Landgenoten....quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
D.Rose for president ! Tijd voor een andere plaat van Mika..
Hopelijk gaat ie geen wetten invoeren waarbij we alles af moeten krakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
D.Rose for president ! Tijd voor een andere plaat van Mika..
Al ff jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Hij was vol.
Ik zag het nu pasquote:
Nee, vast niet, dat is zo vervelendquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie geen wetten invoeren waarbij we alles af moeten kraken
We zitten hier samen 3FM te luisteren terwijl z'n mijn dslr aan het misbruiken is...quote:
*wijst naar de TTquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef Glacier het volgende:
OMG, file door de toppers?
Hoe kunnen mensen dat soort meuk nou goed vinden?
Kewlquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas.
Ik ben ook superdruk in de weer geweest met het vandaag aangeboden appartementje
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef IedeK. het volgende:
Hoi!
Toppers zorgen Voor file's oP de snelweg!
Dat vraag ik me dus ook af, maar dan in het kader van dat derderangs hotel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef Glacier het volgende:
Hoe kunnen mensen dat soort meuk nou goed vinden?
Ik vind hem ook leukquote:
Nou, uiteindelijk wil ik wel een keer een koophuisje zien te bemachtigen. Dit heeft 4 kamers dus daar houden we het wel ff uit.quote:
DSLr?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
We zitten hier samen 3FM te luisteren terwijl z'n mijn dslr aan het misbruiken is...
Mja, wat jij zegt.quote:
Digitale Spiegelreflexcameraquote:
Blijkbaarquote:
Heb jij al een hooivork en een paar fakkels gevonden? Dan kunnen we een boze menigte vormen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
"Vrienden van Tokio Hotel". Spreek voor jezelf Michiel.
Ik zet vast de Kaiser Chiefs op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij al een hooivork en een paar fakkels gevonden? Dan kunnen we een boze menigte vormen.
Lekker gebadderd?quote:
Ah, de boze menigte club. Daar ben ik nog geen lid vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Heb jij al een hooivork en een paar fakkels gevonden? Dan kunnen we een boze menigte vormen.
Toch grappig dat je TH niets vindt, maar Krezip, wat van hetzelfde niveau is, wel kunt waarderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
het was nogal vochtigquote:
*in hoekje kruiptquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, de boze menigte club. Daar ben ik nog geen lid van. Lijkt me een goed plan
.
Dat schijnt wel vaker zo te zijnquote:
alleen zat ik niet in badquote:
Dat is wel stevige concurrentie voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*request vesrtuurd, What else is there van Roysköpp
Ernaast zeker met je zoontje erin?quote:
TH en Krezip hetzelfde...?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toch grappig dat je TH niets vindt, maar Krezip, wat van hetzelfde niveau is, wel kunt waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |