lijkt me stuk aangenamer ja dankzij het MMO concept.
Zoja : dat lijkt mij ook leukquote:Maar de meest interessante mode is toch wel de persistent World War. Hierbij is er dus continue een oorlog gaande en het is aan jou om bepaalde gebieden te veroveren. Dit doe je dus niet alleen, maar met (of tegen) andere mensen die online aan het gamen zijn. Aan het eind van elke dag zal de server een update krijgen en zullen de linies verschuiven. De balans in de verdeling van de grootmachten zal in evenwicht gehouden worden door het toevoegen van AI-spelers
Precies, die van Mmarsu en Un4 kunnen voor nu dan dichtquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef kepler het volgende:
diegene die de laatste post heeft in het oude topic mag ook het nieuwe topic openen
Als iedereen zich daar nu gewoon aan houdt en niet gelijk een topic maakt hebben we nergens meer last van
Die van jou staat nog verkeerd ook..quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies, die van Mmarsu en Un4 kunnen voor nu dan dicht![]()
Meow.quote:
Ijsmeis en Wessiej, i got one message:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef Scarface2004 het volgende:
meisijs moet het weer verzieken, echt zo´n Natasia gouden kooi actie.
Ik voelde me samen met Cyberia18 net Jaap & Huub.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ijsmeis en Wessiej, i got one message:
[afbeelding] [afbeelding]
Het is niet veel bijzonders, maar het is watquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meow.
MmaRsu? Van forzamotorsport.net mag je blijkbaar niet linken. Upload hem eens ergens anders? Ik ben wel benieuwd.
Mijn eerste is beterquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is niet veel bijzonders, maar het is wat
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ik ben artistiek en goed op andere gebieden, in bed bijvoorbeeldJij maakt bijzondere bewegingen met je rechterhand i supposeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:26 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt heel artistiek idd
Maargoed, ik kan niks met die editor, in Forza 1 bakte ik er ook al niks van
Ijsmeis ga je Forza halen?
Ik hoorde zúlke slechte reacties over het spel dat ik niet eens de moeite heb genomenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag die Hour of Victory demo gedownload. Jezus christus wat een kutspel zeg...
Tuurlijk kunnen we dat, we maken de competitie wel inquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Geen spel voor mij..
Kunnen we niet een keertje 2 vs 2 met C&C doen? Zodra ik die game heb gekocht of heb geleend weer?
Hé een franse vlag met een hollandse leeuw erop!quote:
2007 is echt een goed jaar qua games, ook wat leuke films enzo die draaien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn aankopen voor dit jaar:
The Darkness
BioShock
Mass Effect
Blue Dragon
Eternal Sonota
Half Life 2: Orange Box
Halo 3
Stranglehold
PES 7
PGR 4
Assassin's Creed
BIA: Hell's Highway
Army of Two (wellicht)
Splinter Cell: Conviction
Lost Oddsey
verder...?
2007= TOPPIE![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht alleen nog echt op assins creed en GTA IV. Die ga ik beide origineel kopen, voor de rest kijk ik wel wat ik nog 2ehands mee kan pikken dit jaar, C&C enzo
Klopt, geweldige game. Alleen had ik hem op de pc al 2 keer uitgespeeld. Om nou 20 euro te betalen voor een game die ik al helemaal ken vind ik een beetje zonde. En voor de MP hoef ik het niet te doen, want CoD3 is dan wel een kutspel, maar online vind ik hem erg relaxedquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoorde zúlke slechte reacties over het spel dat ik niet eens de moeite heb genomen![]()
Call of Duty 2 is 20 euro's, 3 keer zo goedkoop, 3 keer zo beter. In dat spel heb ik de meeste uren in gestoken
![]()
COD 3 MP =quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, geweldige game. Alleen had ik hem op de pc al 2 keer uitgespeeld. Om nou 20 euro te betalen voor een game die ik al helemaal ken vind ik een beetje zonde. En voor de MP hoef ik het niet te doen, want CoD3 is dan wel een kutspel, maar online vind ik hem erg relaxed
Hoewel ik de multiplayer nog niet heb kunnen testen (PS3 wil nog steeds niet onlinequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee maar wie gaan er hier nog meer The Darkness halen![]()
![]()
![]()
Waarom weet ik trouwens geen ruk van de multiplayer mode![]()
![]()
6 maps is wel karig man!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoewel ik de multiplayer nog niet heb kunnen testen (PS3 wil nog steeds niet online) heb ik wel de factsheet voor je:
- Keuze uit 15 humans en 7 darklings om mee te spelen
- 6 verschillende multiplayer maps
- 4 game modes met verschillende opties om uit te kiezen
Beschikbare game modes:
Deathmatch – Kill as many enemies as you can. Everyone for themselves. Shapeshifters – Allows real-time switching between human and darkling
Darklings Only
Humans Only
Team Deathmatch – Kill as many enemies as you can. Two teams against each other.
Shapeshifters – Allows real-time switching between human and darkling
Darklings Only
Humans Only
Capture the Flag – Capture the enemy flag while defending your own flag.
Shapeshifters – Allows real-time switching between human and darkling
Darklings Only
Humans Only
Darklings vs. Humans
Survivor
Survivor – Everyone but one starts as humans. When a darkling kills a human the human is then turned into a darkling. Last human alive is the winner.
Last Human – One player is human, all others are darklings. Only the human player can score. Become a human by the killing the human player.
Gears of War 3 gamemodes bij de launch, karig man! The Darkness zal gelukkig grote open maps kennen, iets wat we niet bij Gears zagen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
6 maps is wel karig man!
Veels te weinig
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hé een franse vlag met een hollandse leeuw erop!
Here we go again, Overlordquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik haal The Darkness ook + nog een hele trits andere games dit jaar te beginnen met Forza 2 en dan Overlord![]()
Daarom ook even expliciet vermelden met eenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Here we go again, OverlordMaar wat is er nou zo bijzonder aan het spel?
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hé een franse vlag met een hollandse leeuw erop!
Als de Game modes leuk zijn dan is 3 genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gears of War 3 gamemodes bij de launch, karig man! The Darkness zal gelukkig grote open maps kennen, iets wat we niet bij Gears zagen.
Maar updates doet wonderen![]()
Ben ik wel met je eens ja The Darkness moet het toch voornamelijk hebben van de SP lijkt mij en de MP is een leuk extra'tje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als de Game modes leuk zijn dan is 3 genoeg.
Als het map aanbod maar groot genoeg is!
En The darkness kan dan wel grote open maps krijgen, want gears niet heeft!
Maar Gears is helemaal geen game die leuk is om te spelen op grote maps!
Dan is het meer verstoppertje spelen en worden de rondes tergend lang.
De charme van GoW online is juist dat je vrijwel altijd aan het spelen bent, de rondes duren niet langer dan 3 minuten en vaak is het al afgelopen in een minuut!
Maargoed, ik vind the darkness er wel leuk uitzien, maar je hoeft het voor de MP duidelijk niet te kopen
En ik zie geen reden in waarom de maps van The Darkness niet leuk zouden kunnen zijn. Ik bedoel het hele Darkness sfeertje kan ik enorm waarderen en als dat ook in de MP is te aanschouwen (waar ik gewoon vanuit ga), is het plaatje compleet. Het gebruik van de Darklings power vind ik ook een toegevoegde waarde, mits het geen oneerlijke strijd gaat opleveren. Maar ik vertrouwen de leden van Starbreeze toe dat ze de juiste balans weten te maken. Maar goed het is even koffiedik kijken hoe de MP mode van The Darkness zich gaat ontwikkelen, ik heb er in ieder geval de volste vertrouwen in!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als de Game modes leuk zijn dan is 3 genoeg.
Als het map aanbod maar groot genoeg is!
En The darkness kan dan wel grote open maps krijgen, want gears niet heeft!
Maar Gears is helemaal geen game die leuk is om te spelen op grote maps!
Dan is het meer verstoppertje spelen en worden de rondes tergend lang.
De charme van GoW online is juist dat je vrijwel altijd aan het spelen bent, de rondes duren niet langer dan 3 minuten en vaak is het al afgelopen in een minuut!
Maargoed, ik vind the darkness er wel leuk uitzien, maar je hoeft het voor de MP duidelijk niet te kopen
Ik geloof ook best dat de MP leuk wordt van the darkness, maar 6 maps is rete weinig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik zie geen reden in waarom de maps van The Darkness niet leuk zouden kunnen zijn. Ik bedoel het hele Darkness sfeertje kan ik enorm waarderen en als dat ook in de MP is te aanschouwen (waar ik gewoon vanuit ga), is het plaatje compleet. Het gebruik van de Darklings power vind ik ook een toegevoegde waarde, mits het geen oneerlijke strijd gaat opleveren. Maar ik vertrouwen de leden van Starbreeze toe dat ze de juiste balans weten te maken. Maar goed het is even koffiedik kijken hoe de MP mode van The Darkness zich gaat ontwikkelen, ik heb er in ieder geval de volste vertrouwen in!
Was vanavond bezig met Halo, vanaf 22.00 uur.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand zin om Halo 3 Beta of PES te spelen?![]()
Had je dat niet even eerder kunnen zeggen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was vanavond bezig met Halo, vanaf 22.00 uur.
Ik wel denk ik. Komt er nog een demo van? En wat is de release date?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee maar wie gaan er hier nog meer The Darkness halen![]()
![]()
![]()
Releasedate eind juni, demo waarschijnlijk binnen een week.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik wel denk ik. Komt er nog een demo van? En wat is de release date?
geen idee van demo , maar release date is 29juni!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik wel denk ik. Komt er nog een demo van? En wat is de release date?
En dan zul je zien dat je voor de achievements meer tijd moet stoppen in de MP als in de SP.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens ja The Darkness moet het toch voornamelijk hebben van de SP lijkt mij en de MP is een leuk extra'tje.
Schijnt wel goed te zijn in RTS'en.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef -Dries- het volgende:
Kut Hitler, keb die vent nooit gemogen als ik eerlijk moet zijn.
Vraag me af hoeveel het gaat kosten....quote:Tomb Raider: Anniversary in stukjes naar Xbox 360 *
Omdat er helemaal geen sprake van was dat Tomb Raider: Anniversary ook op de Xbox 360 zou verschijnen, waren we ook enigszins verbaasd toen we in een gameomschrijving van de ESRB (Electronic Software Rating Board; de mannen in pakken die games een rating geven) de volgende update tegenkwamen:
Dit kan twee dingen betekenen; of de ESRB heeft een vergissing gemaakt, of Eidos heeft besloten om de eerste voorzichtige stap te zetten richting gamedistributie via Xbox Live. Het laatste zou ook meteen verklaren waarom Tomb Raider: Anniversary is gesplitst in verschillende delen, aangezien dat eenvoudiger te downloaden zou zijn dan de hele game ineens.
Er is echter nog niet zeker, dus het blijft voorlopig nog even de vraag of Xbox 360-bezitters binnenkort ook van de verjaardagsremake van de originele Tomb Raider kunnen gaan genieten. We houden het in ieder geval in de gaten.
* Update: Tomb Raider: Anniversary komt inderdaad naar de Xbox 360, en wel op de volgende manier: Croft Manor zal gratis ter download worden aangeboden, de overige vier levels zullen per twee te downloaden zijn vanaf de Xbox Live Marketplace. Hoeveel Microsoft punten de packs gaan kosten kon Crystal Dynamics ook nog niet met zekerheid zeggen.
Overigens zijn er voor later dit jaar, waarschijnlijk in de zomer, plannen om een special edition uit te brengen van Tomb Raider: Legend waar de content van Anniversary bij inbegrepen zal zitten.
Alleen jammer dat hij keer op keer verliest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te zijn in RTS'en.
"marketplace" en "niet duur" gaan helaas weinig samen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
LIjkt me wel grappig, heb deel 1 nooit echt veel gespeeld, dus om die eens een keer te gaan spelen zou wel leuk zijn.
Maar dan moet die niet te duur gaan worden...
in het totaal iets van 20 euro of zo.
Bij 99% hangt de download las ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Shadowrun
Name: Shadowrun Demo
Price: Free
Availability: Available in all Xbox Live regions
Dash Details: Download Shadowrun’s multiplayer demo, an intense FPS experience that rewards cleverness and split-second improvisation through a unique combination of modern weapons, ancient magic and advanced technology.
Size: 1.07 GB (approx.)
quote:Major Nelson said:
I called the operations team on the demo issues, and they are working on it.
I need to jump on a plane now, but I am sure this will be fixed by the time I land.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
Bioshock, hoe kom je daar nou weer bij MMarsu?
Ik download Tenchu Z even, Shadowrun ken ik al. Zijn inderdaad problemen dat ie op 99% hangt, zullen ze wel mee bezig zijn.
Heel even werd ik blij om die Bioshock demoquote:
zit een optishe uitgang op elke kabel ook op de standaard kabel die erbij zitquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef Catch_me het volgende:
Ik ga morgen bij de mediamarkt hier op zuidplein kijken of ik een Premium Pack voor 333,- kan aanschaffen. Moet ik er dan nog een component av kabel bij kopen om mijn logitechz-5450 geluidsset op aan te sluiten via zo'n optische kabel?
Bij Zuiderpark is alles weer cheap geworden, en je weet dat bij GcShop ze alles altijd op de releasedate leveren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
De status bij Gcshop staat bij mij nog steeds op ''betaald, in behandeling''
Tering wat een klote shop zeg, The Darkness nog even betalen en het is de groeten
![]()
![]()
![]()
![]()
op releasedate leveren = vandaag versturen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij Zuiderpark is alles weer cheap geworden, en je weet dat bij GcShop ze alles altijd op de releasedate leveren.
Kane & Lynchquote:
Is Zuiderpark weer goedkoper geworden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij Zuiderpark is alles weer cheap geworden, en je weet dat bij GcShop ze alles altijd op de releasedate leveren.
Misschien niet genoeg units binnen gekregen? Kan natuurlijk altijd..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
op releasedate leveren = vandaag versturen.
En dat hebben ze blijkbaar niet gedaan als ik zo naar de status van mijn bestelling kijk..
jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat mag jij vinden, maar onthoud wel dat hij een 9 kreeg op GV!
ja heb ik gedaan..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Boeiend, de game is mad fun. Check de demo dan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat mag jij vinden, maar onthoud wel dat hij een 9 kreeg op GV!
Dat heb ik al meerdere malen ondervonden jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo GCShop is een prima webwinkel hoor..
Tuurlijk dat kan, maar slecht issie iig nietquote:
NOUquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere malen ondervonden ja.
nee dat niet nee,quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk dat kan, maar slecht issie iig niet
En hoe weet je dat het een ''prima'' webwinkel is dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NOU
IK HEB ER NOG NOOIT WAT BESTELD MAAR HET IS EEN PRIMA WEBWINKEL
Ik beschuldig hem absoluut niet als ''dief'' of ''onbetrouwbaar'' persoon, maar het feit dat ik maar constant er achteraan heb moeten gaan en hij pas met een reactie is gekomen nadat ik hem onder druk heb gezet, vind ik toch wel een teken van lafheid. Zo ga je niet met klanten om en dat weet hij dondersgoed. En nou wil ik niet doen alsof het een vijand van mij is, want dat is het niet. Het zal ongetwijfeld een beste kerel zijn in het dagelijks leven (die intentie heb ik ook wel), maar ik ben gewoon erg teleurgesteld in zijn manier van handelen. Dit is niet de normale gang van zaken...Maar goed mijn verhaal is nu wel duidelijk. Genoeg voor nu...back to the 360!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat het mijn neef is en ik eigenlijk weinig tot nooit klachten over GCshop hoor. Tis een eerlijke gast en ik kan je daarom ook wel verzekeren dat het spel daadwerkelijk in de post is kwijtgeraakt, hij is echt niet het type dat een game achter gaat houden en niet naar je opstuurt.
Moet wel zeggen dat het slechte service is wat ik daar in je verhaal lees, maar dit soort dingen komen bijna nooit voor afaik.
quote:Nieuwe Call of Duty 4 info
Na drie delen Call of Duty is het tijd voor een verandering in de serie, en dus gooit Call of Duty 4 het over een andere boeg. Een boeg die zowel op de PlayStation 3, Xbox 360 en PC te aanschouwen is.
In de laatste uitgave van het PlayStation 3 magazine PSW krijgt de titel uitgebreid aandacht in zes pagina's, we hebben alle informatie even voor jullie op een rijtje gezet, maar let wel: er staan enkele spoilers in de tekst.
- Het spel begeeft zich op dit moment zes tot zeven weken van de alpha fase.
- Call of Duty 4 kijkt veel meer naar het heden en plaatst twee partijen tegenover elkaar. Aan de ene kant hebben we Zakhaev, een Russische ultra-nationalist die de Sovjet Unie terug wil brengen en voert aan op een civiele oorlog in zijn eigen land door samen te werken met de Russische maffia en andere organisaties. Om de aandacht te trekken van Amerika financiert hij een staatsgreep in het Midden Oosten met hulp van Al-Asad.
In de andere rol, die van de Amerikanen, neem je het op tegen diverse vijanden. Ieder van deze vijanden heeft een volgeling (vier in totaal) die je uit zult moeten schakelen.
- Als je het spel begint speel je eerst een trainingsmissie om te leren hoe alles werkt binnen het spel. Eenmaal deze training afgewerkt dan begin je aan de eerste missie, te weten in een helikopter terwijl je boven een tanker hangt midden in de nacht. Regen en wind maken het niet makkelijk, en terwijl je het masker over het hoofd trekt spring je op een dek met een MP5 geweer in je hand. Het schip golft heen en weer, golven slaan tegen het schip aan en een vliegtuig boven je schakelt vijanden uit die op een hoger gelegen dek staan. Eenmaal verder zul je met stealth elementen verder moet komen, bijvoorbeeld door vijanden met een mes uit te schakelen.
- Het spel is al 18 maanden in ontwikkeling en is de game die Infinity Ward al een geruime tijd heeft willen maken. In het vierde deel hebben ze elementen kunnen verwerken die niet pasen binnen de setting van een Tweede Wereldoorlog.
- Net als in andere Call of Duty games volgen we meerdere verhaallijnen die zich strekken over dertig dagen. Het spel kent volgens de makers niet voor niets vergelijkingen met de serie "24", er zijn namelijk schrijvers van TV afleveringen aangenomen die meehelpen aan het project. Grootse onthullingen zijn hier nog niet van, Activision bewaard deze voor een later tijdstip.
- De missies zullen veel variatie kennen, zo zitten we niet alleen op diverse locaties, maar spelen we ook in diverse voertuigen en krijgen we diverse opdrachten.
- Het spel kent grootse maps en ook enorm veel detail. Een voorbeeld is een auto die ontploft: eerst exploderen de banden, het glas springt uit de wagen, de motor ontploft en uiteindelijk schiet de auto de lucht in met een enorme vuurbal. Een ander indrukwekkend moment is een missie in de macht waarbij er een vliegtuig naar beneden geschoten wordt.
- Ontwikkelaar Grant Collier geeft aan dat de beter worden technologie meer ruimte geeft voor games als deze. Of dit ook de richting is die games als Call of Duty naartoe zullen blijven gaan wacht hij nog even af, graag zou hij Call of Duty 4 vergelijken met andere games die rond dezelfde tijd verschijnen.
- Call of Duty 4 kent zeventig verschillende wapens die door het team onderzocht zijn en waarvan ze een zo natuurgetrouwe replica hebben gemaakt. Later in het spel mag je bijvoorbeeld schieten met een .50 kaliber sniper rifle of een M-249 Saw machinegun, een geweer dat dwars door muren kan schieten. Gelukkig blijft het niet bij schietijzers, ook de nodige explosieven, mijnen en granaatwerpers staan voor ons klaar. Nog steeds niet genoeg? Wat te denken van het inroepen van luchtondersteuning in de vorm van een F-16 of Longbow om gehele gebouwen met de grond gelijk te maken?
- Call of Duty 4 verschijnt later dit jaar.
Idd wat een gaar spel gaat dat wordenquote:
Dan maar liever Overlord hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd wat een gaar spel gaat dat worden![]()
Haha ik zat er al op te wachtenquote:
Mijn gevoel zegt dat Mass Effect eind volgende maand gaat verschijnen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha ik zat er al op te wachten![]()
Moet toch iets nu Mass Effect nog zo lang duurt![]()
Hoop het niet want dan ben ik nog bezig met tatata OVERLORDquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Mass Effect eind volgende maand gaat verschijnen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoop het niet want dan ben ik nog bezig met tatata OVERLORD![]()
Die screenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij ploeteren voor je om Mass Effect volgende maand nog gold te laten gaan en dan krijgen we dit ervoor terug? Stank voor dank AQuila, stank voor dank.....Mass Effect zal nu nog lánger op zich laten wachten
Nou bedankt AQuila, daar gaat mijn hoop![]()
Ik heb wel een obsessie met schapen moet ik zeggen, misschien toch maar eens checkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die screenAls je dat ziet wil je het spel toch gaan spelen!! Dat beest op die schaap en een of andere geflipte boer
![]()
Ik krijg je wel omquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb wel een obsessie met schapen moet ik zeggen, misschien toch maar eens checken![]()
quote:
Eind deze maandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Máár toch wil ik eerst de demo checken.....ja sorryWanneer komt het spel uit trouwens? Hopelijk niet eind deze maand, want dan krijgt The Darkness al mijn voorkeur
![]()
The Darkness komt als het goed is ook nog zeer binnenkortquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
3 demo's in een week?
Het spel kreeg een 6/10 in de OXM, ik pasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef devv05 het volgende:
Demo van Overlord nu op Marketplace
Have fun Cyberia
quote:Beste, Ik moet je helaas op de hoogte brengen dat de levering van de L.E. van Forza 2 nog extra dag vertraging heeft opgelopen waardoor wij ze pas zaterdag binnenkrijgen. Wij versturen ze dan meteen zodat je hem maandag in huis hebt. Helaas kan je hem dit weekend dan niet spelen. De reden voor de vertraging waren een aantal die waren misgegaan in de distributie, waardoor de games niet op tijd zijn binnengekomen bij onze leverancier. Mocht je de bestelling willen annuleren zodat je kunt proberen de game ergens anders op te pikken dan is dat uiteraard mogelijk. Wil je de bestelling omzetten naar de normale versie dan raad ik je aan voor 17.30 met ons te bellen (074- 8511781) zodat wij hem vandaag nog kunnen versturen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik moet de demo zo nog doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het spel kreeg een 6/10 in de OXM, ik pas![]()
![]()
![]()
Gamevillage heet u de Fable beater welkom, OVERLORD!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Ah joh OXM zegt bij mij helemaal nix.
Als je twijfelt...gewoon ff langs GV gaan, kijken naar hun reviews, als hun positief zijn heb je zeker weten goud in handen!
WTFquote:GTA IV uitgesteld, LE prijs bekend
Pachter, de analist die het vaak bij het verkeerde eind heeft, krijgt nu toch eens gelijk. Jawel, GTA IV is dan toch uitgesteld.
Ondanks eerdere uitspraken van Rockstar dat het spel niet uitgesteld zou worden blijkt dit dus toch niet helemaal te kloppen. Helemaal ongerust hoeven we niet te zijn, de datum verschilt namelijk maar een weekje, het spel verschijnt nu namelijk op 26 oktober. Deze wijziging zou goed kunnen zijn om iets meer ruimte te houden tussen de release van Halo 3 en GTA IV.
Een tweede nieuwtje is ook weinig positief, Rockstar maakte namelijk ook nog eens de prijs voor de Limited Edition van GTA IV bekend. Europese gamers mogen diep in de buidel tasten, de LE gaat namelijk ¤ 99,99 Euro kosten, zo'n dertig Euro meer dan de Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |