Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef mazaru het volgende:
Mag ik vragen waarom het BANgroepje zo heroïsch is?
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub nu echt de gitaar van Brian stuk geslagen?
Ja echtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Ja. hij werd uitgelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
hmmja, hij kon het weer niet laten om het subtiel te houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Welnee, beetje versierd met een viltstift.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Da's natuurlijk niet helemaal waar - hij rende direct naar de piano om die te slopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Ik hoorde Jaap ook tegen Natasia zeggen wat ze zou moeten zeggen. Ik weet alleen niet tegen wie ze dat zou moeten zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef grazygirl het volgende:
wheeeee niemand geeft antwoord
waarom gaf jaap info aan natas, snapt iemand dat?
en idd rat zit zeker weer achter
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?
jep!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |