Mmm, Turkije op 8.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ook
http://www.globalfirepower.com/list_act_mil_personnel.asp
Turkije heeft 16 miljoen ín Turkije die optimaal bruikbaar zijn..en dan wonen er nog miljoenen Turken in Europaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mmm, Turkije op 8.
Wedden dat, als het er echt op aankomt wij de nummer 1 verslaan? Zie 1915...
De werkelijkheid is hard. We zouden inderdaad niet naar het front gestuurd worden. We missen de discipline die de jongens daar al hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom zouden Burakius, KirmiziBeyaz en ik niet naar front gestuurd worden?
Dat is het probleem niet, Turkse troepen zijn gepaard met Islamisme en nationalisme onuitputtelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Turkije heeft 16 miljoen ín Turkije die optimaal bruikbaar zijn..en dan wonen er nog miljoenen Turken in Europa
Jij hebt vast een veel te hoge opleiding om je te laten afschieten.quote:
Noem mij er ook eens bij, ik voel me buitengesloten...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mwah denk het niet..Wij zullen degene zijn die het snelst hun dienstplicht zullen vervullen, dus ze zullen ons het snelst inzetten denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De werkelijkheid is hard. We zouden inderdaad niet naar het front gestuurd worden. We missen de discipline die de jongens daar al hebben.
Nederland heeft watjes van Turken hier gemaakt vergeleken met de Turken in Turkije. De Nederlanders worden door de Turken hier al voor watje aangezien. De Turken daar zien ons als watje. Hoe ze de Nederlanders zien hoef ik denk ik niet te vertellen.
Jij kent vaderlandsliefde onder Turken niet hé?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jij hebt vast een veel te hoge opleiding om je te laten afschieten.
En ik bedoel niet dat dat soort mensen niet zouden durven, ik bedoel dat ze jullie geen gevechtstaken laten uitvoeren maar bijvoorbeeld de IT handelingen. Ik lul maar wat. Maar verder gaat het niet.
Kom op, die Turken zijn ook niet gek.
Zegt mijn vader ook altijd...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jij hebt vast een veel te hoge opleiding om je te laten afschieten.
En ik bedoel niet dat dat soort mensen niet zouden durven, ik bedoel dat ze jullie geen gevechtstaken laten uitvoeren maar bijvoorbeeld de IT handelingen. Ik lul maar wat. Maar verder gaat het niet.
Kom op, die Turken zijn ook niet gek.
http://www.youtube.com/watch?v=cFYvhimbN0Equote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, Turkse troepen zijn gepaard met Islamisme en nationalisme onuitputtelijk.
Omdat ze compleet niet als zodanig zijn opgeleid en onherroepelijk naar de eeuwige jachtvelden zullen verdwijnen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
hij gaat naar Burdur (Zuidwest Turkije) voor drie weken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze die naar Irak sturen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat Burakius, Devrim_ en KirmiziBeyaz naar het 'front' zouden worden gestuurd.
En als ik me wel vergis stelt Groen Links vast lastige kamervragen.
Bijna niemand komt daar opgeleid als militairquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Omdat ze compleet niet als zodanig zijn opgeleid en onherroepelijk naar de eeuwige jachtvelden zullen verdwijnen!
Mja, zij hebben ook klein kinderen gekregen zoals KB het zo mooi wist te vermelden 'zibidi'quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cFYvhimbN0E
http://www.youtube.com/watch?v=CVLWjeyNE68
Bu vatan evlatları size minnettar!
quote:MemoAgo (2 months ago) marked as spam
Eyvaaah... simdiki gencligin amina goyum!
Waar komt de naam Mehmetcik vandaan denk je?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, Turkse troepen zijn gepaard met Islamisme en nationalisme onuitputtelijk.
Dan heeft hij mazzelquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef Emel het volgende:
[..]
hij gaat naar Burdur (Zuidwest Turkije) voor drie weken.
Mohammedquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar komt de naam Mehmetcik vandaan denk je?![]()
kirmizigulm (3 weeks ago) marked as spamquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zij hebben ook klein kinderen gekregen zoals KB het zo mooi wist te vermelden 'zibidi'
http://youtube.com/watch?v=JP_sbl_eVTk
[..]
![]()
hij zal daar wat lol hebben en weer terug naar NLquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan heeft hij mazzel
Zuid-west is niet zo erg als Zuid-Oost
Leg mij nou eens en voor altijd uit wat je weerhoudt om een zaak in je eigen dorp te beginnen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De werkelijkheid is hard. We zouden inderdaad niet naar het front gestuurd worden. We missen de discipline die de jongens daar al hebben.
Nederland heeft watjes van Turken hier gemaakt vergeleken met de Turken in Turkije. De Nederlanders worden door de Turken hier al voor watje aangezien. De Turken daar zien ons als watje. Hoe ze de Nederlanders zien hoef ik denk ik niet te vertellen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Leg mij nou eens en voor altijd uit wat je weerhoudt om een zaak in je eigen dorp te beginnen?
Ik bedoel, het is daar toch allemaal zo topf..
Voor de fans:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
kirmizigulm (3 weeks ago) marked as spam
AMINA KODUMUNUN IPNESI
aceofdiamonds21 (1 week ago) marked as spam
Ula bu nedir ?
Ula![]()
Karadenizli
topf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Leg mij nou eens en voor altijd uit wat je weerhoudt om een zaak in je eigen dorp te beginnen?
Wat een debielquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor de fans:
http://www.youtube.com/profile?user=1amd1
moet dat een Turkse man voorstellen??????????????? dan haal ik liever een man uit het plattelandquote:
Dan mag jij lekker de was in een bak met water gaan doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef Emel het volgende:
[..]
moet dat een Turkse man voorstellen??????????????? dan haal ik liever een man uit het platteland![]()
is dat nou geen liefde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan mag jij lekker de was in een bak met water gaan doen!
Geloof voor een groot deel je vader en neem wat aan, ga voor de rest op je eigen intuïtie af. De beloning zal zoet zijn.quote:
Nou, de nederlandse staat vertikt het mij een oprotpremie te geven. Tot die tijd blijf ik hier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Turk milleti gururludurquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou, de nederlandse staat vertikt het mij een oprotpremie te geven. Tot die tijd blijf ik hier.
Ja, daar is het allemaal erg tof, maar het zou natuurlijk dom zijn om met lege handen daarheen te gaan. We weten wat Atatürk heeft gezegd: "Türk milletinin karakteri yüksektir. Türk milleti çalışkandır. Türk milleti zekidir... "
Ik zei ook, als het er op aankomt sta ik klaar... als ze me nodig hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Geloof voor een groot deel je vader en neem wat aan, ga voor de rest op je eigen intuïtie af. De beloning zal zoet zijn.
Met zo'n vent zekerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
rivier? *denkt aan Turkse dorpsfilmpjes*
Koylu guzeli en haar geheime lover![]()
mensen, ik ben verliefdquote:
met snor hoop ik???????quote:
Dit noem ik een snor...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Met zo'n vent zeker
Typische snor
[afbeelding]
nee..een echte Turkse man hoort een snor te hebben...ik hoef geen watje hequote:
Die is te lang manquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit noem ik een snor...
[afbeelding]
Heb ik ook..Mét stoppeltjesbaardquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef Emel het volgende:
[..]
nee..een echte Turkse man hoort een snor te hebben...ik hoef geen watje he![]()
Nee vertelquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van de oorbel?
Burakius (6 seconds ago) marked as spamquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor de fans:
http://www.youtube.com/profile?user=1amd1
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Burakius (6 seconds ago) marked as spam
Ipne
hehhe
We zijn eerder aan het afbouwenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef SteveBallmer het volgende:
- edit - hou het gezellig.
Dan is het goed!! snor en stoppeltjesbaard...mijn voorwaardenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb ik ook..Mét stoppeltjesbaard
Staat goed hoor..Je zou zo verliefd op me worden
Nou, dat was Yavuz Sultan Selim dus...quote:
Wat een vrouwquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan is het goed!! snor en stoppeltjesbaard...mijn voorwaarden![]()
En dit ben ik![]()
[afbeelding]
ze is prachtigquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Burakius het volgende:
[afbeelding]ik in saudi style voor msn stoer pose verkort aandacht trekker
Mijn foto, wat doe je?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Burakius het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Burakius het volgende:
o nee niet jij ook al net als me maquote:
Hij is ook een Tatarquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vind Cüneyt Arkin toch echt stoerder
Die versloeg in z'n eentje een heel leger
Met zijn trampolines...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vind Cüneyt Arkin toch echt stoerder
Die versloeg in z'n eentje een heel leger
Hij kon echt zo hoog springenquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hebben jullie de eerste Turkse versie van Star Wars trouwens gezien?
Geweldig
Heb me dood gelachen
Echt geweldige film..trekt hij die armen van die monster eraf etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
![]()
Dünyayi Kurtaran Adam...
Hier hele film: http://video.google.nl/videoplay?docid=-7069307816427160377&q=d%C3%BCnyayi+kurtaran+adam
Ik heb die show van Ata Demirer gezien..Geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Triggershot het volgende:
http://youtube.com/watch?v=D1maHOSI7zI
Kadir inanir.
http://youtube.com/watch?v=pkMs-fCsIPY&mode=related&search=
Emrah
Ja... die show is echt vet... heb hem thuis op VCD ( Turkish Video CDquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Triggershot het volgende:
http://youtube.com/watch?v=D1maHOSI7zI
Kadir inanir.
http://youtube.com/watch?v=pkMs-fCsIPY&mode=related&search=
Emrah
Uploaden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb die show van Ata Demirer gezien..Geweldig
Ik heb de hele show op m'n pc![]()
Heb ik deze foto ook op een ander forum zien staan? Kan dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Burakius het volgende:
btw broertje + ik in Gelibolu ( gallipoli)
[afbeelding]
Is hij dé Tarkan die in een van de films in lava gaat liggen om van zijn verwondingen te herstellen?quote:
bingoquote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is hij dé Tarkan die in een van de films in lava gaat liggen om van zijn verwondingen te herstellen?![]()
Dank.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik upload vanacht die film wel (is 700Mb)
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is hij dé Tarkan die in een van de films in lava gaat liggen om van zijn verwondingen te herstellen?![]()
van het hele koerdische volk? jij was er ook niet zo'n voorstander van om de armeense slachtpartij genocide te noemen toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
50k? Zullen wel verkenners zijn, aangezien er nog 200k aan de grens staan te wachten om Noord-Irak te bevrijden.
jeetje.....euhquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
For your information... Zo ziet ie er nu uit:
[afbeelding]
Iets minder aantrekkelijk dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |