Daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:42 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Zouden we een massa fok ban hebben gekregen?![]()
NEEEE!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Zucht.. luister is.. ze kunnen fok! niet bannen.. we zitten onder andere namen en ze zien geen ip adressen.. dus stel je niet zo aan...
Kom we gaan verder!
kunnen ze onze ip's niet zien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Zucht.. luister is.. ze kunnen fok! niet bannen.. we zitten onder andere namen en ze zien geen ip adressen.. dus stel je niet zo aan...
Kom we gaan verder!
Tuurlijk zien ze wel IP's. Wat zou het anders voor zin hebben voor hun om aangifte te doen? Usernames aangeven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Kom we gaan verder!
Lijkt me best cool:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tuurlijk zien ze wel IP's. Wat zou het anders voor zin hebben voor hun om aangifte te doen? Usernames aangeven?
Zucht aap.. ze zien onze IP's op fok! niet...dat bedoelde ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tuurlijk zien ze wel IP's. Wat zou het anders voor zin hebben voor hun om aangifte te doen? Usernames aangeven?
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zucht aap.. ze zien onze IP's op fok! niet...dat bedoelde ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |