I know. Daarnaast is het merk lekker punky en dat is ook een beetje mijn stijlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is onderhand niet revolutionair meer hoormaar snap wat je bedoelt
Bataleon wordt zeker door liefde gedreven. Aardige mensen als je mailt of belt en proberen altijd te helpen.
Rome is nice. Opgericht door oud-Burton medewerkers.
forum maakt ook gewoon lekkere plankjes, en dat is niet veranderd sinds ze door burton zijn overgenomen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
Ik ben huiverig voor de goede bedoelingen en het mooie praatje van Rome. Jezelf profileren als hip, anders en cool is ook gewoon marketing. Ik denk dat het net zulke sell-outs worden als Forum.
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:34 schreef Rnej het volgende:
veel in de boardwereld draait om stijl maar ik ben ondertussen wel echt plankjes gaan rijden voor wat ze waard zijn en niet voor hun status
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scheren
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merken
hoezo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoezo?
dan zou nitro de volgende moeten zijn?
gelul, nitro is goedkoper dan rome, kijk o.a. naar de team, de tegenhanger van de custom maar dan voor 100 euro minderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
op studentenavond misschien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
hmmm valt wel mee toch... zie er genoeg daar!
Onzin. Ik rij op het board wat het beste rijdt (voor mij) en dat is de Rome Flag geworden. Hij rijdt gewoon echt goed. Het merk staat me wel aan, maar als ze kut boards zouden maken, zou ik er niet op rijden. Ik heb al genoeg merken getest en gereden om te weten wat goeie planken zijn (voor mij) en wat niet. De Flag is in dat opzicht precies wat ik zoek.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Komakie het volgende:
Blue Tomato heeft de nieuwe spulletjes van Burton op zijn website gezet
De website van Burton is ook vernieuwd
Ik weet niet of dit al gemeld was maar ik zeg het nog maar een keer. Bij Blue Tomato kun je iig alvast naar het prijskaartje kijken van al dit moois
Burton Zoom packquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatje
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatje
ik heb kadobonnen gehad van mn ouders voor mn verjaardag dus ik hoef zelf maar de helft te betalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebben
dat is ook als je iets anders koopt, dan hoef je maar voor twee dingen de helft te betalenquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb kadobonnen gehad van mn ouders voor mn verjaardag dus ik hoef zelf maar de helft te betalen
Kentaro heeft er 1 die redelijk goedkoop is!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je die zoompack al getest Rene? Ik wilde hem ook hebben maar hij is echt inmens hiuge ass
No shit shirlockquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:27 schreef XL het volgende:
[..]
Kentaro heeft er 1 die redelijk goedkoop is!
Waar woont Kentaro en wat wil hij ervoor hebben? Ik hem misschien wel interesse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |