quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:43 schreef HuubTuub het volgende:
Wat zegt een neger als die diaree heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is groepsex in het zweeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:35 schreef Topmaat het volgende:
Hoe noemt met sex met je tweelingzussen/dochters?dat is toch geen mop, dat woord kende ik allangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom heeft een giraffe zo'n lange nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Guanine en Cytosine! *O*
quote:[b]Op donderdag 7 juni 2007 21:43 schreef
Wat zegt een neger als die diaree heeft?Hoe ruikt een gecremeerde neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een quote ook goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef Operc het volgende:
waarom krijg ik t gevoel alsof er dadelijk een hele zwerm TVP's aan komt?
moet zeggen dat ik de grappen die gewoon flauw e.d. zijn nog wel kan waarderen, maar die waar expres geen logica achter zit nogal irritant vind, niet eens slecht, gewoon vervelend.
Hoe krijg je een homo baby stil?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef DSS24 het volgende:
Pleur anders meteen ff een mop neer. Iedereen kent toch wel een mop, laat staan een slechte![]()
Homo huilt
Waarom huilt homo?
Homofiel...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef ajf het volgende:
Ik ga nog even door:
Maria is een toegewijde vrouw. Ze trouwt en krijgt 17 kinderen. Vlak nadat het laatste kind is geboren sterft haar man. Een paar weken later trouwt ze opnieuw, en in de daarop volgende jaren krijgt ze 22 kinderen van haar 2e man. Vlak nadat het laatste kind is geboren sterft ook haar 2e man. Binnen een maand is Maria verloofd. Helaas wordt ze erg ziek en sterft.
Op haar begrafenis kijkt de priester vertederd naar Maria in haar kist, kijkt dan naar de hemel en zegt:"Ze zijn eindelijk bij elkaar."
Een man die naast de priester staat vraagt:"Neem me niet kwalijk, maar bedoelt u Maria en haar 1e man of Maria en haar 2e man?"
De priester antwoordt:"Ik bedoel haar benen."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
je bent al de tweedequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:35 schreef Electro-Worm het volgende:
Een auto met 4 belgen komt voor t eerst in Amsterdam.
Ze rijden rustig over de wallen, komt er ineens zo'n hoer op hun afgelopen.
Die voorste draait t raampje los en vraagt van;
"Ach allee, hoeveel mag t wezen?"
Die hoer zo van; "voor 50 en achter 100 euro".
Draait die belg achterin zijn raampje los en vraagt: "Allee, waarom moeten wij meer betalen?"
Geweldig
was te lui om te quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |