dat gaat bij mij dus nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
vernietigen kan niet... wel naar zero infrastructure... dus gewoon CM's blijven knallen en bomberruns doen tot ie op 0 staat
bummerquote:You cannot attack Islamoville at this time because their battle odds are at 0% and are not high enough to fight your forces. The government of Islamoville has just been sent into Anarchy due to their lack of security forces. Riots engulf the nation of Islamoville as your soldiers relax and enjoy their victory.
Op den duur kan dat niet meer omdat hij geen inkomsten meer heeft. Dus kan alleen met hulp van buitenaf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef Madine het volgende:
Misschien neemt hij weer wat soldaatjes in dienst als 'ie inlogt.
mooi! kom maar op met die bommenwerpers!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar iemand kan jou wel 5 bommenwerpers sturen en bomberruns kunnen altijd.
Moet alleen wel iemand zijn met 10-20 tech, want anders geeft ie dure bommenwerpers weg en die passen zich aan aan jouw tech-niveau
Naar wie stuur ik ze?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
mooi! kom maar op met die bommenwerpers!
*is btw 9 soldaatjes verloren bij aanval....![]()
Nee, aangezien users zelf hun alliantie affiliatie in moeten geven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Madine het volgende:
Hehe, bij mij hebben er 86 het loodje gelegd.
Kan die gast trouwens niet gewoon uit de alliantie gekicked worden?
Check de OP!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Naar wie stuur ik ze?
Je krijgt er 2 van me.
Oh ja, hoeveel Tech heb je?
k heb net gekeken, maar ik mag geen bommenwerpers lolquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Naar wie stuur ik ze?
Je krijgt er 2 van me.
Oh ja, hoeveel Tech heb je?
Nee, niet dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef Sargon het volgende:
kan je bombers versturen dan?
Islamoville a.k.a thettes | Laatste bezoek: 1 minuut, 3 seconden geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Madine het volgende:
Hij is volgens mij niet meer online geweest nadat we 'm gisteren onder handen zijn gaan nemen.
ahh.... kan dus helemaal nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, niet dus![]()
Dacht van wel.... gaarrrrrrr
Ja, ik had je al gevonden lekiamh
ook lulligquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
Islamoville a.k.a thettes | Laatste bezoek: 1 minuut, 3 seconden geleden.
Hij zit gewoon mee te lezen![]()
Die bestaan niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ahh.... kan dus helemaal niet![]()
ik geef dan het stokje door aan iemand die wel bommenwerpers heeft en in de range valt
Maar nu blijft hij de gebeten hond. Zodra hij soldaten aanschaft vallen we 'm weer aan. En mocht iemand in zijn range bommenwerpers weten te bemachtigen dan schiet diegene hem aan gort. Zo is hij er vanaf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Waarom zou die dat doen? Het alternatief is namelijk hetzelfde, maar dan mét verlies aan jullie kant.
okidokiquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou luitjes, veel wereld-red plezier nog vandaag... spreek jullie morgen wel als, neem ik aan, nieuw lid.
Hiep hoi.
Stuur hem een PM, "start geen nieuwe oorlogen en je mag blijven of verlaat de FOK!-Clan voor peace"quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:03 schreef Madine het volgende:
[..]
Maar nu blijft hij de gebeten hond. Zodra hij soldaten aanschaft vallen we 'm weer aan. En mocht iemand in zijn range bommenwerpers weten te bemachtigen dan schiet diegene hem aan gort. Zo is hij er vanaf.
Mwah... kan best met wat heen en weer geschuif van geld. En met 2 bommenwerpers op een weerloze tegenstander (geen luchtmacht) wil het lekker vlotten met de grond in stampen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Sargon het volgende:
deze oorlog is echt te klein voor bommenwerpers hoor![]()
lolquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef Whizzkith het volgende:
Hehehhe TOP denkt dat ons MarShawn Plan een of ander enorm plan is
alleen war declred en 9 soldaatjes verloren... kwam neer op $70 ofzo....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:06 schreef Sargon het volgende:
[..]
hoeveel kosten heb jij gemaakt? Ik zal het vergoeden
nouja, als jij soldaatjes kwijt wiltquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:11 schreef Madine het volgende:
Ik kan wel wat soldaatjes jouw kant opschuiven Lekiamh, of niet?
komt door de naam,hihi ik heb beetje geld verdient door de rug van timmeehquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef Whizzkith het volgende:
Hehehhe TOP denkt dat ons MarShawn Plan een of ander enorm plan is
Precies, dat is dus het hele probleem qua aanvallen op dit momentquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Emimich het volgende:
Jammer dat ik al wat langer speel en daarom al bij een andere alliance speel anders was ik wel bij jullie erbij gekomen.
Ik zie dat jullie veel aanvallen op unaligned nations, pas wel op dat sommige unaligned wel vrienden bij alliances hebben zitten.
Goeie tip, maar hij heeft ook ijzer als basisresource, hetzelfde als mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124299 is een alliancelid dat nog 1 tradeslot open heeft.
Utopistan, Megas Primus (eerste minister) of the Byzantine Empirequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Precies, dat is dus het hele probleem qua aanvallen op dit momentEn daarom hebben we de boel ook stopgezet tijdelijk.
Welke nation ben je?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Utopistan, Megas Primus (eerste minister) of the Byzantine Empire
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=67410
Nederland neemt de wereld overquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:30 schreef Shawn het volgende:
we hebben een nieuwe lid, "Nederland" @ nr.3[afbeelding]
wie heeft hem gerecruteerd?
Damn je bent net te laat, ik schreeuwde vorige week om techdeals (had meer dan 125 tech geloot) maar heb nu al 2 deals gemaakt. Er zijn vast wel anderen die willen dealen, Gasten die gewoon tech kopen van jouw geld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
BTW, ik zoek iemand die me 100 tech verkoopt voor 2.000.000 en daarbij ook nog effe een tussenpersoon levert.
Over de prijs valt te onderhandelen, maar niet te veel.
Jammer dat je al ergens bij zit jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Utopistan, Megas Primus (eerste minister) of the Byzantine Empire
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=67410
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |