Interessant, ik versta er geen fuck van, maar gaat u verder.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.milliyet.com.tr/default.asp?id=7559
+1 . Tijd dat Noord-Irak geannexeerd wordt bij Turkije. Eindelijk een beetje vrede daar. En wij unlike the americanos gaan daar wel ff 'democratie' stichtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Free Kerkük !!!
De kanaal waarvan dat filmpje is, is een SBS achtige kanaal..voor serieus nieuws kijk je naar TRT of CNN etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef SteveBallmer het volgende:
Die 'soundtrack' erachter maakt het ernstig minder trouwens.
50k? Zullen wel verkenners zijn, aangezien er nog 200k aan de grens staan te wachten om Noord-Irak te bevrijden.quote:
Maar goed, jij en vele anderen in Europa bekijken dit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.milliyet.com.tr/default.asp?id=7559
Als we worden opgeroepen gaan we. Dat is hoe simpel het is ( voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Maar goed, jij en vele anderen in Europa bekijken dit.
Hoe ga je hiermee om want uiteindelijk is het toch ver van je bed en je bent hier geboren en getogen. (waarschijnlijk)
Ik bedoel, ik snap wel dat je een kant kiest, maar hoe zit het met de geestdrift?
Ga jij helpen als er stront aan de knikker blijkt?
Niet lullig bedoeld, gewoon een vraag.
zo dekken ze zich diplomatiek in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..Met F16 plekken platgooien is toch ook binnen trekken?
En ze zeggen dat ze Irak niét zijn binnegetrokken dustja..
quote:The White House said there has been "no new activity" in northern Iraq to justify the press reports. Gordon Johndroe, a spokesman for the White House's National Security Council, said that U.S. officials in the region have confirmed that the activity is a continuation of Turkey's years-long campaign against the Kurdish PKK guerrillas of Kurdistan Workers' Party.
"The Turkish government reports no new incursions into northern Iraq," Johndroe said. "U.S. officials on the ground confirm no new activity."
Zebari told The Associated Press in a telephone interview. [/quote]quote:Iraqi Foreign Minister Hoshyar Zebari said the government has not seen any major operations along the border.
[quote]"There has been intermittent shelling, for instance, attacks, certain violations, minor violations on the border which we have documented and reported back to the Turkish side, but honestly we haven't seen any major operations along the border,"
Er is dienstplicht in Turkije (Ik zal binnekort wel opgeroepen wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Maar goed, jij en vele anderen in Europa bekijken dit.
Hoe ga je hiermee om want uiteindelijk is het toch ver van je bed en je bent hier geboren en getogen. (waarschijnlijk)
Ik bedoel, ik snap wel dat je een kant kiest, maar hoe zit het met de geestdrift?
Ga jij helpen als er stront aan de knikker blijkt?
Niet lullig bedoeld, gewoon een vraag.
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
50k? Zullen wel verkenners zijn, aangezien er nog 200k aan de grens staan te wachten om Noord-Irak te bevrijden.
ga jij als eerste ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als we worden opgeroepen gaan we. Dat is hoe simpel het is ( voor mij)
Er is zeker wat aan de hand daar maar de vraag is wanneer het gezeik zal beginnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
zo dekken ze zich diplomatiek in.
ergens anders las ik ook:
[..]
[..]
Garppig dat je CNN zegt... Kanald D en CNN zijn van één en dezelfde man.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De kanaal waarvan dat filmpje is, is een SBS achtige kanaal..voor serieus nieuws kijk je naar TRT of CNN etc.
500k actieve soldaten in Turkije. zonder dienstplicht nog dus . 50k is nog nietsquote:
Als ik wordt opgeroepen ga ik gewoon. Al denk ik niet dat dat zo snel gaat gebeuren. En ze moeten het in me zomervakantie plannenquote:
Ja maar CNN is tig keer serieuzer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Garppig dat je CNN zegt... Kanald D en CNN zijn van één en dezelfde man.
Joyfull times for himquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef Emel het volgende:
mijn broer gaat over een maand naar Turkije voor zijn dienstplicht![]()
Ja klopt, het is meer Gossip (Magazin, Tele Vole) dan Nieuws.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar CNN is tig keer serieuzer.
Kanal D is gewoon aandachts geil..Je krijgt daar nieuws over het nieuwe album van -insert bepaalde artiest- en -insert bepaalde artiest- heeft botox in d'r kop laten spuiten etc
tis maar 3 wekenquote:
Mijn familie heb fotos dat ze echt in oorlog waren. Dode mensen enzo echt vetquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
Mijn pa heeft trouwens nog een prachtig boekje met allemaal foto's van hem tijdens zijn dienstplicht
Foto's van zijn vrienden daar en dat hij in Tank zit enzo
Echt vet
5000 euro lichterquote:
jij lijkt me gevaarlijk met een wapenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als ik wordt opgeroepen ga ik gewoon. Al denk ik niet dat dat zo snel gaat gebeuren. En ze moeten het in me zomervakantie plannenEn oja.. ik kan alleen wapens gebruiken in computerspellen (cs ftw)
Ik heb altijd gedacht dat je een vrouw was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er is dienstplicht in Turkije (Ik zal binnekort wel opgeroepen worden) dus ja
niet overdrijven. Ik zei 500k actief ACTIEF abiquote:
Geslacht: Manquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat je een vrouw was.![]()
Ligt aan je usericon denk ik.
De opa van mij oma is gesneuveld in Çanakkale. Granaatscherf scheurde zijn buik open.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn familie heb fotos dat ze echt in oorlog waren. Dode mensen enzo echt vet![]()
Ik heb maar een paar keer geschoten met een wapen en dat is niet leuk voor je schouders kan ik je zeggen. ik heb trouwens fotos met ik en een wapen in me handquote:
dat sowiesoquote:
Active Troopsquote:
haha stoerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar keer geschoten met een wapen en dat is niet leuk voor je schouders kan ik je zeggen. ik heb trouwens fotos met ik en een wapen in me hand![]()
(edit kan het niet vinden, dan maar een artillerie tank bij KMA in breda)
[afbeelding]
Stuk of 5 ooms doodgegaan in Canakkale en een paar in kurtulus savasi. ( en dat te bedenken dat we nog maar 20 jaar in het Ottomaanse rijk waren hehehe ) Tataren hequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De opa van mij oma is gesneuveld in Çanakkale. Granaatscherf scheurde zijn buik open.
Ik ga ook, als er niks anders op zit.
Genc Osman didin(scheef Turks ik weet) kücük bir aslan ( een jonge Osmaan is een jonge leeuw)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Turkse mannen als soldaat worden geboren.
Kom je toevallig uit Eskisehir. We hebben daar veel Tataren (bijv. Ilhan Mansiz).quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Stuk of 5 ooms doodgegaan in Canakkale en een paar in kurtulus savasi. ( en dat te bedenken dat we nog maar 20 jaar in het Ottomaanse rijk waren hehehe ) Tataren heSahi Müslimanlar
![]()
Dichtbij ... maar kom van Aksaray (buiten de sehir ) Hamdiyeköyü ( is een Tatar/Nogai köy)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom je toevallig uit Eskisehir. We hebben daar veel Tataren (bijv. Ilhan Mansiz).
Eskisehir (memleketim) = vlakbij ''Sögüt'' = waar een wereldrijk is ontstaan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dichtbij Aksaray (buiten de sehir ) Hamdiyeköyü ( is een Tatar/Nogai köy)
Ik kan me niet voorstellen dat ze die naar Irak sturen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef Emel het volgende:
mijn broer gaat over een maand naar Turkije voor zijn dienstplicht![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
niet overdrijven. Ik zei 500k actief ACTIEF abi![]()
En ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze die naar Irak sturen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat Burakius, Devrim_ en KirmiziBeyaz naar het 'front' zouden worden gestuurd.
Waarom zouden Burakius, KirmiziBeyaz en ik niet naar front gestuurd worden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze die naar Irak sturen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat Burakius, Devrim_ en KirmiziBeyaz naar het 'front' zouden worden gestuurd.
En als ik me wel vergis stelt Groen Links vast lastige kamervragen.
Dat waren nog eens tijden. Moet je die zibidis in Istanbul nu eens zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Turkse mannen als soldaat worden geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |