Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
De 's-Gravenzander, pagina 12, op de foto 3e van links. Mijn zoon, de tenniskampioen![]()
en dan niet meer anoniem door Naaldwijk kunnen lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:22 schreef Bootje84 het volgende:
meurning volk!
is het niet leuk om allemaal onze foto in de OP te zetten? onder het motto van.. he! ben jíj dat?
Niet echt volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
keijz, was dat bij mij thuis bedoelt of.?
Gamen op de scouting? Wat is er toch van de scouting terecht gekomen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef dubidub het volgende:
Vanavond niet, ThaRooP komt samen met een paar anderen mijn voorrad pils leegmaken
Trouwens gister, op de scouting, gingen we met zo'n Nintendo Wii kutten. Best briljant, zoiets. Ga je boksen, sta je daar in de lucht te huiten
We deden tenminste nog wat... anders was het een kwestie van gelijk aan het pilsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Gamen op de scouting? Wat is er toch van de scouting terecht gekomen....![]()
Idd, toen ik nog op de scouting zat gingen we altijd knopen leggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Gamen op de scouting? Wat is er toch van de scouting terecht gekomen....![]()
volgens mij gaat bier en Wii heel goed samenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
We deden tenminste nog wat... anders was het een kwestie van gelijk aan het pils
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij gaat bier en Wii heel goed samen![]()
Inderdaad, want toen ik eerst bij een vriend ging bowlen op de Wii gooide hij die afstand bediening tegen de muur aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gooi je na verloop van tijd dat ding niet door de tv heen dan ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.wiihaveaproblem.com/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:17 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Inderdaad, want toen ik eerst bij een vriend ging bowlen op de Wii gooide hij die afstand bediening tegen de muur aan.![]()
Hij miste de tv op een haar na![]()
dit had ook kunnen gebeuren:
[afbeelding]
Veel succesquote:
Die hadden we ooit al ergens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Heinekenner het volgende:
Je zou wel een kaartje kunnen maken van het westland en daarop aangeven waaro ongeveer idereen woont.
Idd, die heb ik nog 'es in elkaar geflanst.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Heinekenner het volgende:
Je zou wel een kaartje kunnen maken van het westland en daarop aangeven waaro ongeveer idereen woont.
Gefeliciteerd! Ben je nou klaar met je opleiding?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Net mijn eindevualatie gehad... een paar 7's, een heleboel 8'en en een 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |