same here, al heb ik wel eens vocht in m'n knie gehad en week lang met een spalk moeten lopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef Markster het volgende:
NIETS!
same, en ook niets gebroken. wel af-en-toe vingers gekneusd met sporten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef Markster het volgende:
NIETS!
ai ai ai, helemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef Aasgier het volgende:
Hersenvliesontsteking toen ik 6 jaar was.
Ha! Ik heb EDS, klassieke type (quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op m'n 26e toen ik ineens heel erg haaruitval kreeg, naar de dermatoloog. Bleek een verlate stress-reactie te zijn.
Recent naar de fysio voor een schouder. Bleek hypermobiel te zijn en Ehler-Danlos te hebben. Heel fijn. Nu druk met allerlei oefeningen om m'n bindweefsel te verstevigen.
En zeer recent: mammapoli omdat ik een knobbeltje in mn borst voelde. Door de molen gegaan, bleek gelukkig allemaal ok.
Ja opzich wel, wel last van concentratiestoornissen en een beetje leesblindheid, maar ja voornamelijk wel ok. Oh ja en mijn geheugen op de korte termijn kan beterquote:
Ik weet het niet precies, de diagnose is nooit officieel in een ziekenhuis gesteld, maar mijn fysiotherapeute heeft een aantal testjes gedaan waaruit wel vrij zeker bleek dat ik dat heb. Ik dacht dat zij het ook over het klassieke type had. In ieder geval ben ik redelijk opvouwbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ha! Ik heb EDS, klassieke type ().
Heb je EDS hypermobiliteitstype of hypermobiel en EDS?
En dat 'verstevigen van bindweefsel', hoe moet dat in z'n werk gaan? Er is toch sprake van een genetisch defect, zogezegd, dat ervoor zorgt dat het bindweefsel niet sterk genoeg is?
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef DennisMoore het volgende:
Opvouwbaar zijn op zich is toch niet slecht he?.
Op zich is opvouwbaar zijn niet heel slecht. Maar de gewrichtsbanden, die al slechter en slapper zijn, rekken door die 'lenigheid' nog eens extra op, waardoor nog vaker gewrichten uit de kom kunnen vallen. Zeker op latere leeftijd is dit een groot probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef DennisMoore het volgende:
Opvouwbaar zijn op zich is toch niet slecht he?.
smurfinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Ja opzich wel, wel last van concentratiestoornissen en een beetje leesblindheid, maar ja voornamelijk wel ok. Oh ja en mijn geheugen op de korte termijn kan beter
Iets van 2 weken in ziekenhuis gelegen met bijna dagelijks 40-41 graden koorts. En best vaak van die rugprikken met antibiotica die ze dan recht in je ruggenwervel spuiten.
Het ergste van alles nog was dat ik een meisjesonderbroek (ze hadden niks meer daar) moest dragen met een afbeelding van smurfin erop![]()
![]()
En vaak medicijnen slikken die ik niet doorgeslikt kreeg dus fijngestampt en als een soepje zeg maar moest opdrinken wat echt gigantisch goor was.Verder lig je onder een dun laken met ontbloot bovenlichaam aan het infuus en altijd alleen, want niemand kan bij je komen (besmettelijk).
Maar goed, heb het overleefd
2x???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik had 2 keer de waterpokken, telt dat?
Ja, had het als baby al en dan schijn je nog geen afweer op te bouwen, in tegenstelling tot normaal was ik na de eerste keer dus nog niet immuun en kreeg het later nog eens.quote:
Precies, ik dacht al... weer iets wat ik geleerd heb maar dus niet waar is xD. Maar als baby heb je inderdaad nog nauwelijks afweer, wel kut die waterpokken. Eén keer is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, had het als baby al en dan schijn je nog geen afweer op te bouwen, in tegenstelling tot normaal was ik na de eerste keer dus nog niet immuun en kreeg het later nog eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |