Volgens mij is de stap werktuigbouwkunde > WO-master Bedrijfskunde een bijna onmogelijke stap, of zie ik dat vekeerd ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef dynamiet het volgende:
ben ook wel benieuwt, Ik zou na me werktuigbouwkunde ook nog wel een bedrijfskundige achtige studie op WO niveau willen doen.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Volgens mij is de stap werktuigbouwkunde > WO-master Bedrijfskunde een bijna onmogelijke stap, of zie ik dat vekeerd ?
quote:Management/Intrapreneurship/Corporate entrepreneurship richting
Ook niet tot de premaster!?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef Pizzaman het volgende:
Ja het rare van de UvT is dus dat ik daar niet toegelaten word met mijn HBO Logistiek en Economie.
Ik juist welquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef Pizzaman het volgende:
Ja, naar Nijmegen heb ik ook nog gekeken, maar ik vond de master Bedrijfswetenschappen daar niet zo interessant.
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:33 schreef Pizzaman het volgende:
Goed, een update.
De VU is inmiddels afgevallen, omdat zij zich richten op de dienstverlenende branche (bank, verzekeringswereld.) Dat ligt mij niet.
Vandaag gesprek gehad op de UvA en dat was erg positief moet ik zeggen. Denk toch dat dat hem wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |