Mooi Teamquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef Delichris het volgende:
Ik doe ook mee
Keeper: Curci
Verdedigers: Chiellini, Ferdinand, Vlaar en Drenthe
Middenvelders: Aissati, Joao Moutinho, Nani en Richardson
Aanvallers: Ben Sahar, Giuseppe Rossi (en Ryan Babel)
Europees kampioenschapquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef andre347 het volgende:
Doet Giuseppe Rossi mee met Italië of met de VS, heeft namelijk dubbelpaspoort geloof ik?
Curci idd al heeft Viviani volgens mij meer wedstrijdervaring in de benen. Raggi zal nu wel rechtsback worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:55 schreef Fides het volgende:
Potenza is geblesseerd en Consigli is naar mijn weten niet de eerste doelman toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bentley kan ik nu dus ook vervangen, hij is niet van de partij.
Kruiswijk voor Donk. Kruiswijk wissel, Jenner erbij als aanvaller.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:06 schreef pekel het volgende:
Emmen av is er..
Carson
Drenthe - Vermaelen - Donk - Vlaar
Assati - Nani - João Moutinho - Janković
Rossi (c) - Hugo Almeida
Wissel: Jenner
Ja ik weet van de spelers in Italië veel af, en ik weet dat er veel goede spelers tussen zitten. Dus ze worden gewoon EKquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Je had het beter AC Italia kunnen noemen
Volgend seizoen zowel eentje in de Primera Division als vanouds de Premier League editiequote:
Ja, dat moest wel want ik had geen punten meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Smeich het volgende:
En dan toch Consigli in de basis zetten.... ?
[..]
Volgend seizoen zowel eentje in de Primera Division als vanouds de Premier League editie
sowieso Pazzini en Rossi en een derde spits erbij (zoals het eerste van Italië recentelijk) zou me ook niets verbazen..kwaliteit genoeg daarvoor ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:11 schreef BramKVO het volgende:
wie worden nu eigenlijk de twee startspitsen van Italie ??
aangemeld onder de naam boriszquote:1: Curci ITA 0 0 6 SRB
2: Vermaelen BEL 0 0 4.5 POR
3: Vlaar (C) NED 0 0 6 ISR
4: Taylor ENG 0 0 5.5 CZE
5: Trindade POR 0 0 6 BEL
6: Bentley ENG 0 0 7.5 CZE
7: Nani POR 0 0 7.5 BEL
8: Aissati NED 0 0 5.5 ISR
9: Richardson ENG 0 0 6 CZE
10: Babel NED 0 0 7 ISR
11: Hugo Almeida POR 0 0 8 BEL
12: De Mul BEL 0 0 5.5 POR
Fellaini is eigenlijk een 'box-to box'-speler. Infiltreert vaak en scoort regelmatig met de kop.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef AminBen het volgende:
Had eerst ook Fellaini erin, maar waarom een verdedigende middenvelder ipv een aanvallende die veel vaker voor het doel is te vinden en dus waarschijnlijk ook sneller punten zal scoren?
Doe je mee met de FOK-subleague?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zo, speel ook mee met ASWH
Bailly
Rosenior, Vertonghen, Vlaar, Canini
Fellaini, Manuel Fernandes, Rosina, Nani
Babel, Palladino, Mirallas
Vier wijzigingen verder is mijn team er helemaal klaar voor.quote:
ook maar ff gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef WeebI het volgende:
Overigens voor de liefhebber:
Er is ook een Under-21 Championship Predictor, waarbij je voor iedere wedstrijd de uitslag moet voorspellen. Link: http://en.u21predictor.uefa.com/M/home.mc
Ook hier heb ik een FOK!League gemaakt, daar kom je in met deze code: 1003-117
Omdat ik deze vrij laat ben begonnen gaat het scoren in de FOK! League pas van start bij speelronde 2.
Kan er moeilijk 12 in het veld laten lopenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef WeebI het volgende:
gewaagd, om met drie superspitsen er één op de bank te laten :/
Je kunt wel 3-4-3 of 4-3-3 gaan spelenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kan er moeilijk 12 in het veld laten lopen![]()
Leuke kikkerquote:Op zondag 10 juni 2007 15:37 schreef jackiooo het volgende:
hier mijn team voor de fokleageu
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dat vind ik ook dat hadden ze anders moeten doen alleen teamnaamquote:Op maandag 11 juni 2007 08:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog op gang komen.
Ik weet trouwens niet of iedereen wel zo blij is met de volledige namen andre...
Niks over zeggen, nu heb ik de waan nog dat ik bovenaan sta.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef Smeich het volgende:
Ja, jij staat toch mooi bovenaan ook al mis jij in bovenstaande lijst... weird! Maar ja, na vanavond tellen de punten pas
Vond ik ook, maar iedereen ging punten enzo roepen, dus ik dacht.. laat ik maar even tussenstand geven, scheelt weer wat postquote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deze ronde is nog maar half gespeeld, dus tis imo een beetje vroeg voor een tussenstand
Heb me ook ff ingeschreven voor die predictor.
en dan zul je zien dat ze met 2-0 kapot gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 17:37 schreef stefmans het volgende:
Vandaag komen 9 spelers van mij in actie, waaronder 8 Italianen![]()
Ja, dan kan ik het vergeten, maar als ze winnen scoor ik veel punten.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
en dan zul je zien dat ze met 2-0 kapot gaan
Servië is anders de outsider in de poule. Vorig jaar nog halve finale met bijna hetzelfde elftal volgens mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het vergeten, maar als ze winnen scoor ik veel punten.
En dan nog die spelers van Italië hebben meer talent in hun rechter tepel, dan alle spelers van Servië
Ik denk dat Engeland wel door gaat, met Italiëquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Servië is anders de outsider in de poule. Vorig jaar nog halve finale met bijna hetzelfde elftal volgens mij.
Dat denk ik ook. Maar Servie kan wel voor een stuntje zorgen. Tsjechië is waarschijnlijk de zwakste broeder in de poule.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat Engeland wel door gaat, met Italië
Ik verwacht dat Italië en Engeland vanavond dik winnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar Servie kan wel voor een stuntje zorgen. Tsjechië is waarschijnlijk de zwakste broeder in de poule.
Van Servie wint niemand dik, denk ik. Tsjechie kan wel opgerold worden, maar ik verwacht dat die ook te stug zijn. De verschillen in het jeugdvoetbal zijn te klein voor echt grote uitslagen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Italië en Engeland vanavond dik winnen.
Ik verwacht na elke speelronde (dus na vanavond). Dat zal werken met budget, net als in het begin.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:20 schreef Maravilla het volgende:
Wanneer is er eigenlijk de kans om een speler te wisselen? En hoe werkt dat?
Als spelers punten behalen worden ze meer waard. Die kun je dan verkopen, en ruilen voor andere spelers.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:20 schreef Maravilla het volgende:
Wanneer is er eigenlijk de kans om een speler te wisselen? En hoe werkt dat?
Het kost dus niets extra's, en vanavond gaat de transferdeadline weer open.quote:Before each deadline you can make unlimited transfers preparing your team for that Matchday. A certain number of free transfers may be available, after this limit is reached points will be deducted from your total for each additional transfer made.
Matchday Deadline Free transfers Additional cost
Matchday 1 10 Jun 18:00 Unlimited -
Matchday 2 13 Jun 18:00 Unlimited -
Matchday 3 16 Jun 20:30 Unlimited -
Semi-finals 20 Jun 18:00 Unlimited -
Final 23 Jun 20:30 Unlimited -
Can I change my team during the week, so I have a different team playing in the same Matchday? No. Any (team selection, transfers, captains, substitution strategy) changes you make after the deadline will not take effect until the following deadline .
Can I cancel transfers?
No. Once you have confirmed your transfers they are final and can't be reversed.
quote:
Waar zit die predictor? ik zie em nietquote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef WeebI het volgende:
Keeper weg, aanvoerder Montolivo speelde kut, en Rosenior kwam niet eens in actie. FF team gaat zeer slecht.
Predictor wel aardig.
Nederland - Israel volledig goed
Belgie - Portugal volledig fout
Tsjechie - Engeland volledig goed
Servie - Italie aantal doelpunten goed
hier: [EK-21] Fantasy Football (UEFA.com)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zit die predictor? ik zie em niet
Gedaanquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
hier: [EK-21] Fantasy Football (UEFA.com)
Dankje.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
hier: [EK-21] Fantasy Football (UEFA.com)
quote:Best leagues
League Managers Average
FOK! VBL 38 48.2
quote:Curci replaced by Waterman
Motta replaced by Drenthe
Aissati replaced by Fellaini
Ben Shushan replaced by Pazzini
Bij 'My Team' op het gele pijltje drukken, dan gaat die speler op de bank en komt de reservespeler in het veld. De formatie wordt vanzelf gewijzigd. Als je bijvoorbeeld een verdediger eruit haalt, komt je spits het veld in. Dat betekent dus automatisch dat je in een 3-4-3 formatie gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik opstelling veranderen, speel nu 4-4-2 ??
Oke, maar ik heb al vaker dan 3 keer getransferd.. kan ik nu niet meer ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Bij 'My Team' op het gele pijltje drukken, dan gaat die speler op de bank en komt de reservespeler in het veld. De formatie wordt vanzelf gewijzigd. Als je bijvoorbeeld een verdediger eruit haalt, komt je spits het veld in. Dat betekent dus automatisch dat je in een 3-4-3 formatie gaat spelen.
Waarom? Hij slaat sowieso Portugal over.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef AminBen het volgende:
Twijfel nog of ik Aissati erin houdt
Jawel, ik heb sowieso een keer of 7 gewisseld. Is je budget nog wel toereikend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb al vaker dan 3 keer getransferd.. kan ik nu niet meer ?
Ja dat had ik ook gelezen, kreeg de indruk had hij misschien nog speelklaar zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom? Hij slaat sowieso Portugal over.
Klopt. Jankovic (aanvallende middenvelder van Servië) doet het wat dat betreft wel goed met zijn 8 goals in Spanje tot dusverre.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:25 schreef Fides het volgende:
Er spelen weinig echte goalgetters op het EK, is er uberhaupt 1 speler die er dit seizoen meer dan 10 heeft ingetrapt? (Behalve Nugent 15 goal in de Championship)
Ja, maar die kerel zal wel alle penalties (+ vrije trappen?) nemen of heel goed kunnen koppen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Jankovic (aanvallende middenvelder van Servië) doet het wat dat betreft wel goed met zijn 8 goals in Spanje tot dusverre.
Raar inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kun je kosteloos transfereren? Wel jammer.
Vrije trappen wellicht wel, strafschoppen niet dacht ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel zal wel alle penalties (+ vrije trappen?) nemen of heel goed kunnen koppen?
En wij hebben Drenthequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Wopper1 het volgende:
Verwacht toch wel dat vanaf morgen de landen wat aanvallender zullen spelen aangezien er ploegen zijn die absoluut moeten winnen.
De Portugezen moeten nu echt wat gaan doen, en Nederland kan daar heerlijk van profiteren. Hopen op veel punten.
Nee, maar de meeste spitsen hebben ook een belabberde wedstrijd-goal-ratio. 'Toppers' als Pazzini, H. Almeida en Babel lopen allemaal 5:1.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrije trappen wellicht wel, strafschoppen niet dacht ik.
Maar er zijn inderdaad weinig pure afmakers. Ook omdat de meeste spitsen niet allemaal basisspeler zijn, maar toch.
Nou, dat wordt t helemaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Messenga het volgende:
Belgie en Nederland winnen, almeida scoort voor portugal op aangeven van Nani, Maduro scoort de 1-1 op aangeven van Drenthe en Vlaar kopt de 2-1 binnen door een verre uittrap van Waterman.
Zo.. als dat zo gebeuren dan ben ik ook binnen geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Messenga het volgende:
Belgie en Nederland winnen, almeida scoort voor portugal op aangeven van Nani, Maduro scoort de 1-1 op aangeven van Drenthe en Vlaar kopt de 2-1 binnen door een verre uittrap van Waterman.
Heb ik ook, en die Fellainiquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef Messenga het volgende:
Damn, en babel eruit gehaald, en Waterman word gewisseld
Dat is standaard voor 90 minuten spelen. Ze hebben verder ook geen statistische meerwaarde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:43 schreef Roflbroek het volgende:
Ik heb maar vet weinig punten gekregen. Vlaar 2 zuiverloon 2 maduro 2. Daar schiet ik niets mee op![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:51 schreef Fides het volgende:
als nederland en belgie winnen zit ik goed.
(c)quote:
Was natuurlijk ook wel te verwachten met zoveel voetbal fansquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Messenga het volgende:
We hebben trouwens nog steeds de beste league.
Confirm. Alleen ik twijfel nog over de doelman, Viviano of Curci. Viviano speelde tegen Engeland, maar iemand al een idee of Curci alweer fit is of de wedstrijd tegen Tsjechie gaat halen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef stefmans het volgende:
Ik gooi alles nog een laatste keer op Italië.
Ik denk dat de coach voor Viviano gaat, Curci zou wel eens einde toernooi kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Confirm. Alleen ik twijfel nog over de doelman, Viviano of Curci. Viviano speelde tegen Engeland, maar iemand al een idee of Curci alweer fit is of de wedstrijd tegen Tsjechie gaat halen?
Heb het opgezocht maar kon alleen vinden dat er een scan was en dat er het komende dagen duidelijk wordt of hij nog inzetbaar is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Confirm. Alleen ik twijfel nog over de doelman, Viviano of Curci. Viviano speelde tegen Engeland, maar iemand al een idee of Curci alweer fit is of de wedstrijd tegen Tsjechie gaat halen?
Precies, dat was ook het enige wat ik kon vinden. Die flippo van Porto hoef ik er niet in, al gaat die misschien wel flinke punten pakken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef AminBen het volgende:
[..]
Heb het opgezocht maar kon alleen vinden dat er een scan was en dat er het komende dagen duidelijk wordt of hij nog inzetbaar is.
Toen maar die grabbelaar van FC Porto erin gegooid. Hopen dan Ben Sahar zijn dagje niet heeft![]()
de nummer 2 heeft er wel meer, maar het gaat om het gemiddelde hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook wel te verwachten met zoveel voetbal fans![]()
Ik doe t lekker goed bij alletweequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef borisz het volgende:
1 na laatste bij het team maar wel eerste bij de uitslagen voorspellen![]()
quote:'Rajkovic optie voor PSV, Beerens mag gaan'
15/6/2007 9 :17
PSV heeft komend seizoen mogelijk de beschikking over Slobodan Rajkovic. Volgens het Algemeen Dagblad mag de achttienjarige Servische verdediger, eigendom van Chelsea, ervaring opdoen in Eindhoven. Roy Beerens mag vertrekken.
Rajkovic verblijft momenteel met Jong Servië in Nederland om deel te nemen aan het EK Onder-21. De verdediger kreeg nog geen speeltijd tijdens het toernooi, maar zijn land plaatste zich wel al voor de halve finale en de Olympische Spelen.
Chelsea scoutte Rajkovic een jaar geleden en legde de jonge Serviër direct vast. Het afgelopen seizoen kwam hij nog uit voor zijn vroegere club OFK Belgrado. Om meer ervaring op te doen zou een overgang naar PSV, waarmee Chelsea een samenwerkingsverband heeft, voor de hand liggen. Volgens het AD hebben begeleiders van de Servische jeugdploeg gezegd dat de overstap van Rajkovic naar Eindhoven bijna rond is.
Idem dito, ondanks dat het een prutser is. En het heeft 14 punten opgeleverd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Heb van die Portugese keeper mijn captain gemaakt![]()
Als Israel wint ben ik het haasje
Screenshot maken, uitprinten en boven je bed hangen!quote:
Hij is een verdediger, en hij scoort. Geen goals tegen, geen kaart, en 90 minuten volgemaakt. Daar krijg je veel punten voor jaquote:Op zondag 17 juni 2007 05:51 schreef Smeich het volgende:
Waarom heeft Veloso in hemelsnaam 12 punten?Ik baal daar beetje van want had die gast dus wederom op t eind eruit gehaald..
edit: ik denk t door te hebben... je krijgt wel veel punten toebedeeld zeg.. poe poe
Of een verdediger of een aanvaller scoort - dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij is een verdediger, en hij scoort. Geen goals tegen, geen kaart, en 90 minuten volgemaakt. Daar krijg je veel punten voor ja
Heb door die Portugezen al 30 puntjes verzameld.
Vandaag nog Chiellini, Aquilani (C), Lita, Nugent en Onuoha
Een aanvaller krijgt doorgaans meer kansen en dus is het knapper als een verdediger scoort -> meer punten.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of een verdediger of een aanvaller scoort - dat maakt toch niet uit?
zijnde?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mn team voor de semi's toegespitst op de twee titelfavorieten.
2 groepswinnaars denk ikquote:
Alle Portugezen en Italianen zijn rood. Denk t niet dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef AminBen het volgende:
Maar Belgie heeft Fellaini. Als hij geen rode kaart krijgt(:p ) zetten ze die bij achterstand gewoon in de spits![]()
Doet de olympische kwalificatiematch Italie-Portugal nog mee?
Jij.quote:
Ik zag het net.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bakkal doet volgens VI wel weer mee.
Je doet je winst van Aissati-award (met stem van mij), eer aanquote:Op zondag 24 juni 2007 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar je blijft knuffelbaar hoor.
Had ik ookquote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Als 9e geëindigd, niet verkeerd. Jammer dat ik die Serviër die rood pakte had..
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
Hoppakee.
M'n prijzenkast wordt almaar groter.
Gefeliciteerd danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |