Heb jij al een hooivork en een paar fakkels gevonden? Dan kunnen we een boze menigte vormen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
"Vrienden van Tokio Hotel". Spreek voor jezelf Michiel.
Ik zet vast de Kaiser Chiefs op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij al een hooivork en een paar fakkels gevonden? Dan kunnen we een boze menigte vormen.
Lekker gebadderd?quote:
Ah, de boze menigte club. Daar ben ik nog geen lid vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Heb jij al een hooivork en een paar fakkels gevonden? Dan kunnen we een boze menigte vormen.
Toch grappig dat je TH niets vindt, maar Krezip, wat van hetzelfde niveau is, wel kunt waarderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
het was nogal vochtigquote:
*in hoekje kruiptquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, de boze menigte club. Daar ben ik nog geen lid van. Lijkt me een goed plan
.
Dat schijnt wel vaker zo te zijnquote:
alleen zat ik niet in badquote:
Dat is wel stevige concurrentie voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*request vesrtuurd, What else is there van Roysköpp
Ernaast zeker met je zoontje erin?quote:
TH en Krezip hetzelfde...?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toch grappig dat je TH niets vindt, maar Krezip, wat van hetzelfde niveau is, wel kunt waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |