Ze heeft wel een bekkie voor een facial. Hoef je je ook niet in te houden.quote:
Ik ben al sinds Ladidadida er is flieft op 'rquote:
inhoudenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bekkie voor een facial. Hoef je je ook niet in te houden..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wil je de foto's ook nog zien? Of heb je nu genoeg op Boem gegeild?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Komen er foto'squote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je de foto's ook nog zien? Of heb je nu genoeg op Boem gegeild?
Niet?quote:
en dat allemaal door dirkh's grappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Snakey het volgende:
Hee, het eerste topic wat leuk wordt terwijl pubbergeilmagneet SC-er Ladidadida er in post, cool.![]()
Lezen is niet je sterkste kant hèquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je de foto's ook nog zien? Of heb je nu genoeg op Boem gegeild?
Mjah Ladidinges denkt van wel Boem, misschien komt het door je gigantische pénìsquote:
Says youquote:
Is dat niet jouw standaard tekst als je een man spreekt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, ik moet je daarin teleurstellen, sorry!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mjah Ladidinges denkt van wel Boem, misschien komt het door je gigantische pénìs.
Je houdt niet van SM ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Ladidadida het volgende:
Krabbel je nu terug Boem?Niet doen! Anders zit ik straks met DirkH als enige optie
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat niet jouw standaard tekst als je een man spreekt?
Valt mee. Ze willen niet allemaal neuken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat niet jouw standaard tekst als je een man spreekt?
wrom wil jij dat wetenquote:
Meer niet van Dirkquote:
Ik denk eerder dat je je broer teleurstelt, poppekind. Ik zit niet echt te wachten op een incest sextape van je,quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, ik moet je daarin teleurstellen, sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |