mijn happiness is met 6 pnt gedaald maar ik heb mijn 0 casualties weten te behoudenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
omgik dacht dat je in zijn range zat
50% van 8000 is toch 4000?
Je wou meteen de rest aanpakken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de mindere leden kunnen trouwens wel de rest van alliantie aanvallen
even tech raiden want het begint te jeukenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Je wou meteen de rest aanpakken?![]()
*kijkt naar Double Helix
permission granted,ze zijn een bedreiging voor ons!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Je wou meteen de rest aanpakken?![]()
*kijkt naar Double Helix
Drie dubbeltjes en een stuiver.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef descendent1 het volgende:
Many of your soldiers lives were lost in this battle, even more than your enemy, but at the end of the battle your army was victorious. In your victory your forces captured 11.043 miles of land from yankeeland. They also destroyed 20.000 infrastructure within yankeeland. They also stole 1.942 technology from yankeeland. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $0.35 from the nation of yankeeland.
Goed gedaan soldaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef descendent1 het volgende:
Many of your soldiers lives were lost in this battle, even more than your enemy, but at the end of the battle your army was victorious. In your victory your forces captured 11.043 miles of land from yankeeland. They also destroyed 20.000 infrastructure within yankeeland. They also stole 1.942 technology from yankeeland. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $0.35 from the nation of yankeeland.
plus een berg land, dure technologie, maar die infra die snap ik niet helemaal... 20000??? WTF? Heveel had ie wel niet dan?quote:
Die punt is in Amerika een komma.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
plus een berg land, dure technologie, maar die infra die snap ik niet helemaal... 20000??? WTF? Heveel had ie wel niet dan?![]()
quote:In opdracht van de raad van 5 van de FOK!-Alliance heb ik je aangevallen. Als je niet langer oorlog voert tegen andere naties dan mag je in de alliantie blijven. Of verlaat de alliantie en in ruil voor vrede.
Hij zit er nog in dus ik neem aan dat hij de eerste optie heeft gekozen.quote:Ik snap het hele spel niet, maar uit strategische overwegingen is vrede denk ik beter voor me
mss voor als ik ooit echt serieus m'n best ga doen ofzo.
sowieso is mijn war al expired met die kerel.
Hij heeft ook nog 2 cruise missiles van me op zn dak gehad...quote:
weet ik niet maar hij is een rogue met zijn lullen alliantiequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog 2 cruise missiles van me op zn dak gehad...
Maar het is maar een raar figuur wat mij betreft. Hij gaat stoppen met t spel oid?![]()
Ik heb m gepmd dat de kans nu groot is dat zn hele miezerige kutalliantie binnenkort wordt weggevaagd... Heb ik teveel gezegd offe?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
weet ik niet maar hij is een rogue met zijn lullen alliantie![]()
goed werk madinequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:12 schreef Madine het volgende:
Vrede gesloten met Islamoville
[..]
[..]
Hij zit er nog in dus ik neem aan dat hij de eerste optie heeft gekozen.
nee goed gezegd,we laten ons niet zomaar bedreigen en zeker als er een minister is aangevallen(borornia) en een lid, timmeeh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb m gepmd dat de kans nu groot is dat zn hele miezerige kutalliantie binnenkort wordt weggevaagd... Heb ik teveel gezegd offe?![]()
Descendent From: madhatter 6/7/2007 6:13:31 AM Subject: RE: Cruise Missile Attackquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee goed gezegd,we laten ons niet zomaar bedreigen en zeker als er een minister is aangevallen(borornia) en een lid, timmeeh.
niet vertrouwen hij heeft oook timmeeh geflasht,hij is niety te vertrouwen,weg met hem!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Descendent From: madhatter 6/7/2007 6:13:31 AM Subject: RE: Cruise Missile Attack
your buddy attacked my friend for no reason made him quit the game... so I am giving up also
I killed 1000+ of your buddys men in one battle
Dat PMde hij mij... Volgens mij is ie bang voor me vanwege die oorveeg, hij bood me al 30 tech aan en trok het daarna weer in....
ja zorg jij daar even voor?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten effe onze zwakste member zij nepstaat laten aanvallen, hij heeft 44 tech doorgesluisd namelijk naar een nepstaat.
je kan hem niet eens meer aanvallen denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef JAM het volgende:
Moet ik mijzelf ook maar op Yankeeland gaan richten? Ik kan wel een paar kruisraketten gooien, maar als het op soldaten en vliegtuigen aankomt leg ik 't af.
we doen wat hij zegt en ze zijn volgens mij telkens dezelfde gozers.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef Timmehhh het volgende:
Nah ik weet niet hij had dat icoontje al wel vrij lang en die hele alliance loopt met dat icoontje rond.
Daarnaast konden wij gewoon zeggen "For the attack on fok" ofzo
Laat hun maar uitleggen dan dat hij niet bij hun hoort.
Onzin, het is een module die ervoor zorgt dat het net lijkt alsof hij elke vijf minuten een andere alliance joint, maar echt niet dat NPO of LUE hem, of die andere 14 kontridders van hem, gaat beschermen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef DiviFilius het volgende:
Hij probeert waarschijnlijk gewoon allianties tegen elkaar op te zetten, en dus een oorlog uit te lokken tussen ons en welke alliantie hij ook joint ( voor 5 minuten )
Heb ik een vrijbrief om leden uit zijn alliance aan te vallen? Of niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
we doen wat hij zegt en ze zijn volgens mij telkens dezelfde gozers.
Nee, hij joint gewoon een alliantie, valt een andere alliantie aan en hoopt dat dat de 2 allianties in oorlog komen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Onzin, het is een module die ervoor zorgt dat het net lijkt alsof hij elke vijf minuten een andere alliance joint, maar echt niet dat NPO of LUE hem, of die andere 14 kontridders van hem, gaat beschermen.
je had allang groenlichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Heb ik een vrijbrief om leden uit zijn alliance aan te vallen? Of niet?![]()
Hij stond 5 minuten geleden nog op NPO en daarvoor op Wendy's Old Fashion Hamburgers...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nee, hij joint gewoon een alliantie, valt een andere alliantie aan en hoopt dat dat de 2 allianties in oorlog komen.
LUE zal hem misschien niet beschermen, maar als wij hen aanvallen is er wel oorlog..
Maargoed LUE lijkt me niet echt een bedreiging..
ik stuur een pm naar LUEquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hij stond 5 minuten geleden nog op NPO en daarvoor op Wendy's Old Fashion Hamburgers...
LUE gaat ze niet beschermen. Misschien eerst inlichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |