abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50173260
Er zijn vast wel zat mensen die zoiets is hebben meegemaakt. Deel deze fantastische herinneringen met ons

TS begint:

Ik heb in de voortuin zo'n grote trampoline, en van het dakterras kun je heel mooi op die trampoline springen. (Is zo'n 2,5 meter maar, en ook nog 2 meter ver springen).
Ik ging daar best vaak met vrienden vanaf springen op de trampoline.
Op een feestje bij mij thuis had ik best wat gezopen en ik wilde ff aan
iedereen showen dat ik dat kon. Ik sprong en bij het landen moest je
altijd door je knieën zakken zodat je niet finaal gelanceerd werd,
dat deed ik die keer dus niet.
Gelukkig stond er een boom die me opving ipv dat ik op het asfalt van de weg landde

En een andere keer was ik met mijn broertje omhalen aan het oefenen (jeweetwel, voetballen)
op de trampoline. Even later ging ik met een groepje voetballen op het voetbalveld,
en kreeg ik een perfecte pass voor een omhaal. Ik spring de lucht in, maak een
prachtige omhaal, ik land op mn rug en verwacht dat ik terugstuiter (trampoline) maar
toen kwam ik erachter dat aarde toch wat minder goed veert dan een trampoline
Heb toen 2min op het veld liggen hijgen omdat ik geen lucht meer kreeg.

En nu jullie
pi_50173509
Jij gebruikt 'jeweetwel'
pi_50173565
Mwah nooit echt moves gehad die echt mislukte,

Naja vroeger toen ik een keer op skates was... Je kent het wel, keihard skaten en dan springend een draai maken van 180graden, dat ging goed, en ik rolde gewoon chill door achterstevoren en wilde van het troitoir af.. Yep toen ging ik op mijn plaat, omdat ik bleef haken.

Voor de rest zijn vooral mijn dansmoves THA BOM ! En die mislukken nooit.
Maar zo is het wel, toch?
pi_50173600
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef Pakspul het volgende:
Jij gebruikt 'jeweetwel'
Ik probeer een enigzins serieus topic te starten zonder al te veel ge jew-aids en lollercopters, maar volgens mij werkt dat niet
pi_50173676
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef DraYtje het volgende:
Mwah nooit echt moves gehad die echt mislukte,

Naja vroeger toen ik een keer op skates was... Je kent het wel, keihard skaten en dan springend een draai maken van 180graden, dat ging goed, en ik rolde gewoon chill door achterstevoren en wilde van het troitoir af.. Yep toen ging ik op mijn plaat, omdat ik bleef haken.

Voor de rest zijn vooral mijn dansmoves THA BOM ! En die mislukken nooit.
Dansmoves zijn de bom, die mislukken inderdaad ook nooit bij mij

Alleen op sportief vlak probeer ik soms iets te veel van het goede
Zo hard uithalen, en dan net missen waardoor je je evenwicht verliest en keihard
op je plaat gaat enzo.
pi_50173733
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:24 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Alleen op sportief vlak probeer ik soms iets te veel van het goede
Zo hard uithalen, en dan net missen waardoor je je evenwicht verliest en keihard
op je plaat gaat enzo.
Nee.. dat heb ik nooit meegemaakt
Maar zo is het wel, toch?
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:28:31 #7
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_50173855
Tegen een muur aanlopen en dan een achteruit salto maken, jeweetz.
Ik wilde dat altijd al proberen, maar tot die dag weerhield mijn gezonde verstand me ervan. Toen zei een matti tegen me: dat lukt je nooit. Ik zeg: moet jij es luisteren swa, dat kan ik zeer zeker wel.
Maar ja, om een lang verhaal kort te maken, ik kon het niet.
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
pi_50173919
met een feestje (met een paar leuke meiden) gaan zwemmen.
zij voor deden oa de handstand in t water, in het diepere bad. ik dat dus ook doen, en ik vond het toch wel erg leuk. zelfs bij 1m 50 lukte dat best goed nog...
even later liepen we wat rond, ook bij t pierebadje (20cm diep) en je raadt t al...

door mn armen gezakt *bats* op mn gezicht, dikke bloedneus. gelukkig niets aan over gehouden

ik was 12

ook wel eens bij taekwondo, met een paar "super-moves" (best sterke trappen) en dan door vermoeidheid/coordinatiefoutje 2 m vliegen, de verkeerde richting
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_50174014
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef FixYou het volgende:
Tegen een muur aanlopen en dan een achteruit salto maken, jeweetz.
Ik wilde dat altijd al proberen, maar tot die dag weerhield mijn gezonde verstand me ervan. Toen zei een matti tegen me: dat lukt je nooit. Ik zeg: moet jij es luisteren swa, dat kan ik zeer zeker wel.
Maar ja, om een lang verhaal kort te maken, ik kon het niet.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:33:54 #10
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_50174064
Ik wilde een keer heel stoer gaan jojo'en op de fiets.. had ik niet moeten doen.
Ben keihard op m'n smoel gegaan, hele bek kapot
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_50174100
Met skaten indroppen en vervolgens op het vlakke gedeelte knetterhard op je reet gaan! Ik maar verbaasd om me heen kijken van wat er gebeurt is en m'n skatebuddy bovenaan de ramp maar lachen, hij dacht dat ik een backflip wilde maken vertelde hij me later.
pi_50174119
Als je aan het fietsen bent je armen kruisen en vervolgens je stuur vastpakken is ook niet echt aan te raden
Stoer en ruig maar net geen tuig
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:36:45 #13
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_50174180
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef hoppla het volgende:
Als je aan het fietsen bent je armen kruisen en vervolgens je stuur vastpakken is ook niet echt aan te raden
Oehh dat is idd heel mooi Als je terugkomt van het uitgaan moet je dat een lamme kameraad eens laten doen
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:37:50 #14
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_50174207
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef DropjesLover het volgende:

ook wel eens bij taekwondo, met een paar "super-moves" (best sterke trappen) en dan door vermoeidheid/coordinatiefoutje 2 m vliegen, de verkeerde richting
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:41:03 #15
69994 seto
-|||--------|||-
pi_50174336
Toen ik klein was fietsen door de Veluwe met mijn ouders en zus.

Boos worden om 2 meisjes die voor me stilstonden en erlangs willen fietsen om vervolgens keihard door een volwassen vent aangereden te worden en over de kop te vliegen naast de weg.

Ik had gelukkig niks
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_50175566
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Devlinsect het volgende:
Of zo gaan dansen tijdens feestjes:

http://www.machovideo.com/article.php?article=4860

Probeerde ik vorig weekend. Ging finaal op mn bek.

http://www.youtube.com/watch?v=czj2wR797nM

Ik sta recht in het midden
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_50175673
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef unioz het volgende:

[..]

Probeerde ik vorig weekend. Ging finaal op mn bek.

http://www.youtube.com/watch?v=czj2wR797nM

Ik sta recht in het midden
De wraak van Allah
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:11:38 #19
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_50175746
die move dat ik je moeder neukte ging anders wel goed TS
pi_50176706
Al Pacino: "nothing is what it seems"
pi_50178300
quote:
Ik zie dat u de feeling al hebt
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:16:41 #22
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50178709
Ik stond bij een Shell tankstation, komt er zo'n sjap in een oude BMW aanrijden en stopt pal voor de shop.
Een hele stoere sigarettenreclameachtige gozer, gladde kerel met leren jas en haar in paardenstaart. Stapt uit en gooit heel stoer zonder te kijken zijn sigaret over zijn linkerschouder weg. Hij loopt heel binkerig naar de shop, de schuifdeuren glijden open; maar dan struikelt hij over die stoeprand bij de bloemen, en al struikelend en voorover vallend wankelt hij die shop binnen.. Schuifdeuren glijden weer dicht.
Kan het niet omschrijven hoe hilarisch dat eruit zag, ik heb minuten staan lachen daar.
How can I make this topic about me?
pi_50178934
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef Pakspul het volgende:
Jij gebruikt 'jeweetwel'
beter dan jeweets...

stoer doen is voor stommerts
pi_50179015
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Bellah het volgende:

[..]

beter dan jeweets...

stoer doen is voor stommerts
Stoer doen is cool. En als het mislukt is het ook nog is grappig
pi_50179041
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Stoer doen is cool. En als het mislukt is het ook nog is grappig
Alleen ik ben niet echt stoer
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:30:52 #26
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50179329
quote:
Daar heb ik nog steeds een litteken van.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_50180266
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Alleen ik ben niet echt stoer
nee want je quote jezelf
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:31:15 #28
175296 DeGluurbuur
Das toch nie normaahl
pi_50182257
Na het uitgaan een wheelie ( ) proberen te maken met je fiets en dan hard op je smoel gaan.
pi_50184665
quote:
ooit gedaan, kon nog net op tijd mn handen goed op stuur vastpakken want begon al flinke bocht naar links te maken, moest zelfs poot van trapper halen om niet te vallen
pi_50185697
Vroeger bij de camping altijd. D'r lag bij ons op de camping zo'n groot meer met een groot vlot in 't midden. Gingen we daar altijd achteruitwaartse salto's oefenen. Ik ben op een gegeven moment de tel verloren hoeveel jongens daar de rest van hun campingweekje met een gebroken poot hebben moete doorbrengen. Ik heb daar zelf ook een hoop blunders mee gemaakt.
pi_50191692
Een keer sprong ik van een dak af in een soort van centerparcs.. dak was ongeveer 3 meter hoog, dus ik dacht even de show te stelen. land ik op met mn kin op mn knieen. Had écht geluk dat mn tong niet tussen mn tanden zat.

Een keer met mn fiets scherp door de bocht, er stond ongeveer 15 man op die hoek daar gewoon te praten bij een huis, het was zaterdagnacht rond 2 uur. Had shoarma gehaald jeweets. Met allemaal van die bakjes saus, sambal, knoflook, je kent het wel. Was al niet helemaal nuchter meer, ga ik net iets te hard door die bocht waarbij mn trapper de grond raakt. Echt keihard op mn smoel precies voor die groep mensen

Laatste:

Ik was jong, 8 ofzo. Ik dacht even de blits te maken met een move op een skateboard voor een paar meisjes van mijn leeftijd. Dat was stoer enzo Dus ik spring zo erop, maar leun te ver naar voren, recht met mn bek op de tegels.
Lambo of Rekt
pi_50192043
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik zie dat u de feeling al hebt
Hij zegt tenminste nog wel U, itt Ali B.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50193284
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef ZUID-OOST het volgende:

[..]

ooit gedaan, kon nog net op tijd mn handen goed op stuur vastpakken want begon al flinke bocht naar links te maken, moest zelfs poot van trapper halen om niet te vallen
Ik was hard op mn bek gegaan
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_50197545
Met mijn Roces Majestic 12 SKATES van een klein glijbaantje afgegaan. Vol naar achter geklapt.
Je heb dan echt het gevoel dat je reet nog 3 meter achter op de grond verschuurd ligt
Iedereen lachen, behalve ik.
pi_50198041
Een salto maken van de hoge duikplank, vervolgens willen afronden met een duik maar vol plat op je buik landen Heerlijk dat geluid
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 13:07:53 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50198087
Leuk topic
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50201905
Ik kreeg vroeger een hele mooi Giant fiets. Echt zo'n stads-landfiets met 21 versnellingen.
3 dagen later ging ik met een paar vrienden keihard fietsen door de wijk. Jonge ventjes kennende werd het een soort wedstrijd. Ik ging zo hard dat ik over een vluchtheuvel vloog ( vandaar die naam denk ik) en hierdoor kon ik niet meer remmen dus klapte ik op de stoep tussen geparkeerde auto's door. Waar de stoep eindigde begon een schutting van een achtertuin. Die gaf niet erg mee dus mijn longen klapten dicht tegen het stuur.

Tja, die o zo mooie Giant fiets was ook helemaal naar z'n moer. Huilen geblazen
pi_50201982
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef Cyaa het volgende:
Een salto maken van de hoge duikplank, vervolgens willen afronden met een duik maar vol plat op je buik landen Heerlijk dat geluid
Ik maakte een keer een dubbele op mn gezicht, had echt één zo'n verlamde kant
pi_50203967
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik maakte een keer een dubbele op mn gezicht, had echt één zo'n verlamde kant
Maarrrrr je deed wel een dubbele

Je sigaret achterstevoren in je bek douwenen dan na half je filter weggebrand te hebben er pas achter komen dattie verkeerd om is maakt ook niet veel indruk

(sowieso al niet als je m wel goed doet)
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:51:20 #40
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50206759
Ik wou laatst op m'n fiets heel nonchalant tegen een lantaarnpaal leunen om ff een smsje te sturen ofzo en toen ging ik dus finaal op m'n bek
pi_50207272
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Maarrrrr je deed wel een dubbele

Je sigaret achterstevoren in je bek douwenen dan na half je filter weggebrand te hebben er pas achter komen dattie verkeerd om is maakt ook niet veel indruk

(sowieso al niet als je m wel goed doet)
Ik durf de dubbele bijna niet te doen, op de trampoline is het ook vet eng, weet nooit hoe je uitkomt , een en kwart naar buik is fijner
pi_50207633
owja, jaar of 3 terug met kameraad hier door dorpje fietsen, nou fietsen, sprinten..
was vergeten dat ze daar pas zo'n bulten op wegdek gemaakt hebben om auto's af te remmen
met een gangetje of 30 over zo'n bult, maar er was ook nog een 2e rij bulten waar ik met voorwiel achter bleef haken en zo een salto maakte, stuur net langs mn ballen en been, wat een geluk was dat
zou niet willen weten hoe dat er uit zag als het iets opzij was..
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:30:11 #43
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_50211547
Toen ik klein was wilde ik 2 meisjes imponeren, dus ik wilde over een bosje springen; bleef m'n voet haken, daar lag ik dan voorover op de grond met 2 voortanden eruit
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:36:25 #44
175985 Silaz
drie bier
pi_50213823
Hmm ik ook, ik was jarig.. denk 10e verjaardag ofzo. en ik ging met maat skaten bij het plaatselijke skatebaantje. ik dacht lijp te zijn en ging gelijk met mijn nieuwe horloge van de ramp af. Baaaf plat om me muil hele arm anar tering enzo
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_50218280
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef morgane het volgende:
Ik wou laatst op m'n fiets heel nonchalant tegen een lantaarnpaal leunen om ff een smsje te sturen ofzo en toen ging ik dus finaal op m'n bek
ik zie het helemaal voor me

Zondag kijken of ik kan stagediven bij Pigeon Detectives in Eindhoven...
Als het finaal mislukt horen jullie het wel
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:46:27 #46
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50219383
Ook een keer tijdens de hond uitlaten op een zondagochtend, denkend met m'n nieuwe Nikes stoer van een van ochtenddauw kletsnatte skateboard half pipe af te kunnen lopen.

Voordat ik dat deed was het 10:15uur, toen ik daarna opkeek stond ineens de hond praktisch bovenop me, en was het 10:40uur. Weken koppijn, en ruim een jaar problemen met het korte termijngeheugen. En da's kut.
How can I make this topic about me?
pi_50225727
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Cyaa het volgende:

[..]

ik zie het helemaal voor me

Zondag kijken of ik kan stagediven bij Pigeon Detectives in Eindhoven...
Als het finaal mislukt horen jullie het wel
Bij een feest in een buurthuis willen gaan stagediven en mensen hebben die je niet willen opvangen.
Zie menige humorfilms waar ze dit ook doen voor het resultaat.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_50225779
1. Van de glijbaan in de speeltuin afgaan, en om hard te pwnen deed ik dat op mijn blote billen. Dan ga je lekker snel en hard enzo. Ik had alleen geen rekening gehouden met de grindtegels die aan het einde van de glijbaan lagen.

2. Tijdens het bouwen van een supertoffe hut zou ik wel even een keer héél hard slaan met een klauwhamer op een spijker. Helaas had ik het idee dat je om hard te moeten slaan ook hard naar achteren moest bewegen met je hamer en dat deed ik dus ook , waardoor de klauwen van de hamer in mijn achterhoofd kwamen. Ik heb de littekens nog . Dat deed vet pijn.

3. Tijdens het fietsen op de stoep je handen van het stuur loslaten. Nou is dat geen probleem op zich, maar de weg werd wel opeens heel smal en ik reed wel heel hard. Ik probeerde nog bij te sturen toen ik de val al zag aankomen maar ik reed zo hard dat voor ik het stuur beethad de linkerzijkant van mijn stuur tegen een lantaarnpaal kwam. Je kan wel voorstellen dat mijn stuur in één klap een onnatuurlijke draai maakte, mijn fiets blokkeerde en ik héél hard ben gevallen.

4. Tijdens het fietsen (alweer) ging ik om indruk te maken op een vriend van me zonder handen (alweer, ja ) van een heuvel af naar benden toe. De heuvel was steiler dan ik dacht en voor ik het wist was ik bewusteloos. Ik heb zo'n vijftien minuten bewusteloos gelegen, mijn moeder haalde me op in haar autootje en tijdens die hele rit naar de dokter dacht ik dat ik droomde. Pas op de helft van mijn gesprek bij de dokter besefte ik me dat ik in het hier-en-nu was . Beste trip die ik ooit heb gehad .

5. Toen ik met mijn ouders en oom/tante in Center Parcs was, dacht ik dat het wel een tof idee zou zijn om een driedubbeleknieschop uit te voeren. Dat idee had ik gekregen van Street Fighter 2's Blanka . Lang verhaal kort, het is me gelukt om in de lucht tijdens een sprong drie keer een knietje te geven, maar de laatste kwam nogal hard op mijn kin en ik heb mijzelf er best wel hard mee geowned in feite.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_50225859
quote:
Heb dat altijd al eens willen doen, maar mijn gezonde verstand doet het meestal te goed.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_50226221
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 04:02 schreef NiteSpeed het volgende:
1. Van de glijbaan in de speeltuin afgaan, en om hard te pwnen deed ik dat op mijn blote billen. Dan ga je lekker snel en hard enzo. Ik had alleen geen rekening gehouden met de grindtegels die aan het einde van de glijbaan lagen.

2. Tijdens het bouwen van een supertoffe hut zou ik wel even een keer héél hard slaan met een klauwhamer op een spijker. Helaas had ik het idee dat je om hard te moeten slaan ook hard naar achteren moest bewegen met je hamer en dat deed ik dus ook , waardoor de klauwen van de hamer in mijn achterhoofd kwamen. Ik heb de littekens nog . Dat deed vet pijn.

3. Tijdens het fietsen op de stoep je handen van het stuur loslaten. Nou is dat geen probleem op zich, maar de weg werd wel opeens heel smal en ik reed wel heel hard. Ik probeerde nog bij te sturen toen ik de val al zag aankomen maar ik reed zo hard dat voor ik het stuur beethad de linkerzijkant van mijn stuur tegen een lantaarnpaal kwam. Je kan wel voorstellen dat mijn stuur in één klap een onnatuurlijke draai maakte, mijn fiets blokkeerde en ik héél hard ben gevallen.

4. Tijdens het fietsen (alweer) ging ik om indruk te maken op een vriend van me zonder handen (alweer, ja ) van een heuvel af naar benden toe. De heuvel was steiler dan ik dacht en voor ik het wist was ik bewusteloos. Ik heb zo'n vijftien minuten bewusteloos gelegen, mijn moeder haalde me op in haar autootje en tijdens die hele rit naar de dokter dacht ik dat ik droomde. Pas op de helft van mijn gesprek bij de dokter besefte ik me dat ik in het hier-en-nu was . Beste trip die ik ooit heb gehad .

5. Toen ik met mijn ouders en oom/tante in Center Parcs was, dacht ik dat het wel een tof idee zou zijn om een driedubbeleknieschop uit te voeren. Dat idee had ik gekregen van Street Fighter 2's Blanka . Lang verhaal kort, het is me gelukt om in de lucht tijdens een sprong drie keer een knietje te geven, maar de laatste kwam nogal hard op mijn kin en ik heb mijzelf er best wel hard mee geowned in feite.
meer meer! Vooral die laaste

Dat met handen gekruist fietsen heb ik ook meerdere malen gedaan
Het is eigenlijk maar 1x fout gegaan en daarna ook nooit meer geprobeerd. Ik fietste uit school en dan moest ik altijd door een parkje, dus ik dacht ik ben nu toch alleen als ik op mn bek ga ziet niemand het Dus ik mn handen kruisen, kom ik opeens bij een bocht aan en ik kon niet op tijd mn handen weer goed doen dus ik reed zo rechtdoor de bosjes in en ging daar heerlijk onderuit, wel lekker zachte landing
pi_50228975
Ik wou een keer de handstand op de trap doen. Ik dus mijn handjes op de onderste trede gezet, zet af, auw. Voet door de voordeurruit geschopt. Hele hiel/enkel/voet lag open.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:33:58 #52
174886 erwindeheld
destroy me, ich clack dich
pi_50229973
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 04:02 schreef NiteSpeed het volgende:
pi_50230822
Tijdens het snowboarden heb ik ook wel eens een foute move gedaan..... Ik doe vaak een 180 maar omdat er een leuk vrouwtje bij was wilde ik eens laten zien dat ik ook wel meer kon.....

Resultaat een gebroken sleutelbeen
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_50231238
Toen we een keer op een veldje aan het voetballen waren lagen er rondom dat veldje van die laaggesnoeide struiken. Beetje buxusheggen ofzo. Iedereen dook daar beetje Jackass-stijl ( ) achterover in. Dus gewoon met je rug in die heg/struiken springen. Ik had dat ook een keer of 10 gedaan totdat ik sprong en de bosjes opeens wel heel weinig meegaven. Stond er een of ander betonnen paaltje middenin die bossen Echt veel last van m'n rug gehad daarna!
pi_50231662
Veel gezopen hebben, op het fietspad rijden waar 3 fietsers me tegemoet komen. Zij fietsten naast elkaar, ik vond dat asociaal en besloot ze half te snijden, waarna ik iets te triomfantelijk mijn stuur weer de andere kant op deed. Volgens mij raakte ik ook nog de stoep, maar gelukkig werd mijn val gebroken door mijn hoofd en mijn schouder.
Resultaat: Een gescheurde sleutelbeen, een stuk van mijn wenkbrauw op het asfalt, diverse (schaaf)wonden op m'n gezicht, en aardig wat bloedverlies

De dokter vroeg de dag erna hoeveel ik had gedronken. Mijn antwoord: "Mwah, 5 of 6 biertjes". Maar daar mag je er rustig 8 tot 10 bij optellen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:06:20 #56
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_50233119
mn eerste keer op een crossmotor
ik beetje rondjes rijden ging nog wel netjes en er waren ene paar mooie meisjes langs de kant van de weg. Dus steeds iets stoerder doen ( staan op de crosser zonder handen en dergelijke )
maarja ik rijd dus tering hard ( 80 ) en dacht dat ik wel een scherpe bocht kon maken en gas geven tegelijk hoppaa zo recht het prikkeldraad in ... alles kapot met uitzondering van de brommer en mn hoofd
happen naar de baas
pi_50251958
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef Lollifant het volgende:
Ik wou een keer de handstand op de trap doen. Ik dus mijn handjes op de onderste trede gezet, zet af, auw. Voet door de voordeurruit geschopt. Hele hiel/enkel/voet lag open.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')