quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wie? homo uit amsterdam / cq friesland
bonnetjes fraudeur uit rotterdam
te hard rijdster uit nijmegen
wat? burgemeesters...
overeenkomst? ze zijn allemaal fout....
Ik zei Krikke, hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef MREn het volgende:
Creatief, maar de laatste is sowieso fout, want de burgemeester van Nijmegen was Ter Horst, en die had volgens mij gezopen ipv te hard gereden.
oh ja...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef MREn het volgende:
Creatief, maar de laatste is sowieso fout, want de burgemeester van Nijmegen was Ter Horst, en die had volgens mij gezopen ipv te hard gereden.
Ik had het ook niet over jouw reactie, maar die van FKAquote:
Is uiteraard wel wat ik bedoelde .quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:04 schreef ScottTracy het volgende:
Allemaal VVD'ers?
Nee hoor, ik doe niet moeilijk over een puntjequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:08 schreef MREn het volgende:
Scott Tracy +1
(hoewel ik eigenlijk zou moeten splitsen in pnut voor WA en 1/2 voor SCott...)
Maar het zou wel een eerlijker systeem zijn voor vragen waarin meerdere dingen gevraagd worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niet moeilijk over een puntje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wist eigenlijk alleen dat Opstelten een VVD'er was, maar met zulke hoofden kan het bijna niet anders.
Mee eens!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar het zou wel een eerlijker systeem zijn voor vragen waarin meerdere dingen gevraagd worden.
Daarom twijfelde ik over Dales, absoluut geen VVD-hoofd, en van Krikke wist ik het gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wist eigenlijk alleen dat Opstelten een VVD'er was, maar met zulke hoofden kan het bijna niet anders.
Dan moet je stellen dat het antwoord geheel in één post gegeven moet worden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar het zou wel een eerlijker systeem zijn voor vragen waarin meerdere dingen gevraagd worden.
Nee hoor, degene die het antwoord afmaakt krijgt het punt, staat duidelijk in de OPquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:10 schreef MREn het volgende:
en Krikke had niet eens een parelketting om op deze fotoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
MREn+1quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef MREn het volgende:
The girl is mine
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
we are the world?
tsjah, weet ik veel...quote:
Mooi opgepoetst hoor! Hij glimt helemaal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef MREn het volgende:
Toevallig dat ik net mn platencollectie aan het afstoffen was
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Opzettelijke aidsbesmetting?
Zieke Shitquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef MREn het volgende:
[..]
![]()
Het heet 'the gift' omdat de ontvanger hierdoor niet meer bang hoeft te zijn voor HIV-besmetting (dat overigens nog geen aids is, maar goed) omdat hij nu toch geïnfecteerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |