quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:45 schreef kurk_droog het volgende:
mohge
Mag de postbank toch opschieten om het te verhelpen
Gelukkig zit ik niet bij de postbankquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef GotC het volgende:
[..]Jij bent 1 van de gelukkigen?
Ik zou een gedeelte los meenemen van je vakantiegeld, en een gedeelte bij een Rabobank(of zoiets) vriend erop storten
![]()
Ja, mss komt het door de nieuwigheid, maar het is wel heel erg plastic fantasticquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen verkeerd ding..Ik heb de Aspire 5680, vind alleen de behuizing wat aan de brakke kant.. Wel 1 keer een goede vastloper gehad bij Vista..![]()
Weer een post erbij voor jou om straks eerste te worden op de ranglijst der meeste postersquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik zie dat ik in m'n eentje 909 posts in STA heb. Dat betekent dat ik 3 deeltjes in m'n eentje heb volgebaggerd
Plaatjes wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
nog ideeën voor de nieuwe op? Ik ben inspiratieloos. Die plaatjes moeten wel weg...
Omdat ze lelijk zijn. Ik kan beter zelf wat maken van die plaatjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Plaatjes wegwaarom zou je dat willen doen
![]()
Maak er maar wat van dan. Afkeuren kunnen we altijd nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Omdat ze lelijk zijn. Ik kan beter zelf wat maken van die plaatjes.
Ja in ruil voor foto's van ons zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
nog ideeën voor de nieuwe op? Ik ben inspiratieloos. Die plaatjes moeten wel weg...
Van dubidub of bootjequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij was het bootje.
Maar anders zet je gewoon alleen zijn foto neer
Laat er eens even eentje zien danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat onflatteuze foto's van mezelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |