Da's persoonlijk, maar Christine is (samen met Shawhank Redemption) mijn favorietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef tomttt het volgende:
Wat zijn trouwens aanraders volgende week? Ik heb tot nu toe alleen Shawshank Redemption en Misery gezien. Waarbij ik Shawshank Redemption erg goed vond en Misery in vergelijking met het boek erg tegen vond vallen.
ow, okquote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef Maureentje het volgende:
za 16-06-07 20:30 Stand By Me
za 16-06-07 22:30 Maximum Overdrive
zo 17-06-07 22:00 Silver Bullet
Deze komen ook nog![]()
![]()
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0098084/quote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef Ziewoarut het volgende:
Is er ook een film van dat boek van die indianenbegraafplaats waar alles wat je daar begraaft anders terugkomt? Meen het wel he?
Gadverdamme, ik vond het boek al ziek maar ditte... http://www.youtube.com/watch?v=fzkNLjrI6XMquote:
Stand by mequote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef Maureentje het volgende:
za 16-06-07 20:30 Stand By Me
za 16-06-07 22:30 Maximum Overdrive
zo 17-06-07 22:00 Silver Bullet
Deze komen ook nog![]()
![]()
![]()
Zoals al gezegd, erg persoonlijk, maar ik vind de meeste van de verfilmingen tegenvallen ten opzichte van de boeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef tomttt het volgende:
Wat zijn trouwens aanraders volgende week? Ik heb tot nu toe alleen Shawshank Redemption en Misery gezien. Waarbij ik Shawshank Redemption erg goed vond en Misery in vergelijking met het boek erg tegen vond vallen.
Ja, dat was een van de eerste horrorfilms die ik heb gezien. Ik was denk ik een jaar of 10, 11 en heb achter de bank gezeten met mijn broertje. Geweldige film..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:30 schreef Digipack het volgende:
De films die de moeite waard zijn heb ik al op DVD, dus ik ga hier niks van kijken.
Jammer dat de originele verfilming van Salem's Lot (met David Soul) er niet bij zit. Die zou ik graag nog eens terugzien.
Apt Pupil vond ik erg goedquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef DT-PiSanG het volgende:
Apt Pupil is toch een onderschatte film!
Jammer dat ze niet de hele lange films als Langoliers, The Last Stand of IT uitzenden.
Of dat doen ze niet vanwege de brakke special effects.. van die films mogen ze echt wel een remake maken met special effects van deze tijd. Wat een meesterwerken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |