Ik probeer een enigzins serieus topic te starten zonder al te veel ge jew-aids en lollercopters, maar volgens mij werkt dat nietquote:
Dansmoves zijn de bom, die mislukken inderdaad ook nooit bij mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef DraYtje het volgende:
Mwah nooit echt moves gehad die echt mislukte,
Naja vroeger toen ik een keer op skates was... Je kent het wel, keihard skaten en dan springend een draai maken van 180graden, dat ging goed, en ik rolde gewoon chill door achterstevoren en wilde van het troitoir af.. Yep toen ging ik op mijn plaat, omdat ik bleef haken.
Voor de rest zijn vooral mijn dansmoves THA BOM !![]()
En die mislukken nooit.
![]()
Nee.. dat heb ik nooit meegemaaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:24 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Alleen op sportief vlak probeer ik soms iets te veel van het goede![]()
Zo hard uithalen, en dan net missen waardoor je je evenwicht verliest en keihard
op je plaat gaat enzo.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef FixYou het volgende:
Tegen een muur aanlopen en dan een achteruit salto maken, jeweetz.
Ik wilde dat altijd al proberen, maar tot die dag weerhield mijn gezonde verstand me ervan. Toen zei een matti tegen me: dat lukt je nooit. Ik zeg: moet jij es luisteren swa, dat kan ik zeer zeker wel.
Maar ja, om een lang verhaal kort te maken, ik kon het niet.
Oehh dat is idd heel mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef hoppla het volgende:
Als je aan het fietsen bent je armen kruisen en vervolgens je stuur vastpakken is ook niet echt aan te raden![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef DropjesLover het volgende:
ook wel eens bij taekwondo, met een paar "super-moves" (best sterke trappen) en dan door vermoeidheid/coordinatiefoutje 2 m vliegen, de verkeerde richting![]()
Probeerde ik vorig weekend. Ging finaal op mn bek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Devlinsect het volgende:
Of zo gaan dansen tijdens feestjes:
http://www.machovideo.com/article.php?article=4860
![]()
De wraak van Allahquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef unioz het volgende:
[..]
Probeerde ik vorig weekend. Ging finaal op mn bek.
http://www.youtube.com/watch?v=czj2wR797nM
Ik sta recht in het midden
Ik zie dat u de feeling al hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Blade_NL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HlVjyXzupj0
ownage!!!![]()
Stoer doen is cool. En als het mislukt is het ook nog is grappigquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Bellah het volgende:
[..]
beter dan jeweets...![]()
stoer doen is voor stommerts![]()
Alleen ik ben niet echt stoerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Stoer doen is cool. En als het mislukt is het ook nog is grappig![]()
Daar heb ik nog steeds een litteken van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef hoppla het volgende:
Als je aan het fietsen bent je armen kruisen en vervolgens je stuur vastpakken is ook niet echt aan te raden![]()
ooit gedaan, kon nog net op tijd mn handen goed op stuur vastpakken want begon al flinke bocht naar links te maken, moest zelfs poot van trapper halen om niet te vallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef hoppla het volgende:
Hij zegt tenminste nog wel U, itt Ali B.quote:
Ik was hard op mn bek gegaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
ooit gedaan, kon nog net op tijd mn handen goed op stuur vastpakken want begon al flinke bocht naar links te maken, moest zelfs poot van trapper halen om niet te vallen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef Cyaa het volgende:
Een salto maken van de hoge duikplank, vervolgens willen afronden met een duik maar vol plat op je buik landenHeerlijk dat geluid
![]()
Maarrrrr je deed wel een dubbelequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik maakte een keer een dubbele op mn gezicht, had echt één zo'n verlamde kant
Ik durf de dubbele bijna niet te doen, op de trampoline is het ook vet eng, weet nooit hoe je uitkomtquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Maarrrrr je deed wel een dubbele![]()
Je sigaret achterstevoren in je bek douwenen dan na half je filter weggebrand te hebben er pas achter komen dattie verkeerd om is maakt ook niet veel indruk
(sowieso al niet als je m wel goed doet)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef morgane het volgende:
Ik wou laatst op m'n fiets heel nonchalant tegen een lantaarnpaal leunen om ff een smsje te sturen ofzo en toen ging ik dus finaal op m'n bek![]()
Bij een feest in een buurthuis willen gaan stagediven en mensen hebben die je niet willen opvangen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Cyaa het volgende:
[..]ik zie het helemaal voor me
Zondag kijken of ik kan stagediven bij Pigeon Detectives in Eindhoven...![]()
Als het finaal mislukt horen jullie het wel
Heb dat altijd al eens willen doen, maar mijn gezonde verstand doet het meestal te goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef hoppla het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 04:02 schreef NiteSpeed het volgende:
1. Van de glijbaan in de speeltuin afgaan, en om hard te pwnen deed ik dat op mijn blote billen. Dan ga je lekker snel en hard enzo. Ik had alleen geen rekening gehouden met de grindtegels die aan het einde van de glijbaan lagen.
2. Tijdens het bouwen van een supertoffe hut zou ik wel even een keer héél hard slaan met een klauwhamer op een spijker. Helaas had ik het idee dat je om hard te moeten slaan ook hard naar achteren moest bewegen met je hamer en dat deed ik dus ook, waardoor de klauwen van de hamer in mijn achterhoofd kwamen. Ik heb de littekens nog
. Dat deed vet pijn.
3. Tijdens het fietsen op de stoep je handen van het stuur loslaten. Nou is dat geen probleem op zich, maar de weg werd wel opeens heel smal en ik reed wel heel hard. Ik probeerde nog bij te sturen toen ik de val al zag aankomen maar ik reed zo hard dat voor ik het stuur beethad de linkerzijkant van mijn stuur tegen een lantaarnpaal kwam. Je kan wel voorstellen dat mijn stuur in één klap een onnatuurlijke draai maakte, mijn fiets blokkeerde en ik héél hard ben gevallen.
4. Tijdens het fietsen (alweer) ging ik om indruk te maken op een vriend van me zonder handen (alweer, ja) van een heuvel af naar benden toe. De heuvel was steiler dan ik dacht en voor ik het wist was ik bewusteloos. Ik heb zo'n vijftien minuten bewusteloos gelegen, mijn moeder haalde me op in haar autootje en tijdens die hele rit naar de dokter dacht ik dat ik droomde. Pas op de helft van mijn gesprek bij de dokter besefte ik me dat ik in het hier-en-nu was
. Beste trip die ik ooit heb gehad
.
5. Toen ik met mijn ouders en oom/tante in Center Parcs was, dacht ik dat het wel een tof idee zou zijn om een driedubbeleknieschop uit te voeren. Dat idee had ik gekregen van Street Fighter 2's Blanka. Lang verhaal kort, het is me gelukt om in de lucht tijdens een sprong drie keer een knietje te geven, maar de laatste kwam nogal hard op mijn kin en ik heb mijzelf er best wel hard mee geowned in feite.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 04:02 schreef NiteSpeed het volgende:
5. Toen ik met mijn ouders en oom/tante in Center Parcs was, dacht ik dat het wel een tof idee zou zijn om een driedubbeleknieschop uit te voeren. Dat idee had ik gekregen van Street Fighter 2's Blanka. Lang verhaal kort, het is me gelukt om in de lucht tijdens een sprong drie keer een knietje te geven, maar de laatste kwam nogal hard op mijn kin en ik heb mijzelf er best wel hard mee geowned in feite.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef Lollifant het volgende:
Ik wou een keer de handstand op de trap doen. Ik dus mijn handjes op de onderste trede gezet, zet af, auw.Voet door de voordeurruit geschopt. Hele hiel/enkel/voet lag open.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |