Kun je hem wel aanvallen als ik je 50K, 25 land, 25 infra, +2 tech stuur?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Timmehhh het volgende:
Jawel maar hij is te sterk, Ik heb vandaag al mijn geld 1 ton geinvesteerd in infra, en toen daarna viel die mij aanbattleodds zijn nu 98/2
Maar ik denk dat du_ke morgen wel kan helpen
Ja dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Timmehhh het volgende:
Maar ik denk dat du_ke morgen wel kan helpen
no commentquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef Timmehhh het volgende:
Waar moet je reactie van hebben dan?
Ik ben nieuwsgierig
Nah heel erg bedankt maar hoeft nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Shawn het volgende:
[..]
Kun je hem wel aanvallen als ik je 50K, 25 land, 25 infra, +2 tech stuur?
je raakt geen aid slot kwijtquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nah heel erg bedankt maar hoeft, niet Ik val hem morgen wel aan.
Als ik je offer accept kan ik niet meer techdealen met Whizkith.
Morgenvroeg dus erg vroeg aanvallen voordat die ons aanvalt, oke duke:P?
Ik ben niet zo van het vroeg opstaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nah heel erg bedankt maar hoeft, niet Ik val hem morgen wel aan.
Als ik je offer accept kan ik niet meer techdealen met Whizkith.
Morgenvroeg dus erg vroeg aanvallen voordat die ons aanvalt, oke duke:P?
Dan wil ik het wel hebben, Maar hoe kan het dat ik geen aid slot kwijt raak dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef Shawn het volgende:
[..]
je raakt geen aid slot kwijt![]()
wil je het nu wel hebben?![]()
okquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel hebben, Maar hoe kan het dat ik geen aid slot kwijt raak dan?
mooi zo, dat was de bedoelingquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef Timmehhh het volgende:
Ik snap er nix van lol
In ieder geval bedankt
Een of andere Rogue-state heeft Timmehhh aangevallen, misschien kun jij hem ook aanvallen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef Double-Helix het volgende:
Wat is er hier gebeurt Shawn en timmeeh?
Ze zijn toch stiekem een hele alliance gaan plunderenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef Double-Helix het volgende:
Wat is er hier gebeurt Shawn en timmeeh?
quote:To: Timmehhh From: madhatter 6/7/2007 5:07:48 AM Subject: RE: 1 Miljon
Ok, There has been a mistake... accept my peace and I will pay you back what I have destroyed
hey!! denk om de bloeddruk van Helix wil je..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ze zijn toch stiekem een hele alliance gaan plunderen![]()
damn hahaha,maar nu ben je in al je recht om aan te vallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef Timmehhh het volgende:
take the peace and I will pay...
ik heb om 1 miljoen gevraagd
ja goed idee, laat hem eerst betalen! ik heb helaas geen vrije aid slots meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:13 schreef Timmehhh het volgende:
Wie heeft er interesse in 1 miljoen of 50 tech? Ik moet mijn aid slots openhouden, Maar mij slachtoffer moet wel geld betalen.
Ik heb al mn aidslots vrij. Ik heb er maandag twee nodig, die andere twee kan ik gebruiken om iets door te sluizen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:13 schreef Timmehhh het volgende:
Wie heeft er interesse in 1 miljoen of 50 tech? Ik moet mijn aid slots openhouden, Maar mij slachtoffer moet wel geld betalen.
ik heb maar 1 aid slot?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je zijn cash accepten helix?
hij is van plan tech of heel veel cash te sturen
Je mag het houdenquote:
oke thanksquote:
Oke jij krijgt hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik heb al mn aidslots vrij. Ik heb er maandag twee nodig, die andere twee kan ik gebruiken om iets door te sluizen.
kom maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:13 schreef Timmehhh het volgende:
jij ook alquote:
Je krijgt je harbor, ik stuur naar icescream farmer, hij stuurt naar jou. Shawn ook nog wat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef Double-Helix het volgende:
najah maak niks uit maar ik dacht dat ik eindelijk harbor had,naja maakt mij niks uit eigelijk
dan heeft timmy meer recht opquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef K-Billy het volgende:
Ik kan het ook (deels) doorsturen... ik heb twee aidslots vrij
hahaha lol lucrative bussiness als anderen je per ongeluk aanvallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Je krijgt je harbor, ik stuur naar icescream farmer, hij stuurt naar jou. Shawn ook nog wat?
maar die moet zijn aid slots vrij houdenquote:
Nou ja ik kan het geld ook gewoon voor hem bewaren, totdat hij er weer een aidslot voor heeft.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:24 schreef Timmehhh het volgende:
Heb je het binnen king billy?
Ik geloof eigenlijk niet dat die gaat betalen namelijk
dan krijgt ie problemen en mogen al onze nieuwe grote leden hun krachten op helm uitproberenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:24 schreef Timmehhh het volgende:
Heb je het binnen king billy?
Ik geloof eigenlijk niet dat die gaat betalen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |