Je bent ècht boos dat ik niet met je wou neuken..!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister eens snol van de derde klasse, iedere mannelijke user in dit topic die niet meteen achter zijn pik aanloopt, heeft jou al door voordat je je bekkie open deed.
Dus kom niet met zo'n wijven argument aan en ga vooral niet doen alsof je mysterieus bent, want ik verzeker je, je bent eentje van 13 in een dozijn.
Gelukkig ben jij niet één van de kontenlikkers /jajaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef Pracissor het volgende:
Ladidadida heeft wel veel kontlikkers zeg, zulke slijm/gladde topics kom je niet vaak tegen op Fok als het geen modje betreft, gelukkig brachten sommige daar enige balans in aan, anders wordt ze nog veels te arrogant. ( /jaja )
Ik moet even diep graven, maar het zou zo maar kunnen dat ik je vader ben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent ècht boos dat ik niet met je wou neuken..!
Over wijven-argumenten gesproken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet even diep graven, maar het zou zo maar kunnen dat ik je vader ben.
Je bent tijdens je Twenties een paar wegwerpsletjes uit Staphorst tegen gekomen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat lief dat je het voor me opneemt.quote:
Ik ben niet zo bedreven in de kunsten van het kontenlikken, over andere likkwaliteiten laat ik mij niet uit, neemt niet weg dat jouw opmerking bullshit is, and you know it. /jajaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet één van de kontenlikkers /jaja
Ik weet dat het in jouw kringen normaal is om met je eigen kinderen te neuken, maar als je het niet erg vindt, hou ik het argument "Als het maar binnen de familie blijft" geheel voor jouw rekening.quote:
En dan toch onzedelijke voorstellen doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gristen hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan toch onzedelijke voorstellen doen.
WurMquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef WurM het volgende:
Trouwens, hoezo valse hoop? Ladidadida vindt me gewoon lief
Dus ik had al die tijd gewoon m'n moeder kunnen neuken, in plaats van te wachten op een of ander gestoord wijf dat wel met mij het bed zou willen delen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet dat het in jouw kringen normaal is om met je eigen kinderen te neuken, maar als je het niet erg vindt, hou ik het argument "Als het maar binnen de familie blijft" geheel voor jouw rekening.
Pak nu nog je kans!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus ik had al die tijd gewoon m'n moeder kunnen neuken, in plaats van te wachten op een of ander gestoord wijf dat wel met mij het bed zou willen delen?
Jij moet al helemaal je mond houden /jajaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bedreven in de kunsten van het kontenlikken, over andere likkwaliteiten laat ik mij niet uit, neemt niet weg dat jouw opmerking bullshit is, and you know it. /jaja
Als je moeder een gaatje vrij kan maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus ik had al die tijd gewoon m'n moeder kunnen neuken, in plaats van te wachten op een of ander gestoord wijf dat wel met mij het bed zou willen delen?
Hoezo 'nu nog'? Hoeveel wijven, die de moeite waard zijn, lopen er rond, die met mij het bed zouden willen delen?quote:
Dubbelzinnig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je moeder een gaatje vrij kan maken.
jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
WurM, noemde jij mij nou een wijf?
neequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
WurM, noemde jij mij nou een wijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar wel met Po.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef Cyaa het volgende:
Oh wacht! Heeft WurM echt iets met lala?ik ben compleet de kluts kwijt.
ik dach t tinky winkyquote:
check het fotoboek van Worm en je hebt je antwoord. Normaal gesproken mag je mensen niet ophun uiterlijk beoordelen, maar godverdomme... wat is die gast lelijk. Als je dan niet meer op het uiterlijk mag beoordelen, dan kan je alleen nog maar zeggen: Ah, wat zielig dat zijn ouders geen abortus hebben gepleegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Cyaa het volgende:
Oh mijn god, is WurM echt zo triest of is het allemaal fake? Ik vind dit best eng worden hier
Als Laladinges nou gewoon écht met iedereen eventjes zou neuken zou het verder geen probleem zijn overigens.
gvd dirk alweer mijn bier door mijn neusquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
check het fotoboek van Worm en je hebt je antwoord. Normaal gesproken mag je mensen niet ophun uiterlijk beoordelen, maar godverdomme... wat is die gast lelijk. Als je dan niet meer op het uiterlijk mag beoordelen, dan kan je alleen nog maar zeggen: Ah, wat zielig dat zijn ouders geen abortus hebben gepleegd.
Dus jij zou best wel schrikken als WurM en ik iets hadden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
check het fotoboek van Worm en je hebt je antwoord. Normaal gesproken mag je mensen niet ophun uiterlijk beoordelen, maar godverdomme... wat is die gast lelijk. Als je dan niet meer op het uiterlijk mag beoordelen, dan kan je alleen nog maar zeggen: Ah, wat zielig dat zijn ouders geen abortus hebben gepleegd.
Dirkh sinds wanneer ben je zo geniaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vraagt niet om mijn mening maar ik geef m toch:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus jij zou best wel schrikken als WurM en ik iets hadden?
HOU JE BEK MAN DE KANARIE VAN MIJN OMA IS DOODGEGAAN AAN TERMINALE STAARTKANKERquote:
aan terminale nog welquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
HOU JE BEK MAN DE KANARIE VAN MIJN OMA IS DOODGEGAAN AAN TERMINALE STAARTKANKER
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:07 schreef Cyaa het volgende:
ik schoot bijna in de verdediging, maar nog net niet
Ja en chronisch.quote:
oooh niks ernstigs dusquote:
jezelf quoten kan bestquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Bellah het volgende:![]()
bellah weet het verschil niet tussen editen en quoten.. post deze maar hier, al was ie niet echt stoer.. wel finaal mislukt
mits pezuquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Bellah het volgende:![]()
bellah weet het verschil niet tussen editen en quoten.. post deze maar hier, al was ie niet echt stoer.. wel finaal mislukt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik kan mij jou nog herinneren van aan dat onderwerp verwante topics, zit er nog vooruitgang in de zaak?![]()
Redder van dit topic.quote:
WAAR DE FUCK BEN JE MEE BEZIG MENquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Bellah het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |