Fellaini is eigenlijk een 'box-to box'-speler. Infiltreert vaak en scoort regelmatig met de kop.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef AminBen het volgende:
Had eerst ook Fellaini erin, maar waarom een verdedigende middenvelder ipv een aanvallende die veel vaker voor het doel is te vinden en dus waarschijnlijk ook sneller punten zal scoren?
Doe je mee met de FOK-subleague?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zo, speel ook mee met ASWH
Bailly
Rosenior, Vertonghen, Vlaar, Canini
Fellaini, Manuel Fernandes, Rosina, Nani
Babel, Palladino, Mirallas
Vier wijzigingen verder is mijn team er helemaal klaar voor.quote:
ook maar ff gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef WeebI het volgende:
Overigens voor de liefhebber:
Er is ook een Under-21 Championship Predictor, waarbij je voor iedere wedstrijd de uitslag moet voorspellen. Link: http://en.u21predictor.uefa.com/M/home.mc
Ook hier heb ik een FOK!League gemaakt, daar kom je in met deze code: 1003-117
Omdat ik deze vrij laat ben begonnen gaat het scoren in de FOK! League pas van start bij speelronde 2.
Kan er moeilijk 12 in het veld laten lopenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef WeebI het volgende:
gewaagd, om met drie superspitsen er één op de bank te laten :/
Je kunt wel 3-4-3 of 4-3-3 gaan spelenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kan er moeilijk 12 in het veld laten lopen![]()
Leuke kikkerquote:Op zondag 10 juni 2007 15:37 schreef jackiooo het volgende:
hier mijn team voor de fokleageu
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dat vind ik ook dat hadden ze anders moeten doen alleen teamnaamquote:Op maandag 11 juni 2007 08:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog op gang komen.
Ik weet trouwens niet of iedereen wel zo blij is met de volledige namen andre...
Niks over zeggen, nu heb ik de waan nog dat ik bovenaan sta.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef Smeich het volgende:
Ja, jij staat toch mooi bovenaan ook al mis jij in bovenstaande lijst... weird! Maar ja, na vanavond tellen de punten pas
Vond ik ook, maar iedereen ging punten enzo roepen, dus ik dacht.. laat ik maar even tussenstand geven, scheelt weer wat postquote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deze ronde is nog maar half gespeeld, dus tis imo een beetje vroeg voor een tussenstand
Heb me ook ff ingeschreven voor die predictor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |