Veel sucsexquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, ik ga huiswaards! morgen met mn chicky naar limburg toe. ff dagje kramperen..
mossels!
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Nou goed, dit is een of andere vakantiefoto die in m'n hyves staat
http://modulo5.rendered.s(...)04_500_500_F9Pr.jpeg
Nee. Ik moet nog een jaartjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ben je nou klaar met je opleiding?
Wie is die vent in je avatar dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Kunnen we die pokermeet niet verplaatsen naar na de 16e? Dan zijn al mijn tentamens achter de rug en heb ik tijd zat?
En wat betreft die foto's. Inderdaad net zoals Pieter-Bas zegt, dan kan je niet meer anoniem over straat. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling
Nou goed, dit is een of andere vakantiefoto die in m'n hyves staat
http://modulo5.rendered.s(...)04_500_500_F9Pr.jpeg
Ok, hier komt het verhaal:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op the boss aka bruce springsteen![]()
Het zou zo een verhaal van Leo Blokhuis kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, hier komt het verhaal:
Die gast in mijn avatar is een Zuid-Afrikaanse artiest, Chris Chameleon.
Daar is hij echt een grootheid, maar hij was een paar geleden wel te gast bij de WOS toen hij in Nederland wasHij zingt ook in het Afrikaans, wat ik wel erg grappig vind om te horen.
http://www.youtube.com/watch?v=7li8MvVQ8k4
Ja, ik kan nog wel even doorgaan met nutteloze achtergrond info geven zoals Leo Blokhuis dat zo goed kanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:43 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het zou zo een verhaal van Leo Blokhuis kunnen zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak nie regtig saak nie
Hebbie lopen zuipen ofzo dub? je praat zo warrigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:39 schreef dubidub het volgende:
Die worstenbroodjes waren ok, die pizza is zeer goed te doen. 't is geen PRIMA pizza, maar dit is best te verteren 14.gif
Ik? nooit. Nee ik heb niet gedronken, ik moest autorijden vanmiddag. Ik had zó graag op m'n werk een koude knijter naar binnen willen gooien, maar dan moest ik 's middags werken, en dat kon niet ivm rijles. Vanochtend zo hard doorgebulderd. We moesten nog 41 pallets van de bestelling, is het tien voor half 1 (ik dacht we stoppen om half 1) gaat iedereen weg. Nou had ik de laatste 2 pallets niet gedaan... echt gayquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hebbie lopen zuipen ofzo dub? je praat zo warrig![]()
Nakend geelgoud met een dikke schuimkraagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Heinekenner het volgende:
Ik doch da 'k gek wier.
Eindelijk tijd voor een goude koude kletser met een imperialistische schuimkraag.
Weekend!
Een goudgelde pretcilinder bedoel jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nakend geelgoud met een dikke schuimkraag
Kouwe knijterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Een goudgelde pretcilinder bedoel je![]()
Zal wel meevallen, ik denk dat de goten eerder overstroomd zijn. Dit kunnen ze nooit aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef kurk_droog het volgende:
hele tuin meteen blank. Hoop dat het morgenochtend droog is zodat ik me bed uit kan komen om te gaan werken
ik hoorde op de radio dat ze gisteren gratis water uitdeelde.. maar het weer nam die iets te letterlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:55 schreef vipergts het volgende:
Sta je bij The Stones gaat het regenen. Het leek wel een miss wet T-shirt verkiezing daarzo was trouwens goed te doen die jongen. Mick Jagger Nederlands praten en Keith Richards "Sorry about the rain". Jammer dat Morrison vertrok vanwege de regen. zijn spullen waren niet regenproof tenminste niewt die hoeveelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |