Ik ben ook verrot, 2, uur gepoot vandaag de rest van de dag gaas weggetrokken, kon om 5 uur geen eens het krat bier meer optillenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kouwe knijters![]()
Zo, anders ben ik effe verrot... heel de middag achter het inpakmachine gestaan... beetje pallets stapelen enzulks... in me lange broek, (ja wederom). Beetje uitgedroogd enzo. Aast maar effe een gemeentepilsje, daarna gaan we gewoon aan het gele goud en de vlammetjes
Nopequote:
ja, maar dan moet iedereen ook zijn bier is gewoon richting keel gieten. Die bierlucht is niet te harden in de ochtendquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik ben er dus zo een dat als het gezellig wordt dat ik wel een sigaretje lust. Maar eigenlijk is dat meer van, ik stink toch al, dus het maakt niet meer uit.
Maar wat zal ik blij zijn als je straks gewoon een keer een avond uitgaat en thuis komt en dat je gewoon lekker ruikt. En dat je de volgende dag dan gewoon de kleren van de vorige avond aan kan.Heerlijk lijkt me dat!
Hou op schei uit, ik wil het niet horen!quote:
De overheid is niet zo happig op het geven van voordeeltjes aan de burgersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:11 schreef vipergts het volgende:
Heerlijk dat anti rookbeleid. En het valt best mee in Bhutan is de verkoop en het roken van tabak verboden. Dat vind ik dan weer overdreven. Je kunt het wel 5 euro per pakje duurder maken en de benzine goedkoper
Idd, meestal stinkt mijn shirt meer naar bier dan naar rookluchtquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, maar dan moet iedereen ook zijn bier is gewoon richting keel gieten. Die bierlucht is niet te harden in de ochtend![]()
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, meestal stinkt mijn shirt meer naar bier dan naar rooklucht![]()
Sorry die krijg ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
De 's-Gravenzander, pagina 12, op de foto 3e van links. Mijn zoon, de tenniskampioen![]()
Ik heb nog wel een leuke foto van dubidub op mn telefoon staanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:22 schreef Bootje84 het volgende:
meurning volk!
is het niet leuk om allemaal onze foto in de OP te zetten? onder het motto van.. he! ben jíj dat?
pokermeet? vanavond? mis ik wat..?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van dubidub op mn telefoon staan
Gaat de pokermeet vanavond nog door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |