Gister een heerlijk dagje gehad! Robin was al om 6 uur wakker en stortte om 8:15 weer in, dus lekker op bed gelegd. Om 10 uur wakker gemaakt en aangekleed om op de fiets van Rijswijk naar Delft te fietsen om met Amber en Vicky te gaan zwemmen. Robin vindt het geweldig op de fiets, zit constant te wijzen naar de bomen en koeien en bloemen
![]()
Hij had nog een nieuw spelletje: z'n hoofd tegen het windscherm stoten, waarna hij AUW riep, z'n hoofd naar achter gooide, waar ik dan een kus op moest geven
Robin heeft voor het eerst met vlindertjes in het water gelegen en vond dat ontzettend leuk, ondanks het vele waterhappen
Na het zwemmen zijn we naar mijn moeder gefietst. Die ging mijn nichtje (5 jaar) naar school brengen, dus we zijn gezellig even mee geweest, zodat m'n nichtje haar neefje kon showen
![]()
Robin vond het er wel leuk met al die kindjes, die wilde niet weg
![]()
Daarna lekker een bammetje gegeten en in de tuin gezeten bij m'n moeder.
Vervolgens weer terug naar Rijswijk gefietst, naar Vicky. Even wat gedronken en de kids wat gespeeld en daarna naar het CB gefietst.
Robin is 83 cm en weeg 13,8 kg
![]()
Ik schrok er wel van, dacht echt dat hij wat lichter was geworden, maar hij bleek dus 8 ons zwaarder dan vorige keer, 2 maanden geleden. Wel nog steeds op het lijntje waar hij altijd al op heeft gezeten.
Daarna zijn we met z'n viertjes nog wat boodschappen wezen doen bij de Hoogvliet, leuk 2 van die koters in een wagen
![]()
en daarna lekker naar huis gegaan. Robin heeft prinsheerlijk geslapen vannacht, geen kick gegeven