quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef classpc het volgende:
Nu is het nog wachten op de neppe niet-grappige reactie van een user die zegt dat het de zijne is
in een floppy drive jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef rene90 het volgende:
kan zo een "superdisk" niet gewoon in floppy drive, die heb je toch nog wel liggen ergens.
Anders even naar een pc boer toe en vragen of hij het diskje op een cdtje fikt:)
zometeen staat er op waar ergens 100 duizen euries liggen en jij zeker met de poen er van door gaanquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef Tha_Flash het volgende:
Level 3 Communications BV
Stekkenbergweg 4
AMSTERDAM ZUIDOOST
1105 AJ
Nederland
Hiervandaan misschien ????
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:50 schreef rene90 het volgende:
je hebt toch wel floppydrive liggen, even naar de gemeente floppy drive uit een geragde pc rukken, of op zolder heb je vast wel iets staan of de pc bij je oma/opa zal vast niet zo "nieuwerwets" zijn dat er geen floppydrive meer inzit
Dat zijn andere diskette Einsteinquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:50 schreef rene90 het volgende:
je hebt toch wel floppydrive liggen, even naar de gemeente floppy drive uit een geragde pc rukken, of op zolder heb je vast wel iets staan of de pc bij je oma/opa zal vast niet zo "nieuwerwets" zijn dat er geen floppydrive meer inzit
dat heb je de cojones niet voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik bel vast de politie en geef het topicID door!!!!1111eins
die koper is pwndquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb een LS-120 drive gehad, helaas heb ik die een half jaar geleden verkocht. Voor 30 euro trouwensen dat ding kwam uit 1998.
![]()
Voor weg te geven/verkopen niet... om de data te bekijken... kan wel.quote:
=> Marktplaatsquote:
!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef boegschroef het volgende:
ik heb nog een ls120 drive liggen (ergens op zolder)
Je mag hem van mij gratis hebben.......
edit... Ik geloof wel dat het frontje stuk was maar dat is vast niet erg.
Spannendquote:Op zondag 10 juni 2007 17:44 schreef Het_Biertje het volgende:
Dinsdag krijg ik de reader !
Het zal mij benieuwen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:44 schreef Het_Biertje het volgende:
Dinsdag krijg ik de reader !
daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef -Nielz- het volgende:
TS, let op wat je doet. Voordat je het weet komt de politie je even uit bed halen...
LINK
oid.quote:Heb je al deze moeite genomen om dit ding te kunnen lezen, staat er niks op! 1 April!
peter r de vriesquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik heb vanmorgen in een auto die ik gehuurd heb een Imation 120MB superdisk gevonden. [afbeelding]
op het label staat "level 3 rapport" () dus mijn fantasie sloeg meteen op hol natuurlijk.
[i]wauw dit kan wel eens een geheim document zijn[/i] etc
Alleen heb ik geen drive waar ik deze dingen kan lezen. wie heeft een idee? zal ik gewoon ff naar een kopieshop toe lopen morgen?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:36 schreef Het_Biertje het volgende:
ok. ik heb inmiddels na een hele driver zoektocht op internet de reader aan de praat gekregen!
De disk erin gestopt. Het eerst wat mij opvalt is dat de reader ontzettend aan eht 'readen' gaat en het duurt lang voordat het systeem dan reageert.
Maar dan! zodra ik een venster krijg van het extra diskette station:
[afbeelding]
wtf is dit nu weer![]()
en van welk programma?
![]()
je moet eerst een pc bouwen voor je windows kunt installerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef Het_Biertje het volgende:
ow en jullie mogen mij trouwens wel extra dankbaar zijn! ik heb speciaal een een pc met win2000 gebouwd aangezien ik de reader in xp niet aan de praat kreeg
doe datquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef MrDrako het volgende:
superdisk hack tool zoeken, ik wil het nu ook weten :p
je grap heeft een dermate hoog nerd gehalte dat ik er nog niet om kan lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:42 schreef GSMboy het volgende:
Afijn, de TS heeft het met een vaag programma like SukerDisk haxxor Pro 1.3.3.7 beta gekraakt, en toen was het een rapport wat hoe het level 3 van Keen Dreams eruit zag![]()
![]()
![]()
mja, maar ik zie al wel opengespleten puisten en pus op de beeldschermen van het lachen van zijn medenerds nu voor me....bedankt hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je grap heeft een dermate hoog nerd gehalte dat ik er nog niet om kan lachen
die is binnen 4 nanoseconden gesloten omdat iemand 7 jaar geleden op zondag ochtend om 3:44 een topic heeft geopend wat 45,4% daarmee overeenkomtquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
whehe geil.. open een topic op tweakers
ojaquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
die is binnen 4 nanoseconden gesloten omdat iemand 7 jaar geleden op zondag ochtend om 3:44 een topic heeft geopend wat 45,4% daarmee overeenkomt
inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef LeXX het volgende:
Grappig dat je zegt het enkel onder Win2000 te kunnen lezen, terwijl dat passwordvenster de WinXP skin heeftJe houdt ons toch niet voor het lapje?
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef Het_Biertje het volgende:
ik wil graag de primeur hebben als de nude's van Maxima hier opstaan if you don't mind![]()
help me liever dit ding te kraken![]()
als je mijn serial voor getdataback wil "lenen" pm maar fftjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
btw.
probeer eens met getdataback ofzo?
of een ander recovery programma..
Jij bent goed wakker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef LeXX het volgende:
Grappig dat je zegt het enkel onder Win2000 te kunnen lezen, terwijl dat passwordvenster de WinXP skin heeftJe houdt ons toch niet voor het lapje?
![]()
Hij kreeg 'm niet aan de praat, kan ook aan zijn computer liggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef LeXX het volgende:
![]()
hope not...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef LeXX het volgende:
![]()
hup! ga zoeken!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef SterkStaaltje het volgende:Goed topic! Kraken dat password, daar moeten ongetwijfeld talloze brouwsels voor geschreven zijn
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef LeXX het volgende:
![]()
stuur maar opquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Roi het volgende:
Ah, fijn dat je een kopietje van je paspoort hebt gemaakt! Wel zo makkelijk voor de politie[afbeelding]
o gut. we gaan flauw doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Roi het volgende:
Ah, fijn dat je een kopietje van je paspoort hebt gemaakt! Wel zo makkelijk voor de politie[afbeelding]
Die (bekraste) Asus heb je zeker ook toevallig ergens 'gevonden'?
Heb de foto's al opgeslagenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
btw.
probeer eens met getdataback ofzo?
of een ander recovery programma..
Als dit een nationaal '~gate' incident wordt sta ik mooi met naam en avatar op de foto met bewijslastquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..][afbeelding]
nee hoor. in xp heb ik met de juiste driver het schijfje alsnog kunnen activeren. de win2000 bak pakte hem eerder.
met een "kraak dat ding" statementquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Als dit een nationaal '~gate' incident wordt sta ik mooi met naam en avatar op de foto met bewijslast![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | aardappels bier gehakt bier sla bier bifi bier |
Moeder van 3...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef Buschetta het volgende:
DUurt wel lang hoor om een schijfje te lezen./...d,.,l3.@@!@$#@%$
Wij willen die nudes van Maxima zien :p
Alleen de gedachte al ja.quote:
Dus omdat jij die gedachte hebt moeten wij ff meegenietenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef -Nielz- het volgende:
Zo ook het idee dat Klaus Beatrix regelmatig hard heeft geneukt... BAH
Kut hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus omdat jij die gedachte hebt moeten wij ff meegenieten.
TS vind disk uit prehistorie met daarop "Level 3 rapport"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Samenvatting?
klopt en als iemand nu eindelijk een suggestie heeft voor een goed crackprogramma...graag!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Timooon het volgende:
[..]
TS vind disk uit prehistorie met daarop "Level 3 rapport"
TS krijgt Peter R. gevoel en probeert de schijf te lezen, maar heeft de geschikte drive niet
TS vind eindelijk geschikte drive maar kan de schijf niet lezen, want hij krijgt een "Password?" melding.
leg eerst ff uit waarom er een winXP schermpje kwam ipv een win2kquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
klopt en als iemand nu eindelijk een suggestie heeft voor een goed crackprogramma...graag!![]()
die hebben we in NL ook gewoon hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarschijnlijk is hij ontvoerd door de CIA en overgebracht naar een geheime gevangenis in Polen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarschijnlijk is hij ontvoerd door de CIA en overgebracht naar een geheime gevangenis in Polen!
Ik denk het niet, ik denk dat de de CIA er wel van weet.quote:
Waar heb jij het overquote:Op zondag 24 juni 2007 23:00 schreef Klit het volgende:
Sommige dingen in dit leven kun je beter ook maar niet weten.
Zo is het geweest en zo zal het het zijn.
maar dat weet je pas als je het weet.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef Klit het volgende:
Ow, natuurlijk wil ik ook graag weten wat erop staat, dat is helder hoor.
Maar dat neemt niet weg dat je sommige dingen beter niet kunt weten.
Het_Biertje, je bent online, zijn er vorderingen?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Klit het volgende:
Dat is wel weer waar natuurlijk.
Zouden we het nog een keer te weten komen?
weet je toevallig hoe de software heet die het beveiligt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Het_Biertje het volgende:
geen vorderingen, cracks die ik kreeg via PM leverden niets op....
Behalve een paar keyloggers en trojansquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Het_Biertje het volgende:
geen vorderingen, cracks die ik kreeg via PM leverden niets op....
Misschien staan er wel aapjes op!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef classpc het volgende:
En dan blijkt straks dat er allemaal foto's opstaan gemaakt door iemand in een bos.
En als je dan goed kijkt zie je allemaal rare dingen op die foto's staan
Het is gewoon niet gelukt, punt. Als iemand suggesties heeft post of PM naar TS, anders sterft dit topic een stille doodquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:54 schreef RoaRRR het volgende:
Al bijna een maand bezig en nog niet gelezen dat ding ???
wilde hij eerst niet, maar het lijkt me wel tijd om intussen te doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef ImTheBase het volgende:
Is het ook niet gelukt om gewoon een image te maken van de hele schijf, gewoon iedere byte uitlezen dus en in een imagefile plaatsen? Want dan kunnen er meer mensen naar gaan kijken
spijker/kopquote:Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, ben benieuwd..
wss ligt ie in een kast te verstoffen ofzo
Stuur hem naar tweakersquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Het_Biertje het volgende:
jazeker!
disk ligt hier nog steeds maar ik kan deze met de beste wil van de wereld niet lezen.![]()
![]()
Kopietje op internet zettenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Het_Biertje het volgende:
jazeker!
disk ligt hier nog steeds maar ik kan deze met de beste wil van de wereld niet lezen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
lol pallets sorteren op level 3....quote:Op woensdag 5 december 2007 23:19 schreef SolidArt het volgende:
lol, level drie rapport.
dat kan elk bedrijf zijn,
bevindingen betreft level 3 support.
bevindingen betreft level 3 sorteer afdeling
bevindingen betreft level 3 statistieken onderzoeken
en welk modern bedrijf gebruikt die oude media nog.
En Als hij heen disk lezer heeft, Kut limboquote:Op donderdag 6 december 2007 00:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij kan toch de data met beveiliging kopiëren
omfg o_0quote:Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef --- het volgende:
[..]
En Als hij heen disk lezer heeft, Kut limbo
Fucking limbo wat boeit het mequote:Op donderdag 6 december 2007 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
omfg o_0
fucking retard
Heb je dit topic wel gelezen?
Dat dus ... heb ik net alles gelezen ... één grote anti-climaxquote:Op zondag 16 december 2007 08:58 schreef Baird het volgende:
4 pagina's en hier kom ik uit? Goddamned!
Ik dus ook godverdomme.... In elke post op zoek naar een miniscuul stukje informatie over wat erop zou kunnen staan..... Tot hier.quote:Op zondag 16 december 2007 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat dus ... heb ik net alles gelezen ... één grote anti-climax
mis ik iets?quote:Op zondag 16 december 2007 11:34 schreef pvc_boer het volgende:
Staat op,
Hartelijk dank van het huren van deze grafbak!
Mail het bestandje door naar al je vrienden en/of familie.
Mvgr. Flopiieslingeraar!
Op pagina 2 lees je dat TS de floppie gestuurd heeft naar pvc_boer, die hem in een superdisk drive heeft gestopt en hem heeft kunnen openen met speciale software die origineel ook door Imation geleverd werd om hun floppies te beveiligen en vergrendelen.quote:
Oh?quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Op pagina 2 lees je dat TS de floppie gestuurd heeft naar pvc_boer, die hem in een superdisk drive heeft gestopt en hem heeft kunnen openen met speciale software die origineel ook door Imation geleverd werd om hun floppies te beveiligen en vergrendelen.
* LS-120 gebruiker meldt zichquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Het_Biertje het volgende:
jazeker!
disk ligt hier nog steeds maar ik kan deze met de beste wil van de wereld niet lezen.![]()
![]()
stfu tyquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:47 schreef BlackRhino het volgende:
Slechtste topic ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |