Oké, oké, hier kom ik weer met mijn stokpaard....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef Vicky het volgende:
Geen idee wanneer Amber voor eht laast in de wippert gezeten heeft... Tis heel lang geleden igg.
Fuente, vanmiddag lag ze pas om 12.00 uur omdat we gezwommen hadden vanmorgen. Heb haar om 15.00 uur maar uit bed geplukt. Vanavond lag ze om 20.15 uur en het was gelijk stil.
Hier weer mega drama met eten. Amber eet zooooo slecht als ik voor d'r kook. Heb het nu al tig keer geprobeerd maar ze eet alleen de gbakken aardappeltjes en het vlees op, groente moet ze echt niets van weten. Potjes daarentegen eet ze wel heel goed.. Elke avond gebakken aardappeltejs en tomaatjes dat is ook geen menu natuurlijk... Ik weet het ff niet meer met dat eten..
Eet dat dan niet lastig? Of is het dan dun genoeg voor een fles? Ik zie Kim nog geen soep eten, maar misschien valt het mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef renzell het volgende:
[..]
Oké, oké, hier kom ik weer met mijn stokpaard....Maar...soep! Maak soep.
Het is hier echt DE uitkomst. Broccoli, Courgette, Paprika, Pompoen, Spinazie.... meneer slobbert het naar binnen en heeft geen idee dat het ook nog gezond voor hem is.
En zo simpel! Gewoon de groenten koken in een pan ruim water met 1 of 2 groentebouillonblokjes erbij en wat zout en peper naar smaak. Als de groenten gaar zijn, de staafmixer erop en eventueel een scheutje koksroom er doorheen. Lekkerrrrr!
![]()
Anders misschien de staafmixer door het eten en net doen alsof je het uit een potje haalt?![]()
De laatste tijd at ze weer goed. Normaal lust ze van alles wel. Zowel vers als potje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Igraine het volgende:
Zijn er helemaal geen dingen die kim wel graag eet? Hier is het avondeten ook niet elke dag een succes, maar er zijn dingen die ze meestal wél opeet. Worteltjes bijvoorbeeld, of pasta en inderdaad soep. Ik maak dan alleen tomaten-groente soep, maar dat vind ze heerlijk.
En ze krijgt altijd een toetje, ook als ze verder niet wil eten. Of ik geef fruit als toetje, verse meloen of ananas of een banaan.
Bij Tinka was het ook al vrij vlot link om haar in de wipper te zetten, maar wat je zegt, soms is het nog zo handig om ze tot een rustmomentje te 'dwingen'! Ik heb toendertijd wel gebruik gemaakt van de maxi-cosi. Daar komen ze niet zomaar uit en die heb je vast nog wel in huis. Zonde om een ander stoeltje te kopen die je waarschijnlijk ook maar zeer tijdelijk gebruiken kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:01 schreef MeNicole het volgende:
Tot welke leeftijd hebben die kleintjes van jullie in het wipstoeltje gezeten? Mikael word nu echt te gevaarlijk in dat ding maar vind het nog zo makkelijk. Hij kijkt 's avonds altijd even tv en dan kan ie daar nog lekker in hangen maar eigenlijk vertrouw ik het niet meer. Hij haalt zulke rare dingen uit. Nu wil ik graag een ander stoeltje voor hem kopen maar heb geen idee of ie dat al kan. En als ie dat al wel kan welk stoeltje moet ik dan halen?
deden wij ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef chacama het volgende:
Maud duwt zich uit de wipstoel. Die zet ik nu standaard vast in de maxicosi als ik even zonder zorgen iets moet doen. En ook met eten geven gaat ze daar in. Ze vind het goed en ik vind het veilig.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:19 schreef Wennie het volgende:
Fijn om te lezen dat Arwen zich toch ontzettend goed ontwikkelt ondanks te eetperikelenZe klinkt als een heerlijk meisje Evenstar, dat doen jullie goed
Absoluut, kregen jullie het in geval van eva trouwens vergoed? halen het toch wel, maar de een zegt van wel de ander nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef Lois het volgende:
Probiotica is echt geweldig spul hoor Evenstar, dat kan ik van harte aanraden. Wij hebben het regelmatig bij Eva gebruikt omdat zij, na vele antibiotica kuren ook niets meer kon verdragen. Ze kreeg dan eczeem en diarree. Na zo'n kuurtje probiotica kon ze weer wat meer eten. (Eva is niet allergisch dus, dus een vergelijk met Arwen is er niet maar ik wilde je toch laten weten dat ik het superspul vind).
Ze is uitgebreid onderzocht zeg! Fijn dat het allemaal zo duidelijk is, en dat ze ook over een hoop dingen heen kan groeien. Een dokterskindje... ach wie weet hoe ze je versteld laat staan over een paar jaar. In ieder geval heb je nu goede begeleiding, en dat moet een fijn gevoel geven!
We zijn ondertussen weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze had nu iets meer praatjes. Ze slaapt nu al een tijdje. Ik ga vannacht bij haar slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef _evenstar_ het volgende:
wat heeft ze gegeten?
Da's een hele toffe schoonmans. Hopelijk niet nodigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Het is idd een zwaar process, maar ik heb wel het idee dat we hier wel een stapje of wat mee verder komen.
en het is zoveel meer dan "maar wachten tot ze ergens overheengroeit, en het het probleem van de darmen wel laten rusten, maar niet laten genezen.
Mammietje ze heeft zich er dapper door heen geslagen, ze was bang boos en verdrietig, en op den duur door de reactie benauwd en jeuk en pijn, ze gilt als een speenvarkentje bij ligactiviteiten, slaap weer rechtop maar dat moet wel weer overgaan.
zo op naar de logopediste![]()
hier voor doorslapers trouwensde slechte slapertjes hoe is het daar mee?
en chacama me schoonmams zei al gelijk ik verkoop me huis ervoor als het moetdus no worries
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |