Zijn de tieten van Tuthapsi ook goed?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=437&uname=37&pass=37
Alleen toegang als je de tieten van je zus post
Ja, zet 'm voortaan wel wat harder.quote:
Geloof me, dat is nog niet gebeurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ja en dan zitten er opeens neukgeluiden in zeker
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:25 schreef yosander het volgende:
Ik hoor het zelfs met koptelefoon op.
[..]
Geloof me, dat is nog niet gebeurd.
Niet van mijn kant iig.quote:
Dit volg ik ff allemaal niet denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Chau het volgende:
Het verhaal,
Ik kom dus eerst met Sanny binnen, bagger verhaal dat FooFoo mijn heeft uitgescholden ect, Later kom ik als Sanny's vader binnen en vraag waarom ze het deed. Komt haar vriend erbij die mij en mijn dochter wel even wil slaan ect, erg leuk jammer dat ik geen geluid heb opgenomen want het was geweldig omteluisteren
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Chau het volgende:
Het verhaal,
Ik kom dus eerst met Sanny binnen, bagger verhaal dat FooFoo mijn heeft uitgescholden ect, Later kom ik als Sanny's vader binnen en vraag waarom ze het deed. Komt haar vriend erbij die mij en mijn dochter wel even wil slaan ect, erg leuk jammer dat ik geen geluid heb opgenomen want het was geweldig omteluisteren
[afbeelding]
Ik hoor alleen jou praten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:25 schreef yosander het volgende:
Ik hoor het zelfs met koptelefoon op.
[..]
Geloof me, dat is nog niet gebeurd.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Chau het volgende:
Het verhaal,
[afbeelding]
Je had dit moeten zien, ik had hem niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Chau het volgende:
Het verhaal,
[afbeelding]
Dat mens ik zóó dom (komt uit Gent, Belgie) zei vroeg waarom mijn cam het niet deed, ik zeg dat die niet werkt op Vista maar wel op XP.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Chau het volgende:
Het verhaal,
[afbeelding]
Whehe, om het nog een beetje geloofwaardig te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik hoor alleen jou praten?
"m'n vader heeft hem nu goed aangesloten"
Je maakt toch een garpje he?quote:
Geboortedatum: 07-10-1991quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
Je maakt toch een garpje he?
slapen?! nu al?
of je bent jonger dan 13 of je bent gek![]()
Wheheheequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef yosander het volgende:
Ik ga d'r op af als een soort van admin (@A), omdat ik een email heb ontvangen met klachten over haar.
En, jaaa.....quote:
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:42 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Zouden we een massa fok ban hebben gekregen?![]()
NEEEE!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Zucht.. luister is.. ze kunnen fok! niet bannen.. we zitten onder andere namen en ze zien geen ip adressen.. dus stel je niet zo aan...
Kom we gaan verder!
kunnen ze onze ip's niet zien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Zucht.. luister is.. ze kunnen fok! niet bannen.. we zitten onder andere namen en ze zien geen ip adressen.. dus stel je niet zo aan...
Kom we gaan verder!
Tuurlijk zien ze wel IP's. Wat zou het anders voor zin hebben voor hun om aangifte te doen? Usernames aangeven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Kom we gaan verder!
Lijkt me best cool:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tuurlijk zien ze wel IP's. Wat zou het anders voor zin hebben voor hun om aangifte te doen? Usernames aangeven?
Zucht aap.. ze zien onze IP's op fok! niet...dat bedoelde ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tuurlijk zien ze wel IP's. Wat zou het anders voor zin hebben voor hun om aangifte te doen? Usernames aangeven?
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zucht aap.. ze zien onze IP's op fok! niet...dat bedoelde ik![]()
omgquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef yosander het volgende:
Click here to listen Klaas-in-gesprek-met-Trijntje
Kun jij het wel verstaan?quote:
ik ook maar had ik wel alles op max staanquote:
je ziet wel een papiertje met FOK!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef Chau het volgende:
waar waar waar?
Ik ben er alquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
KOM DAN!
Ze hebben stress zegt ie, want hij had een nieuw voorwerpje in de voliere gezetquote:
Wat heeft ie deze keer gebruikt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Ze hebben stress zegt ie, want hij had een nieuw voorwerpje in de voliere gezet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |