Jongehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef -XX- het volgende:
IK BEN ZO BLIJJJJJJJ ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef -XX- het volgende:
IK BEN ZO BLIJJJJJJJ ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
Neuqen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmieter eens op!
Nu weten we het wel.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef fs180 het volgende:
trek een nummertje
Gas spelen hoeft nog niet zo zeer, als je die constant houdt is het in principe makkelijker. Met je voetrem corrigeer je de boel danquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef Henk-B het volgende:
PS de koppeling slippend houden is dat op 1 bepaald punt je koppeling houden en alleen met het gas spelen?
gas spelen niet neen, verder jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef Henk-B het volgende:
GEFELICITEERD BEIDEN!![]()
![]()
Vandaag 2de les gehad en moest ook de stopproef doen, ging aardig alleen van de 8 keer slipte ik 2 keer, wel de motor recht gehouden.
Ik denk er nog echt teveel bij na, eerst gas los dan remmen dan koppeling los.
Dit alles wordt in mijn oor gezegd terwijl je nog aan het schakelen ben om naar de 50 te gaan, hopelijk wordt dit alles snel automatisme.
Ook de motor trekkend houden vind ik nog een beetje lastig, vind van mezelf dat ik te veel gas geeft/ te snel ga in de bocht.
Dinsdag de weg op
PS de koppeling slippend houden is dat op 1 bepaald punt je koppeling houden en alleen met het gas spelen?
ik mocht eerstquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
Feli XX. Mag ik nu bij jou achterop?
hey er zijn toch 2 gatenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:07 schreef Henk-B het volgende:
Paar videootjes gevonden!!
Langzame Slalom
Halve draai
Snelle Slalom
De Acht
Precizie stop
Vertragings oefening
Uitwijken
Doe er je voordeel mee
ze zeggen niet eens dat je de voetrem moet gebruikenquote:
uiteraardquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef fs180 het volgende:
dat heb je wel gehoord van je instuceur hoop ik
Get in line boysquote:Op donderdag 7 juni 2007 06:08 schreef Beach het volgende:
[..]
hey er zijn toch 2 gaten![]()
geen ruzie maken jongens![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef Lennox het volgende:
Tot Nicomart zn rijbewijs haalt mag ik op zn motor rijden![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Henk-B het volgende:
WOOT!
Geslaagd voor theorie!![]()
Gisteren naar dat nummer gebeld en kon vandaag al terecht, paar keer die cdrom geoefend en een aantal van die rekenvragen.
Begon echt slecht, ik had de eerste 3 vragen fout en dat wist ik gewoon het hele examen lang.
Was gewoon ff een blackout ofzo.
1 van die vragen was dat de motor van rechts kwam en ofdat ik de auto van links voor moest laten gaan op een gelijkwaardig kruispunt. En ik had JA![]()
Deze 3 vragen zaten constant in mijn hoofd en had dus nog maar 3 vragen speling voor de rest.
In totaal 5 fout.
Waren er maar 11 geslaagd van de 40.
Nog 2 te gaan!![]()
En je instructeur lekker niets zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef Lennox het volgende:
De mooiste AVD les is die vanaf het examencentrum terug, als je het natuurlijk hebt gehaald. Gas erop en genieten
En bijna tegen een auto aanknallen bij een kruispuntquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
En je instructeur lekker niets zeggenHELEMAAL NIETS!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |