kap met die viswijfje's opmerkingen, ze worden bijna irritanter als dat ze zelf is...quote:
Als jij deze post nou niet had geplaatst, had ik het topic zo dicht kunnen gooien. Nu is het ineens een potentietopic geworden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[afbeelding]
héél irritant hoofd![]()
en dan nog dat opdringerige,alles beter wetende gedrag![]()
als ie die niet had geplaatst was het toch ook potentie?? want er zijn echt wel meer van die hoofden hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij deze post nou niet had geplaatst, had ik het topic zo dicht kunnen gooien. Nu is het ineens een potentietopic geworden.
ik mag toch best vinden dat ze een achterlijk hoofd heeft?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
kap met die viswijfje's opmerkingen, ze worden bijna irritanter als dat ze zelf is...
ik heb altijd een neiging om jamai? (zo type je het toch hé)...echt hard voor zijn gezicht te schoppen
Hij heeft een 'tragisch' hoofd. Dat vind ik altijd van hem bij Netwerk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Nu we Knevel hebben gehad, kan Van en Brink niet achterblijven.
Wat een rotkop heeft die vent. Al is zijn gast nog zo interessant, hij blijft kijken alsof ie net naar de wc is geweest, maar vergeten is zijn reet af te vegen.
dat vind ik eerder een hoofd waar je medelijden mee krijgtquote:
syndroom van down?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een of ander syndroom te hebben, maar ik kom er niet op![]()
Echt die grijns..quote:
Ervaring?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Echt die grijns..Ze straalt gewoon dommigheid uit. Je kan nog boeiender gesprekken voeren met een koeienvlaai.
ja want bij zo'n vrouw gaat het ook echt om de diepgaande gesprekken of neuk jij dikwijls koeienvlaaienquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Echt die grijns..Ze straalt gewoon dommigheid uit. Je kan nog boeiender gesprekken voeren met een koeienvlaai.
jostequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef pmdomela het volgende:
[afbeelding]
Klapjoste 1e klas, ik word zo moe van al zijn moralistische praatjes.
quote:
qft!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |